Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zit je op m'n FB te lurkenAh ja weet ik veel, misschien bedoelde je dat je in Roermond woonde maar niet op Solar was en daarom toch 'zo ver' ofz.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurt.
wacht wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoopte op naaktfoto's. Komt al in de buurt.
Die jongen mist Vas gewoon heel erg, door alle emoties neemt hij niet even verstandige beslissingen.quote:
wat?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die jongen mist Vas gewoon heel erg, door alle emoties neemt hij niet even verstandige beslissingen.
Sterkte Mur en Vas
Tja is toch niet netjes om dat via hier te doen, dus ben er voor het gemak vanuit gegaan dat het een niet erg rationele beslissing was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat?![]()
heb haar recent nog gezien hoor. zo erg kan ik haar nooit missen.
Ik vond het grappig, en ben van mening dat een goede rel jullie niet onthouden mag worden. Alleen is ze nu geloof ik al naar LL, dus geen goede rel ben ik bang.
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat?![]()
heb haar recent nog gezien hoor. zo erg kan ik haar nooit missen.
Ik vond het grappig, en ben van mening dat een goede rel jullie niet onthouden mag worden. Alleen is ze nu geloof ik al naar LL, dus geen goede rel ben ik bang.
Ik ben zelden rationeel. Je kent me toch.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja is toch niet netjes om dat via hier te doen, dus ben er voor het gemak vanuit gegaan dat het een niet erg rationele beslissing was.
Lowlands is toch nog niet eens begonnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.
De camping is open.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lowlands is toch nog niet eens begonnen?
Daarom houd ik het bij neu... Nvmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef ntm het volgende:
JammerDe ruzies van exen via fok zijn juist het meest vermakelijk
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt ze nu knockout in het gras met een lege spuit in haar onderarm.
huur of koop?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Murdera het volgende:
OI IK GA HUISJE KIJKEN
Wens me succes!
bazinquote:
Wat.. I don't like emotional entanglements :$quote:
snap ik hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat.. I don't like emotional entanglements :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |