Volgens die logica zouden impotente mensen of mensen zonder kinderwens ook ongezond kunnen noemen :-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortplanting is onmogelijk. Dat zou je ongezond kunnen noemen als betwijfel ik of Boskamp dat bedoelt.
Nee, wel eens hoor, zo'n drama is het nou ook allemaal weer niet. Die gast is toch sowieso niet echt een helder licht verder?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wereldgezondheidsorganisatie dacht er tot 1990 nog net zo over, toen stond homoseksualiteit nog officieel als ziekte te boek... niet dat ik het er mee eens ben, maar ieder zijn/haar visie. Laten we niet overal moord, brand en discriminatie roepen.
Pertinent onjuist is dan weer discutabel... volgens de WHO was deze uitspraak tot 1990 pertinent juist, daarna ineens pertinent onjuist. Geeft maar aan dat ook aan dit soort zaken er enige vorm van subjectiviteit zit. Daarnaast heet het te maken met de mate van maatschappelijke acceptatie (homoseksualiteit wordt nu meer geaccepteerd, dus geen ziekte meer, terwijl andere (minder geaccepteerde) voorkeuren nog wel als ziekte worden gezien).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel eens hoor, zo'n drama is het nou ook allemaal weer niet. Die gast is toch sowieso niet echt een helder licht verder?.
Maar itt de uitspraken van Gijp zijn deze wel pertinent onjuist.
Maar goed, we evolueren. Nu we weten dat het geen ziekte is, is het een beetje onzinnig om het dat wel te noemen. Dom zelfs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef MrBadGuy het volgende:
De Wereldgezondheidsorganisatie dacht er tot 1990 nog net zo over, toen stond homoseksualiteit nog officieel als ziekte te boek... niet dat ik het er mee eens ben, maar ieder zijn/haar visie. Laten we niet overal moord, brand en discriminatie roepen.
Het is niet zo dat in 1990 de WHO er achter kwam dat het geen ziekte is en dat ze het nu dus 'weten'. De WHO is van mening veranderd en heeft gewoon een stuk tekst aangepast. Het geeft alleen aan dat de term 'ziekte' deels gewoon erg subjectief is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar goed, we evolueren. Nu we weten dat het geen ziekte is, is het een beetje onzinnig om het dat wel te noemen. Dom zelfs.
Vroeger dachten we ook dat de wereld plat was en dat negers alleen goed waren voor het plukken van katoen. Betekent niet dat het normaal is dat we dat nu nog steeds vinden.
Dat was de WHO en ook nog eens 23 jaar geleden. Zo heel subjectief is dat niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het is niet zo dat in 1990 de WHO er achter kwam dat het geen ziekte is en dat ze het nu dus 'weten'. De WHO is van mening veranderd en heeft gewoon een stuk tekst aangepast. Het geeft alleen aan dat de term 'ziekte' deels gewoon erg subjectief is.
Nou ja, dat de WHO van mening is veranderd, dat geeft aan dat er toch een stukje subjectiviteit achter zit wat precies wel een geestelijke aandoening (ziekte) is en wat 'normaal' is (voor zover dat al bestaat). Het is geen exacte wetenschap en niet geheel objectief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was de WHO en ook nog eens 23 jaar geleden. Zo heel subjectief is dat niet.
Echt een enorm slecht stuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb er hier iets over geschreven.
Of het is juist gezond tegen overbevolking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voortplanting is onmogelijk. Dat zou je ongezond kunnen noemen als betwijfel ik of Boskamp dat bedoelt.
Jij kan écht niet schrijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Boskamp is net zo een idioot als Rene van der Gijp die formeel niks verkeerd heeft gezegd maar gewoon wordt afgerekend door de buitenwacht voor eerdere op en aanmerkingen jegens allerlei lieden die binnen en buiten het voetbal werkzaam zijn. Het continue mensen belachelijk maken voor eigen gewin onder het mom van "humor" keert zich vroeg of laat tegen je.
Oorlog en mensen niet meer helpen die leven in gebieden waar dat niet kan helpt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of het is juist gezond tegen overbevolking.
Is gewoon een ontzettend - niet leesbaar - kut stuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
Boskamp is net zo een idioot als Rene van der Gijp die formeel niks verkeerd heeft gezegd maar gewoon wordt afgerekend door de buitenwacht voor eerdere op en aanmerkingen jegens allerlei lieden die binnen en buiten het voetbal werkzaam zijn. Het continue mensen belachelijk maken voor eigen gewin onder het mom van "humor" keert zich vroeg of laat tegen je.
Waar ligt precies de klemtoon tong?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij hoeft ook niet meer bang te zijn dat homo's hem nog serieus willen nemen.
Onleesbaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:27 schreef Iwanius het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |