Oh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
je moet niet uit het niets de duim er in raggen he?
Vinger naar binnen maakt niet meteen G-spot sjizzle, moet jij toch weten Miss Anatomyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
KIJK, NU KOMEN WE ERGENS
Een schaap is over de dam heren. Geef nu allemaal maar toe dat jullie van G-spot stimulatie houden
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Schrikken ze daar bij jou niet wakker van?
À la Friso, ja. Zo'n diepe slaap.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
CY je moet wel uitkijken dat Panzer niet tijdens je slaap dingen in je mond stopt.
Gebeurt regelmatig, word ik wakker en zit er een o waar eerst ooit een * zatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chai het volgende:
CY je moet wel uitkijken dat Panzer niet tijdens je slaap dingen in je mond stopt.
Weer een nieuew tijgerprintlegging.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is Veer? Zeker al aan het bestellen met het zojuist verkregen tegoed?
kut nu snap ik dat "wakker" pasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De stank van zijn haar houdt ze in slaap.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Weer een nieuew tijgerprintlegging.
quote:
LEAVE VEER ALONEquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig, word ik wakker en zit er een o waar eerst ooit een * zat
Oh yes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
En geen picaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wow
M'n username is goftedomme niet eens correct getypt
Hehehehe gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, wat vind jij eigenlijk van dit soort muziek?
Wat, mis ik iets?quote:
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, wat vind jij eigenlijk van dit soort muziek?
Ik kwam m net ineens tegen, draaide dit kapot toen ik 16 was ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, mis ik iets?
[..]
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraard.
worstjewagenwinkeltjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wie kijkt er naar voetbal op SBS6?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Wie kijkt er naar voetbal op SBS6?
Haar.quote:
Schopje MEN.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
grappig, na dat plaatje van die getekende anus dacht ik dat het niveau niet verder omlaag zou gaan vanavond.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
grappig, na dat plaatje van die getekende anus dacht ik dat het niveau niet verder omlaag zou gaan vanavond.
Nee je mist niks.. Ik vond t gewoon een grappig clipje :$quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, mis ik iets?
[..]
Maar valt mee, misschien als je in the mood bent of in du club, maar zou er uit mezelf niet zo naar luisteren. Bij gebrek aan beter zou dit wel m'n nummer 1 keus zijn uiteraard.
Hoe zou jij deze bum beoordelen? Op verzoek kan ook bewegend materiaal geleverd worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
bewegend materiaal zou helpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe zou jij deze bum beoordelen? Op verzoek kan ook bewegend materiaal geleverd worden.
[ afbeelding ]
Nee echt, wats met die damp?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
0:28Klikken op 'delen'-tab en dan staat er 'beginnen bij'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even wachten op die kneuzenkermis die elke keer hierheen gestuurd wordt anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef Murdera het volgende:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
0:28zou omdraaien en nakijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huh? wat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog even wachten op die kneuzenkermis die elke keer hierheen gestuurd wordt anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |