Mijn posts zijn knalroodquote:
Ik heb paars.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je eigen posts niet in geel doen
In het Feyenoord-topic was je me ook al aan het napraten vandaag. Denk maar niet dat ik het niet door heb.quote:
quote:
Rustig kleurtje. Maar ik vind mijn felle, duidelijke kleur fijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://puu.sh/428OL.png
Staat veel beter, gekkie.
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://puu.sh/428OL.png
Staat veel beter, gekkie.
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoord-topic was je me ook al aan het napraten vandaag. Denk maar niet dat ik het niet door heb.
Ach, ik ben alleen maar blij dat je je aan mij wil optrekken.
Geen dankquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.
Nee, ik heb zeer leuke uiteenlopende meningen die ik zeer goed onderbouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.
Ik ben blind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
Mensen die niet fellichtgroen
[ afbeelding ]
Kolere wat een kleur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Owwwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.
Het is niet eens trollen. Meer wartaal uitslaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in het Feyenoord-topic louter trollt.
1992 belden ze willen hun kleur terugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
Mensen die een kleurtje nodig hebben om posts te herkennen.
Portugal is beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd en Davy z'n verjaardag gaan hebben?
Oh ja er is voetbal op tv.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Jongens, zullen we het weer over de wedstrijd en Davy z'n verjaardag gaan hebben?
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is niet eens trollen. Meer wartaal uitslaan.
Valt goed op.quote:
Nee, die is heel lichtblauw, omdat niet in elk topic de TS belangrijk is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kleur heeft de TS, da's tweederangs.
Daar heb je een quotemelder voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.
Om je dan op af te trekken of watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meteen zien dat je gequote wordt is vrij handig.
Doe eens rustig, straks gaat hij nog huilenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.
Geen bekkenstoten voor mij. Ik kom ter plekke klaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
Niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei vandaag precies hetzelfde als jij. Je bent duidelijk nog een beetje gefrustreerd vanwege m'n publieksopmerking.
Die is maar eenmalig. Snel je post terugzoeken in een topic kan niet met een quotemelder.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar heb je een quotemelder voor.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen bekkenstoten voor mij. Ik kom ter plekke klaar.
[ afbeelding ]
Ja ik beer me nu af omdat je me hebt gequote.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Om je dan op af te trekken of wat
Quotemelder gebruiken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Werkt niet in livetopics als je in dat topic zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Driesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Is helemaal niet zo gek dat geel inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |