quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Tijd voor Alba gifjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Snel volposten dan anders klopt de TT niet meer.
Ik ben nu bang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn... Door deze daad zal ik stage lopen op je school en een hel van je leven maken
laat hem maar douchen na het gymen zonder onderbroek, zal hem leren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Stijn... Door deze daad zal ik stage lopen op je school en een hel van je leven maken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb gelezen dat deze dame een open relatie heeft en wel gewillig is.
Me ogen doen pijn. Doe wegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
genieten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De mannen zullen wel in de rij staan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Mwa... dat lijkt mij niet geheel verstandig heden ten dage. Zeker gezien mijn volle snor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
laat hem maar douchen na het gymen zonder onderbroek, zal hem leren.
Ik ben een nulquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zullen we nog ééntje pakken voor het eten?
geen gif.quote:
Ja wtf manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nep justin bieber. wat een jambek die gastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |