Kastdroogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:31 schreef Panzermaus het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)sche-buizenpost.html
ze kom uit het zuiden des landsquote:
whut, zeggen ze dat echt daar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef wise het volgende:
[..]
ze kom uit het zuiden des landsHet moet kurk zijn natuurlijk
Ja hoor, wat moet ik doen? En waarom zo'n raar bedrag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Panzermaus het volgende:
Wil jij honderdeenentwintig euro verdienen, in maar zeuven minuten?
100 euro voorrijdkosten, 3 euro per minuut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hoor, wat moet ik doen? En waarom zo'n raar bedrag?
Sterf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:12 schreef Chloroform het volgende:
En ja krio, ik zei expres piemelnijd in plaats van penisnijd.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer heeft Panzer een vlassnorretje/überhaupt gezichtshaar eigenlijk? Als we moeten uitgaan van die lovepic van laatst, heeft Vas nog meer (bakke)baardgroei dan muisje.
Zal voortaan gewoon toli zeggen, oké?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:34 schreef krioro het volgende:
[..]
Sterf.
Zie verder reacties van anderen in dit topic.
Gvd.quote:
Hoewel ik daar ongetwijfeld elke keer hard om zal moeten lachen, vind ik het iig al beter ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal voortaan gewoon toli zeggen, oké?
Afen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoewel ik daar ongetwijfeld elke keer hard om zal moeten lachen, vind ik het iig al beter ja. [ afbeelding ]
Nee, dan moet je bashe zeggen, niet bale.quote:
Ja ik vond 'bal-eh' en 'bosh-eh', en aangezien alleen de eerste (als 'bale') in mijn youtubelessen voorkwam koos ik die maar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bashe zeggen, niet bale.
Vind het wel cute hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik vond 'bal-eh' en 'bosh-eh', en aangezien alleen de eerste (als 'bale') in mijn youtubelessen voorkwam koos ik die maar.
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:38 schreef krioro het volgende:
Sinds wanneer heeft Panzer een vlassnorretje/überhaupt gezichtshaar eigenlijk? Als we moeten uitgaan van die lovepic van laatst, heeft Vas nog meer (bakke)baardgroei dan muisje.
Wanneer gaan jullie eens daten?quote:
hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
Woensdag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens daten?
HALLO je stelt een vraag en reageert vervolgens niet meer?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Al vrij lang, testosteron eh. Soms scheer je, soms heb je geen tijd/zin om te scheren, soms scheer je bewust niet. Doe maar raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |