Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt het. Ik spreek het alleen tegen.
................quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Ook dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso kwaad worden om reacties op een forum
Hij komt iig uit Leiuhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Ik vind iedereen hier vreemd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Misschien is dat wel helemaal niet zo vermeerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Vooral Karina.quote:
Spelen juist hartstikke goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Aan jouw avatar te zien, heb je een klaplong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Die van AZ moet wel beter zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Blind blijft die rechtsbuitens van Portugal de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |