En dan groeien er alleen 4 verdwaalde haren op je bovenlip?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
Dat zou wel erg triest zijn. Nee, het zijn er meer dan genoeg. Rond mijn hele snoet en kaak. Interconnection extra ordinaire.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:18 schreef Modus het volgende:
[..]
En dan groeien er alleen 4 verdwaalde haren op je bovenlip?
21quote:
What?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HALLO je stelt een vraag en reageert vervolgens niet meer?
Klopt man, kutzooi. Ik ga slapen. Trusten Panziequote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Veer, ga slapen. Morgen weer een dag geen seks.
Welterusten! Laat nog maar weten wanneer je weer iets voor geld wil doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt man, kutzooi. Ik ga slapen. Trusten Panzie
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
Ja, nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zou wel erg triest zijn. Nee, het zijn er meer dan genoeg. Rond mijn hele snoet en kaak. Interconnection extra ordinaire.
quote:
Bij hem op kantoor zijn ze ook blij met zo'n lekker ding bij hen op kantoor zag ik net op fb.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
BobbyB staat gewoon in de einduitslag van lekkerste fokbabeheeft ie mooi meer stemmen dan het merendeel van de vrouwen op fok
Hehe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
BobbyB staat gewoon in de einduitslag van lekkerste fokbabeheeft ie mooi meer stemmen dan het merendeel van de vrouwen op fok
een bericht over rapper sjors dat niet geplaatst is door Chaiquote:
Staat pas sinds dinsdag online. Misschien was ze er niet vroeg genoeg bij.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bericht over rapper sjors dat niet geplaatst is door Chai
kan niet, ze is zn grootste fanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Staat pas sinds dinsdag online. Misschien was ze er niet vroeg genoeg bij.
Dat geloof ik direct met haar lengte.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan niet, ze is zn grootste fan
zou best kunnen dat ze langer is dan sjors jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct met haar lengte.
Ja, bedankt manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Salatrel het volgende:
Stoer hoor, mensen met autisme uitlachen. Je bent vast erg trots op jezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom reageert iedereen zo raar als ik een cafe au lait bestel?
Ik vind dat echt niet leuk hoor
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.
Misschien spreek je het verkeerd uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het origineel, jaquote:
Hoeft ze niet te glijden hoor. Kan gewoon lopen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.
hihiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoeft ze niet te glijden hoor. Kan gewoon lopen.
waarom bestel je het dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit vast lekker dat pluchequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zouden de hoge heren in den haag nou eens iets aan moeten doen.
watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien kan die kleine 4EBE eens bij die hogere heren onder de tafel glijden.
"Bestellen" bij collega's en omdat ik het lekker vind?quote:
Klinkt als een carnavalskraker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Mag ik een kaaafeeeeej oohhhhwww leeeeeehhh?"
dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Bestellen" bij collega's en omdat ik het lekker vind?
dan moet je het niet zo doen van: Café olé olé olé om 8 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
die denken;quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef wise het volgende:
[..]
die denken;
"waarom koopt dat kind een koffie¿"
nohhhhhh gruwelijk...... wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
Serieus Vas, me geblokt op facebook?Damn. triest.
godverquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:30 schreef Salatrel het volgende:
je hebt je stem aan iemand anders gegeven he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |