Boskamp hoog zitten maar dit zijn toch wel debiele opmerkingen ik stel voor dat Boskamp zelf eens naar de dokter gaat voor zijn obesitas.quote:René van der Gijp kreeg vorige week een karrenvracht kritiek over zich heen na zijn uitspraken in tv-programma Voetbal International. De analyticus zei onder meer dat 'voetbal geen sport voor homo's is'. Jan Boskamp, ook regelmatig te gast in het praatprogramma, doet er vandaag in Nieuwe Revu een flinke schep bovenop.
'Wat een flauwekul allemaal. René heeft niks verkeerd gezegd. Hij mag zeggen wat hij wil. Ik ben het roerend met hem eens! Wat moet je anders zeggen als je al die bootjes ziet?', aldus Boskamp in het weekblad.
Boskamp was jarenlang werkzaam in het Belgische voetbal. Daar speelt deze discussie in niet. 'Ik heb ook nooit een homo meegemaakt in al mijn jaren als speler en trainer. Al mijn medespelers waren hartstikke gezond, of ik ben stekeblind geweest, dat kan natuurlijk ook. Maar al die boze reacties, wat een zielige mensen.'
Boskamp zegt verder dat homoseksualiteit iets is waarvoor je naar de dokter moet.
BRON
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
Boskamp zegt verder dat homoseksualiteit iets is waarvoor je naar de dokter moet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
Al mijn medespelers waren hartstikke gezond,
Dat niet. Maar waar de ophef over Gijps woorden compleet overtrokken was is dat hier dan wel op zijn plaats. Van mij hoeven ze hem bij VI niet meer uit te nodigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:44 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Enorm he, ik ziet hier gewoon met een zakdoekje
ja, dat heet in veel landen carnaval oid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ooit een gezond mens gezien die halfnaakt op een bootje staat te dansen dan?
Jezus, of je bent op je pik getrapt. Hij mag dat toch vinden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Maar waar de ophef over Gijps woorden compleet overtrokken was is dat hier dan wel op zijn plaats. Van mij hoeven ze hem bij VI niet meer uit te nodigen.
https://www.google.nl/#ba(...)&q=carnaval+braziliequote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ooit een gezond mens gezien die halfnaakt op een bootje staat te dansen dan?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en DIT is nou wel een verkeerde uitspraak itt die van Gijp.
Nee wat hij roept is ronduit discriminatie. Het is echt een opmerking in het kader van negers horen op de plantage niet in de metro.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jezus, of je bent op je pik getrapt. Hij mag dat toch vinden?
Ja je mag ook vinden dat joden de oorzaak zijn van alle problemen op de wereld. Prima, maar je moet niet verwachten dat je daarna nog serieus genomen wordt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jezus, of je bent op je pik getrapt. Hij mag dat toch vinden?
Trap er nou niet in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef t-8one het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#ba(...)&q=carnaval+brazilie
Wat is er 'niet gezond' aan dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:51 schreef Miertje88 het volgende:
Hij vindt homofilie niet gezond, so what? Vind ik ook niet.
Hij hoeft ook niet meer bang te zijn dat homo's hem nog serieus willen nemen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja je mag ook vinden dat joden de oorzaak zijn van alle problemen op de wereld. Prima, maar je moet niet verwachten dat je daarna nog serieus genomen wordt.
Met een open anus op de tocht gaan staan kan rukwinden veroorzaken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er 'niet gezond' aan dan?
Voortplanting is onmogelijk. Dat zou je ongezond kunnen noemen als betwijfel ik of Boskamp dat bedoelt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is er 'niet gezond' aan dan?
Volgens die logica zouden impotente mensen of mensen zonder kinderwens ook ongezond kunnen noemen :-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortplanting is onmogelijk. Dat zou je ongezond kunnen noemen als betwijfel ik of Boskamp dat bedoelt.
Nee, wel eens hoor, zo'n drama is het nou ook allemaal weer niet. Die gast is toch sowieso niet echt een helder licht verder?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wereldgezondheidsorganisatie dacht er tot 1990 nog net zo over, toen stond homoseksualiteit nog officieel als ziekte te boek... niet dat ik het er mee eens ben, maar ieder zijn/haar visie. Laten we niet overal moord, brand en discriminatie roepen.
Pertinent onjuist is dan weer discutabel... volgens de WHO was deze uitspraak tot 1990 pertinent juist, daarna ineens pertinent onjuist. Geeft maar aan dat ook aan dit soort zaken er enige vorm van subjectiviteit zit. Daarnaast heet het te maken met de mate van maatschappelijke acceptatie (homoseksualiteit wordt nu meer geaccepteerd, dus geen ziekte meer, terwijl andere (minder geaccepteerde) voorkeuren nog wel als ziekte worden gezien).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel eens hoor, zo'n drama is het nou ook allemaal weer niet. Die gast is toch sowieso niet echt een helder licht verder?.
Maar itt de uitspraken van Gijp zijn deze wel pertinent onjuist.
Maar goed, we evolueren. Nu we weten dat het geen ziekte is, is het een beetje onzinnig om het dat wel te noemen. Dom zelfs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wereldgezondheidsorganisatie dacht er tot 1990 nog net zo over, toen stond homoseksualiteit nog officieel als ziekte te boek... niet dat ik het er mee eens ben, maar ieder zijn/haar visie. Laten we niet overal moord, brand en discriminatie roepen.
Het is niet zo dat in 1990 de WHO er achter kwam dat het geen ziekte is en dat ze het nu dus 'weten'. De WHO is van mening veranderd en heeft gewoon een stuk tekst aangepast. Het geeft alleen aan dat de term 'ziekte' deels gewoon erg subjectief is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed, we evolueren. Nu we weten dat het geen ziekte is, is het een beetje onzinnig om het dat wel te noemen. Dom zelfs.
Vroeger dachten we ook dat de wereld plat was en dat negers alleen goed waren voor het plukken van katoen. Betekent niet dat het normaal is dat we dat nu nog steeds vinden.
Dat was de WHO en ook nog eens 23 jaar geleden. Zo heel subjectief is dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is niet zo dat in 1990 de WHO er achter kwam dat het geen ziekte is en dat ze het nu dus 'weten'. De WHO is van mening veranderd en heeft gewoon een stuk tekst aangepast. Het geeft alleen aan dat de term 'ziekte' deels gewoon erg subjectief is.
Nou ja, dat de WHO van mening is veranderd, dat geeft aan dat er toch een stukje subjectiviteit achter zit wat precies wel een geestelijke aandoening (ziekte) is en wat 'normaal' is (voor zover dat al bestaat). Het is geen exacte wetenschap en niet geheel objectief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was de WHO en ook nog eens 23 jaar geleden. Zo heel subjectief is dat niet.
Echt een enorm slecht stuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb er hier iets over geschreven.
Of het is juist gezond tegen overbevolking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortplanting is onmogelijk. Dat zou je ongezond kunnen noemen als betwijfel ik of Boskamp dat bedoelt.
Jij kan écht niet schrijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Boskamp is net zo een idioot als Rene van der Gijp die formeel niks verkeerd heeft gezegd maar gewoon wordt afgerekend door de buitenwacht voor eerdere op en aanmerkingen jegens allerlei lieden die binnen en buiten het voetbal werkzaam zijn. Het continue mensen belachelijk maken voor eigen gewin onder het mom van "humor" keert zich vroeg of laat tegen je.
Oorlog en mensen niet meer helpen die leven in gebieden waar dat niet kan helpt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of het is juist gezond tegen overbevolking.
Is gewoon een ontzettend - niet leesbaar - kut stuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Boskamp is net zo een idioot als Rene van der Gijp die formeel niks verkeerd heeft gezegd maar gewoon wordt afgerekend door de buitenwacht voor eerdere op en aanmerkingen jegens allerlei lieden die binnen en buiten het voetbal werkzaam zijn. Het continue mensen belachelijk maken voor eigen gewin onder het mom van "humor" keert zich vroeg of laat tegen je.
Waar ligt precies de klemtoon tong?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet meer bang te zijn dat homo's hem nog serieus willen nemen.
Onleesbaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Dat is niet ongezond, misschien is er wel een verhoogde kans op soa's ofzo. Dat bedoelt hij echter niet. Ik vind 'naar de dokter gaan' toch net een tikje te... Ben zelf ook tegen al dat progressieve, maar je kunt niet meer beweren dat het een ziekte is, afwijking ja, ziekte nee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van oer-Rotterdammer die geen blad voor z'n mond neemt en niet meedoet aan modieuze trends?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:46 schreef hafcfan het volgende:
Boskamp verneukt zijn imago ook lekker met deze opmerking.
Idd, maar ik heb de originele tekst niet gelezen/gehoord dus wie weet is het echte verhaal anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, en DIT is nou wel een verkeerde uitspraak itt die van Gijp.
Precies, het is toch ook niet gezond om jezelf vrijwillig in je koker te laten roeren door een andere vent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die van oer-Rotterdammer die geen blad voor z'n mond neemt en niet meedoet aan modieuze trends?
Sodemieter op, gewoon een normale Rotterdamse uitspraak "dit is niet gezond joh"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Idd, maar ik heb de originele tekst niet gelezen/gehoord dus wie weet is het echte verhaal anders.
Ik denk dat er meer dan 1 op de 10 vrouwen zijn die aan anale seks doet, dus dat boeit geen flikker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens technisch gezien is anale seks idd niet gezond. Kan permanente schade aanrichten.
En meer dan 1 op de 10 vrouwen rookt, veroorzaakt nog steeds permanente schade.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer dan 1 op de 10 vrouwen zijn die aan anale seks doet, dus dat boeit geen flikker.
Boeit geen flikker
Snap je hem?
Van kauwgom kan je kanker krijgen, zuurstof is sinds uitlaatgassen ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En meer dan 1 op de 10 vrouwen rookt, veroorzaakt nog steeds permanente schade.
Klopt!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens technisch gezien is anale seks idd niet gezond. Kan permanente schade aanrichten.
Misschien als je het doet met Bruno Martins Indi verder is dit natuurlijk de grootste onzin.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:00 schreef MouzurX het volgende:
Hoe weet jij dat BMI een grote zwelfrikandel heeft?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien als je het doet met Bruno Martins Indi verder is dit natuurlijk de grootste onzin.
Moet ik nu mijn woordgrapje uit gaan leggen ?quote:
Precies, doen we bij jou ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:16 schreef Schurkenstaat het volgende:
Dan staan er plots allemaal mensen, gütmenschen, op die de voetbalwereld allemaal wijsheid en beschaafdheid aan het verstand willen brengen na wat ongelukkige uitspraken over homofilie.
Tegen deze mensen zou ik willen zeggen: je hebt het wel tegen de voetbalwereld hè. Dat is hetzelfde als een kind wijsmaken dat een lollie slecht voor je tanden is of een peuter dat sinterklaas niet bestaat. Die mensen worden namelijk door eenvoud en primair gedrag gedreven en hebben zelden een fractie werkend verstand. Laat staan dat buiten de kaders gedacht kan worden. Wat hun cultuur zich voorschrijft, binnen hun primitieve en gepantserde kaders past, beschouwen ze als ultieme waarheid. Voor hen bestaan homoseksuelen, huursubsidie, marktplaats.nl een schoenmaker en de Lidl nu eenmaal niet. Dat zijn zaken die alleen in een normale maatschappij voorkomen en ze zelden lucht van krijgen.
Men zou beter moeten weten. Laat ze maar raaskallen.
De gemiddelde roddelfag steekt er over het algemeen iets anders in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
al die roddelfags moeten hun neus wat minder in andermans zaakje steken
Ik heb nog geen nicht over de opmerking van Boskamp horen klagen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:49 schreef Morendo het volgende:
Dat zelfbeklag en zelfmedelijden van onze nichterige medemens neemt echt te grote proporties aan. En natuurlijk de zelfverklaarde 'progressieve kosmopolieten' die al nippend aan hun frappucino latte daar maar wat graag aan meedoen..............
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn woordgrapje uit gaan leggen ?
Ja Sodom en Gomora is een fabeltje van Grim.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die van oer-Rotterdammer die geen blad voor z'n mond neemt en niet meedoet aan modieuze trends?
De moffen hadden het ook niet gewüsst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, Boskamp zegt dat hij het niet gezegd heeft dus dit topic kan wel dicht toch?
Dan verzint God wel weer wat anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Echt gezond is 't ook niet, als iedereen homo is sterft de mensheid uit.
En als er niemand homo is, is er nog meer overbevolking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Echt gezond is 't ook niet, als iedereen homo is sterft de mensheid uit.
Maar even zonder dollen, jij bent homo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En als er niemand homo is, is er nog meer overbevolking.
Al gaat het daar helemaal niet om.
Nee, ben niet homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen, jij bent homo?
Ik denk, dat wanneer een vooraanstaand user als jij uit de kast zou komen, het voor andere users makkelijker wordt om dat ook te doen.quote:
Nee dat maakt niks uit, er zijn namelijk genoeg users op fok! homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk, dat wanneer een vooraanstaand user als jij uit de kast zou komen, het voor andere users makkelijker wordt om dat ook te doen.
Ik weet wie je bedoelt ja, dat was de broer van die gozer die op een gegeven moment via Lokeren naar Valenciennes is gegaan. Of was dat nou Guingamp? Nou ja, hij heb in ieder geval de jeugd bij Kortrijk doorlopen, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Bossie heeft wel 3 goede homovrienden.. nouja 3 2 of 1.. mwah vrienden.. kennissen. Die gozer van eh.. hoe heet ie.. die bij dinges zit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |