Dan gebruik je de sherlocktool.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is maar eenmalig. Snel je post terugzoeken in een topic kan niet met een quotemelder.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Dries
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik beer me nu af omdat je me hebt gequote.
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nstoten¬intopic=0quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Wat de fuck is dat 'bekkenstoten' waar iedereen het over heeft?
quote:
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.quote:
hee waarom staat dit van mij op internet?quote:
wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)nstoten¬intopic=0
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.
Je bent wel kansloos bezig, GGMM.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.
Sowieso kwaad worden om reacties op een forumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan daar oprecht niet kwaad om worden. Helemaal als je in ogenschouw neemt van wie het komt. Dat lijkt eerder bij jou niet door te dringen.
Jij stelt het. Ik spreek het alleen tegen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch doe je wel opvallend je best om ons daar allemaal van te overtuigen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij stelt het. Ik spreek het alleen tegen.
................quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Ook dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Sowieso kwaad worden om reacties op een forum
Hij komt iig uit Leiuhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Ik vind iedereen hier vreemd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Misschien is dat wel helemaal niet zo vermeerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Onnoman het volgende:
zou van rhijn verre familie van zijn?
Vooral Karina.quote:
Spelen juist hartstikke goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef fantasyboy het volgende:
wat zijn die verdedigers slecht aan de zijkanten van ajax...;;lijkt wel een gatenkaas iedere keer dat die ballen voorkomen....
Aan jouw avatar te zien, heb je een klaplong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Zipportal een vreemde user.
Die van AZ moet wel beter zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:50 schreef Kopsterk het volgende:
Blind blijft die rechtsbuitens van Portugal de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |