Oh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet niet uit het niets de duim er in raggen he?
Vinger naar binnen maakt niet meteen G-spot sjizzle, moet jij toch weten Miss Anatomyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Schrikken ze daar bij jou niet wakker van?
À la Friso, ja. Zo'n diepe slaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
CY je moet wel uitkijken dat Panzer niet tijdens je slaap dingen in je mond stopt.
Gebeurt regelmatig, word ik wakker en zit er een o waar eerst ooit een * zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
CY je moet wel uitkijken dat Panzer niet tijdens je slaap dingen in je mond stopt.
Weer een nieuew tijgerprintlegging.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Veer? Zeker al aan het bestellen met het zojuist verkregen tegoed?
kut nu snap ik dat "wakker" pasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer een nieuew tijgerprintlegging.
quote:
LEAVE VEER ALONEquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig, word ik wakker en zit er een o waar eerst ooit een * zat
Oh yes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
En geen picaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow
M'n username is goftedomme niet eens correct getypt
Hehehehe gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, wat vind jij eigenlijk van dit soort muziek?
Wat, mis ik iets?quote:
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, wat vind jij eigenlijk van dit soort muziek?
Ik kwam m net ineens tegen, draaide dit kapot toen ik 16 was ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, mis ik iets?
[..]
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraard.
worstjewagenwinkeltjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wie kijkt er naar voetbal op SBS6?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wie kijkt er naar voetbal op SBS6?
Haar.quote:
Schopje MEN.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
grappig, na dat plaatje van die getekende anus dacht ik dat het niveau niet verder omlaag zou gaan vanavond.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
grappig, na dat plaatje van die getekende anus dacht ik dat het niveau niet verder omlaag zou gaan vanavond.
Nee je mist niks.. Ik vond t gewoon een grappig clipje :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, mis ik iets?
[..]
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraard.
Hoe zou jij deze bum beoordelen? Op verzoek kan ook bewegend materiaal geleverd worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
bewegend materiaal zou helpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe zou jij deze bum beoordelen? Op verzoek kan ook bewegend materiaal geleverd worden.
[ afbeelding ]
Nee echt, wats met die damp?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
0:28Klikken op 'delen'-tab en dan staat er 'beginnen bij'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even wachten op die kneuzenkermis die elke keer hierheen gestuurd wordt anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
0:28zou omdraaien en nakijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh? wat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog even wachten op die kneuzenkermis die elke keer hierheen gestuurd wordt anders.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klikken op 'delen'-tab en dan staat er 'beginnen bij'.
Omdat dit de SC is en ze hier moeten SCen en niet in andere topics.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou omdraaien en nakijken.
[..]
huh? wat dan?
quote:
Jong, bij jou doet ie t ook nietquote:
the fuckquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat dit de SC is en ze hier moeten SCen en niet in andere topics.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jong, bij jou doet ie t ook niet
zie editquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jong, bij jou doet ie t ook niet
Wat hebben jullie voor ziektes daar in het oosten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is haar wat uit een moedervlek groeit.
In ieder geval hoefkatrol en vellen smegma in de koker van de penis van het paard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat hebben jullie voor ziektes daar in het oosten?
In m'n mond gekotstquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In ieder geval hoefkatrol en vellen smegma in de koker van de penis van het paard.
NOT A PROBLEM BABYquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Beat beat beat it, gewoon afgeluisterd ook nog.
Heb dat nummer ook op m'n pocky staan hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NOT A PROBLEM BABY
Geef toe hij is best lekker
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén ding moet gezegd worden, met je muzieksmaak is niks mis.
quote:
Wat wil je hiermee bereiken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar beetje flauw, kan je me het zout aanreiken?
Zie je nou wel, op een dag worden we beste vriendenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eén ding moet gezegd worden, met je muzieksmaak is niks mis.
De top.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee bereiken?
Wat wil jij met je gekloot bereiken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat wil jij met je gekloot bereiken?
Wil je stoppen met zeiken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat wil jij met je gekloot bereiken?
TOT VRIJDAG LIEVELINGquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef Dqod het volgende:
Ankyhoerensyfilistyfusaidsverbinding
[ afbeelding ]
LATER![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zie je nou wel, op een dag worden we beste vrienden
Ik was Suits kijken jonguhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Veer? Zeker al aan het bestellen met het zojuist verkregen tegoed?
Je treft me aan in de foetushouding.. Ik vertrouw erop dat jij daar mee om kunt gaanquote:
Doe normaal joh, that is not my taste.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal je knuffelen en met m'n hand door je haar gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je treft me aan in de foetushouding.. Ik vertrouw erop dat jij daar mee om kunt gaan![]()
Tot vrijdag![]()
ben je ook al in dm aan het bedelen om pics?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, vrijdag gaat er een pot geschaard worden tussen CY en Dqod.
Ook? Is dat andere account jouw kloon?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je ook al in dm aan het bedelen om pics?
Gaat Panz ook mee? Trio!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef Chloroform het volgende:
Oh god, vrijdag gaat er een pot geschaard worden tussen CY en Dqod.
Bedelen om pics is net zo erg als bedelen om geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je ook al in dm aan het bedelen om pics?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook? Is dat andere account jouw kloon?
Nee joh, dqud heeft toch piemelnijd.quote:
Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedelen om pics is net zo erg als bedelen om geld.
Maar hij kan hem in jou steken en jij dan met dqod.... ehh..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee joh, dqud heeft toch piemelnijd.
Hij is meer van de piemels dan van de penissen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
En ja krio, ik zei expres piemelnijd in plaats van penisnijd.
WAT.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar hij kan hem in jou steken en jij dan met dqod.... ehh..
Hij vindt piemel een stom woord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is meer van de piemels dan van de penissen?
Doet Chloro ook mee?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is het ook, klinkt een beetje als een kleuterpenis.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt piemel een stom woord.
HIER IS DE MUIS NIET VAN GEDIEND.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HIER IS DE MUIS NIET VAN GEDIEND.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook, klinkt een beetje als een kleuterpenis.
Seks met Panzie? Nee bedankt, ik heb standards.quote:
Ja nu misschien nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seks met Panzie? Nee bedankt, ik heb standards.
Chai pls.quote:
Is ook een achterlijk woord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij vindt piemel een stom woord.
Gvd.quote:Een groep zigeuners, die overdag alle tijd hebben omdat ze pas 's nachts je huis leeghalen,
Scheer je snor eens af man, zelfs mijn moeder heeft een betere snor dan jij.quote:
Djeezquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
Zigeunersaus is racistisch
[..]
Gvd.
hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Scheer je snor eens af man, zelfs mijn moeder heeft een betere snor dan jij.
Dat is niet waar, overdag stelen ze bij supermarkten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:18 schreef Chloroform het volgende:
Zigeunersaus is racistisch
[..]
Gvd.
Ik heb oogschmink op om het te compenseren. Shadows, do you speak 'em.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Scheer je snor eens af man, zelfs mijn moeder heeft een betere snor dan jij.
Niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
HIER IS DE MUIS NIET VAN GEDIEND.
Lul niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb oogschmink op om het te compenseren. Shadows, do you speak 'em.
Om meer stemmen te genereren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef Germano het volgende:
Waarom staat er zo'n vaag gifje bij Vaseline in die FOK! chick-ranking?
Amerikaanse tijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef VeerEli het volgende:
Er is momenteel een probleem met Outlook
Probleem Er zijn momenteel problemen met het openen van e-mail. Mogelijk kun je niet al je e-mailberichten weergeven. 14 aug 15:49
Updates We werken aan een oplossing voor het probleem en bieden 14 aug 20:00 een update. Bedankt voor je geduld. 14 aug 18:01
What the fuck is deze? Het is verdorie 22.24
Wil jij honderdeenentwintig euro verdienen, in maar zeuven minuten?quote:
Nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lul niet.Met je vlassnorretje.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef Germano het volgende:
Waarom staat er zo'n vaag gifje bij Vaseline in die FOK! chick-ranking?
Kastdroogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)sche-buizenpost.html
ze kom uit het zuiden des landsquote:
whut, zeggen ze dat echt daar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef wise het volgende:
[..]
ze kom uit het zuiden des landsHet moet kurk zijn natuurlijk
Ja hoor, wat moet ik doen? En waarom zo'n raar bedrag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Wil jij honderdeenentwintig euro verdienen, in maar zeuven minuten?
100 euro voorrijdkosten, 3 euro per minuut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hoor, wat moet ik doen? En waarom zo'n raar bedrag?
Sterf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
En ja krio, ik zei expres piemelnijd in plaats van penisnijd.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer heeft Panzer een vlassnorretje/überhaupt gezichtshaar eigenlijk? Als we moeten uitgaan van die lovepic van laatst, heeft Vas nog meer (bakke)baardgroei dan muisje.
Zal voortaan gewoon toli zeggen, oké?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Sterf.
Zie verder reacties van anderen in dit topic.
Gvd.quote:
Hoewel ik daar ongetwijfeld elke keer hard om zal moeten lachen, vind ik het iig al beter ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal voortaan gewoon toli zeggen, oké?
Afen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoewel ik daar ongetwijfeld elke keer hard om zal moeten lachen, vind ik het iig al beter ja. [ afbeelding ]
Nee, dan moet je bashe zeggen, niet bale.quote:
Ja ik vond 'bal-eh' en 'bosh-eh', en aangezien alleen de eerste (als 'bale') in mijn youtubelessen voorkwam koos ik die maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bashe zeggen, niet bale.
Vind het wel cute hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik vond 'bal-eh' en 'bosh-eh', en aangezien alleen de eerste (als 'bale') in mijn youtubelessen voorkwam koos ik die maar.
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer heeft Panzer een vlassnorretje/überhaupt gezichtshaar eigenlijk? Als we moeten uitgaan van die lovepic van laatst, heeft Vas nog meer (bakke)baardgroei dan muisje.
Wanneer gaan jullie eens daten?quote:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
Woensdag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens daten?
HALLO je stelt een vraag en reageert vervolgens niet meer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
En dan groeien er alleen 4 verdwaalde haren op je bovenlip?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn. Nee, het zijn er meer dan genoeg. Rond mijn hele snoet en kaak. Interconnection extra ordinaire.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan groeien er alleen 4 verdwaalde haren op je bovenlip?
21quote:
What?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HALLO je stelt een vraag en reageert vervolgens niet meer?
Klopt man, kutzooi. Ik ga slapen. Trusten Panziequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Veer, ga slapen. Morgen weer een dag geen seks.
Welterusten! Laat nog maar weten wanneer je weer iets voor geld wil doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt man, kutzooi. Ik ga slapen. Trusten Panzie
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn. Nee, het zijn er meer dan genoeg. Rond mijn hele snoet en kaak. Interconnection extra ordinaire.
quote:
Bij hem op kantoor zijn ze ook blij met zo'n lekker ding bij hen op kantoor zag ik net op fb.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
BobbyB staat gewoon in de einduitslag van lekkerste fokbabeheeft ie mooi meer stemmen dan het merendeel van de vrouwen op fok
Hehe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
BobbyB staat gewoon in de einduitslag van lekkerste fokbabeheeft ie mooi meer stemmen dan het merendeel van de vrouwen op fok
een bericht over rapper sjors dat niet geplaatst is door Chaiquote:
Staat pas sinds dinsdag online. Misschien was ze er niet vroeg genoeg bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bericht over rapper sjors dat niet geplaatst is door Chai
kan niet, ze is zn grootste fanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Staat pas sinds dinsdag online. Misschien was ze er niet vroeg genoeg bij.
Dat geloof ik direct met haar lengte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, ze is zn grootste fan
zou best kunnen dat ze langer is dan sjors jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct met haar lengte.
Ja, bedankt manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
Stoer hoor, mensen met autisme uitlachen. Je bent vast erg trots op jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom reageert iedereen zo raar als ik een cafe au lait bestel?
Ik vind dat echt niet leuk hoor
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.
Misschien spreek je het verkeerd uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het origineel, jaquote:
Hoeft ze niet te glijden hoor. Kan gewoon lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.
hihiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft ze niet te glijden hoor. Kan gewoon lopen.
waarom bestel je het dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit vast lekker dat pluchequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.
watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.
"Bestellen" bij collega's en omdat ik het lekker vind?quote:
Klinkt als een carnavalskraker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mag ik een kaaafeeeeej oohhhhwww leeeeeehhh?"
dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Bestellen" bij collega's en omdat ik het lekker vind?
dan moet je het niet zo doen van: Café olé olé olé om 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
die denken;quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef wise het volgende:
[..]
die denken;
"waarom koopt dat kind een koffie¿"
nohhhhhh gruwelijk...... wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Serieus Vas, me geblokt op facebook?Damn. triest.
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Salatrel het volgende:
je hebt je stem aan iemand anders gegeven he?
handkarren? ik neukte haar gewoon hoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer hè, nu kun je niet meer handkarren op haar foto's.
Wat een slet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
handkarren? ik neukte haar gewoon hoor.
erg he.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet normaal hoor! Ongetrouwd en shit.
wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Was het niet moeilijk haar te pleasen als blanke man?
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:47 schreef Germano het volgende:
Veer, ben jij op Solar geweest in Roermond?
Welke fotoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zag de foto. Zo dichtbij, maar toch zo ver.
Facebook. Staat eronder. Nee, daarom zeg ik ook 'toch zo ver'.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke fotoEn hoe weet jij dat die foto van Solar was? Haha woon jij in Roermond ja?
*kijkt facebook*quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Welke fotoEn hoe weet jij dat die foto van Solar was? Haha woon jij in Roermond ja?
Waarom post je dit hier?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Zit je op m'n FB te lurkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Facebook. Staat eronder. Nee, daarom zeg ik ook 'toch zo ver'.
Hell noquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*kijkt facebook*
is dat nou een foto met durr op de achtergrond?
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is hurrdurr ook wel lief irl
Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zit je op m'n FB te lurkenAh ja weet ik veel, misschien bedoelde je dat je in Roermond woonde maar niet op Solar was en daarom toch 'zo ver' ofz.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurt.
wacht wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurt.
Die jongen mist Vas gewoon heel erg, door alle emoties neemt hij niet even verstandige beslissingen.quote:
wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die jongen mist Vas gewoon heel erg, door alle emoties neemt hij niet even verstandige beslissingen.
Sterkte Mur en Vas
Tja is toch niet netjes om dat via hier te doen, dus ben er voor het gemak vanuit gegaan dat het een niet erg rationele beslissing was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat?![]()
heb haar recent nog gezien hoor. zo erg kan ik haar nooit missen.
Ik vond het grappig, en ben van mening dat een goede rel jullie niet onthouden mag worden. Alleen is ze nu geloof ik al naar LL, dus geen goede rel ben ik bang.
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat?![]()
heb haar recent nog gezien hoor. zo erg kan ik haar nooit missen.
Ik vond het grappig, en ben van mening dat een goede rel jullie niet onthouden mag worden. Alleen is ze nu geloof ik al naar LL, dus geen goede rel ben ik bang.
Ik ben zelden rationeel. Je kent me toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja is toch niet netjes om dat via hier te doen, dus ben er voor het gemak vanuit gegaan dat het een niet erg rationele beslissing was.
Lowlands is toch nog niet eens begonnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.
De camping is open.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lowlands is toch nog niet eens begonnen?
Daarom houd ik het bij neu... Nvmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef ntm het volgende:
JammerDe ruzies van exen via fok zijn juist het meest vermakelijk
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.
huur of koop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
OI IK GA HUISJE KIJKEN
Wens me succes!
bazinquote:
Wat.. I don't like emotional entanglements :$quote:
snap ik hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. I don't like emotional entanglements :$
Heb nog een lijstje van wie ik nog moet afwerken hier jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
flatje in de bijlmer naast vas?
Wat? Bijlmer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
flatje in de bijlmer naast vas?
Mag ik je naald lenen?quote:
het is uit¿quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Sta ik in je lijstje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb nog een lijstje van wie ik nog moet afwerken hier ja
Piercen en zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de smerige shit die jij daarmee zou doen..
Wil je dat?quote:
Bwehehehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
de smerige shit die jij daarmee zou doen..
De smerige shit die ik daarmee zou doenquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je dat? [ afbeelding ]
[..]
Bwehehehe
[..]
De smerige shit die ik daarmee zou doen
Niet perse, maar mijn arm heeft iets geraakt bij haar, ik ben er nog niet helemaal over uit.quote:
S.R staat er niet op hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je vrouwelijk bent sta je op het lijstje.
Da's per persoon verschillendquote:
De milt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet perse, maar mijn arm heeft iets geraakt bij haar, ik ben er nog niet helemaal over uit.
sr? ik ken SR alleen als silkroad.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
S.R staat er niet op hoor
[..]
Da's per persoon verschillend
Waar het hier gisteren nog over ging.. Die ene user van uit die ene rarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
sr? ik ken SR alleen als silkroad.
oja diequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar het hier gisteren nog over ging.. Die ene user van uit die ene rar
Silkroad!!
Oh wat spelen we weer hard to getquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. I don't like emotional entanglements :$
jakkesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Niet perse, maar mijn arm heeft iets geraakt bij haar, ik ben er nog niet helemaal over uit.
ook niet als geschoren?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Silkroad!!
Sararaats bedoel je?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Silkroad!!
Volgens mij heb jij hele interessante schoudersquote:
Je weet dat ik zwak voor je ga, maar moet je dat nou echt zo delen hier?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh wat spelen we weer hard to get
Nee.. Gewoon neequote:
dat was chai toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hele interessante schouders
Zou je haar doen als je in ruil daarvoor Maria Mena mag doen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat ik zwak voor je ga, maar moet je dat nou echt zo delen hier?
[..]
Nee.. Gewoon nee
Er had evengoed Voldemort kunnen staan.. Same shit, different namequote:
Yeahquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef ntm het volgende:
Ze is lesbisch toch? Shirt met I ♥ girls
BABYPOESquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh wat spelen we weer hard to get
alsof je zijn hoofd niet zou berijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er had evengoed Voldemort kunnen staan.. Same shit, different name
Wie, SR?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou je haar doen als je in ruil daarvoor Maria Mena mag doen?
Voldemort wel ja.. Hete manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof je zijn hoofd niet zou berijden.
interessante stelling welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou je haar doen als je in ruil daarvoor Maria Mena mag doen?
Schouders?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |