quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Tijd voor Alba gifjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Snel volposten dan anders klopt de TT niet meer.
Ik ben nu bang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn... Door deze daad zal ik stage lopen op je school en een hel van je leven maken
laat hem maar douchen na het gymen zonder onderbroek, zal hem leren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn... Door deze daad zal ik stage lopen op je school en een hel van je leven maken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb gelezen dat deze dame een open relatie heeft en wel gewillig is.
Me ogen doen pijn. Doe wegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genieten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mannen zullen wel in de rij staan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Mwa... dat lijkt mij niet geheel verstandig heden ten dage. Zeker gezien mijn volle snor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
laat hem maar douchen na het gymen zonder onderbroek, zal hem leren.
Ik ben een nulquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zullen we nog ééntje pakken voor het eten?
geen gif.quote:
Ja wtf manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nep justin bieber. wat een jambek die gastquote:
Hosselt wel chicks.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nep justin bieber. wat een jambek die gast
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn ook j alba gifjes, doe het dan goed.
vind ik ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer dat VDV eraf is.Gaat nu veel gewisseld worden, dat vind ik wel jammer.
lijkt psv welquote:
Net als bij Feyenoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
Ah fijn. Nu echt een middenveld zonder enige creativiteit.
Van Ginkel aanvallende middenvelder?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef SaferSephy het volgende:
ja wijs....met 2 aanvallende middenvelders tegen portugal :S
is ze niet oud zat? efebo trouwensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In die film Springbreakers voelde ik me ik o.a. door haar een beetje een ebofiel
naja ze spelen met de punt naar achteren nuquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Ginkel aanvallende middenvelder?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef SaferSephy het volgende:
check die armpjes van van ginkel. duidelijk nog geen doping gevoerd
Knap dat jij dat weet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
naja ze spelen met de punt naar achteren nu
ikweethetooknietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat vdv nu weer met de ballen van Sabia spelen![]()
de laatste tijd valt ie erg tegenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Van Rhijn is echt een matige speler.
Wel een goeie schilder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Van Rhijn is echt een matige speler.
bedoelde meer van die plaatjes van vieze wijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vlieg op met die 'grappige' posts.
Mijn posts zijn knalroodquote:
Ik heb paars.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je eigen posts niet in geel doen
In het Feyenoord-topic was je me ook al aan het napraten vandaag. Denk maar niet dat ik het niet door heb.quote:
quote:
Rustig kleurtje. Maar ik vind mijn felle, duidelijke kleur fijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://puu.sh/428OL.png
Staat veel beter, gekkie.
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://puu.sh/428OL.png
Staat veel beter, gekkie.
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic was je me ook al aan het napraten vandaag. Denk maar niet dat ik het niet door heb.
Ach, ik ben alleen maar blij dat je je aan mij wil optrekken.
Geen dankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.
Nee, ik heb zeer leuke uiteenlopende meningen die ik zeer goed onderbouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.
Ik ben blind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die niet fellichtgroen
[ afbeelding ]
Kolere wat een kleur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Owwwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.
Het is niet eens trollen. Meer wartaal uitslaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.
1992 belden ze willen hun kleur terugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
Mensen die een kleurtje nodig hebben om posts te herkennen.
Portugal is beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd en Davy z'n verjaardag gaan hebben?
Oh ja er is voetbal op tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd en Davy z'n verjaardag gaan hebben?
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens trollen. Meer wartaal uitslaan.
Valt goed op.quote:
Nee, die is heel lichtblauw, omdat niet in elk topic de TS belangrijk is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.
Daar heb je een quotemelder voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.
Om je dan op af te trekken of watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.
Doe eens rustig, straks gaat hij nog huilenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.
Geen bekkenstoten voor mij. Ik kom ter plekke klaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.
Die is maar eenmalig. Snel je post terugzoeken in een topic kan niet met een quotemelder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je een quotemelder voor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen bekkenstoten voor mij. Ik kom ter plekke klaar.
[ afbeelding ]
Ja ik beer me nu af omdat je me hebt gequote.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om je dan op af te trekken of wat
Quotemelder gebruiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt niet in livetopics als je in dat topic zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Driesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.
Dan gebruik je de sherlocktool.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is maar eenmalig. Snel je post terugzoeken in een topic kan niet met een quotemelder.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Dries
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik beer me nu af omdat je me hebt gequote.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nstoten¬intopic=0quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Wat de fuck is dat 'bekkenstoten' waar iedereen het over heeft?
quote:
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.quote:
hee waarom staat dit van mij op internet?quote:
wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nstoten¬intopic=0
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.
Je bent wel kansloos bezig, GGMM.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.
Sowieso kwaad worden om reacties op een forumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.
Jij stelt het. Ik spreek het alleen tegen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt het. Ik spreek het alleen tegen.
................quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Ook dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso kwaad worden om reacties op een forum
Hij komt iig uit Leiuhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Ik vind iedereen hier vreemd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Misschien is dat wel helemaal niet zo vermeerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Vooral Karina.quote:
Spelen juist hartstikke goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Aan jouw avatar te zien, heb je een klaplong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Die van AZ moet wel beter zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Blind blijft die rechtsbuitens van Portugal de baas.
Rooi Beerensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die van AZ moet wel beter zijn
Lul niet zo slap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef fantasyboy het volgende:
iedere bal van die portugezen vanaf de zijkanten komt langs blind ...ik erger me er nu dood aan...
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef Tyron het volgende:
Nu al meer van Huntelaar gezien dan van Robin van Persie.
Leiuh is niets geks hoor?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Kan jij niet gewoon normaal doen?
In jouw klas wellicht niet, maar voor mensen die eenmaal de pubertijd voorbij zijn komt het nogal infantiel over.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blind beste man op het veld, de baas.
puberteitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jouw klas wellicht niet, maar voor mensen die eenmaal de pubertijd voorbij zijn komt het nogal infantiel over.
Strootman is helemaal niet blind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Blind beste man op het veld, de baas.
Strootgodquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Strootman is helemaal niet blind.
Wtf 30? Had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef DeLuna het volgende:
Huntelaar 30.Ik denk nog steeds dat hij 23 is ofzo
Nah. Stond juist compleet verkeerd te dekken. Compleet zijn man kwijt.quote:
Jij vindt Feyenoord net zo goed als Ajaxquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef fantasyboy het volgende:
en weer die bal voor van de kant van blind...
kan die goser wel een voorzet tegenhouden of niet..
Was helemaal geen voorzetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef fantasyboy het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef fantasyboy het volgende:
Zag dat hij in 2006 debuteerde. Heb nog steeds het gevoel alsof hij er net bij is ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf 30? Had ik ook niet verwacht
Van Michael Jackson?quote:
Goser :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:53 schreef fantasyboy het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik. Met dat kermis publiek hoef ik hier niet langer te zijn. Je word kapot gemodereerd hier.
Dat doet Strootgod voor Davyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Een goede actie van Strootman.
JR-Style-93
Oké doei.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef fantasyboy het volgende:
Let maar op zo...
die bal wordt zo weer vanaf rechts langs blind gespeeld en het is 1-1
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet Strootgod voor Davy![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dat je weer een productieve avond beleeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doet Strootgod voor Davy![]()
[ afbeelding ]
Robben ging voor eigen succes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef alors het volgende:
Ik was deze vergetenIs er nog wat gebeurd? Wie heeft gescoord?
Ah, dat had ik kunnen weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robben ging voor eigen succes.
Strootgod.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef alors het volgende:
Strootgod.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef alors het volgende:
Ja TimeCop heeft emotionele scenes, en ik weiger aan het bier te gaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je weer een productieve avond beleeft.
Kopsterk is kopsterk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Kopsterk het volgende:
Vorm is in vorm. Totaal geen slechte grap.
Schilder is schilder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |