De gemiddelde roddelfag steekt er over het algemeen iets anders in.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
al die roddelfags moeten hun neus wat minder in andermans zaakje steken
Ik heb nog geen nicht over de opmerking van Boskamp horen klagen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:49 schreef Morendo het volgende:
Dat zelfbeklag en zelfmedelijden van onze nichterige medemens neemt echt te grote proporties aan. En natuurlijk de zelfverklaarde 'progressieve kosmopolieten' die al nippend aan hun frappucino latte daar maar wat graag aan meedoen..............
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet ik nu mijn woordgrapje uit gaan leggen ?
Ja Sodom en Gomora is een fabeltje van Grim.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die van oer-Rotterdammer die geen blad voor z'n mond neemt en niet meedoet aan modieuze trends?
De moffen hadden het ook niet gewüsst.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:06 schreef Tyron het volgende:
Maar goed, Boskamp zegt dat hij het niet gezegd heeft dus dit topic kan wel dicht toch?
Dan verzint God wel weer wat anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Echt gezond is 't ook niet, als iedereen homo is sterft de mensheid uit.
En als er niemand homo is, is er nog meer overbevolking.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Echt gezond is 't ook niet, als iedereen homo is sterft de mensheid uit.
Maar even zonder dollen, jij bent homo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
En als er niemand homo is, is er nog meer overbevolking.
Al gaat het daar helemaal niet om.
Nee, ben niet homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar even zonder dollen, jij bent homo?
Ik denk, dat wanneer een vooraanstaand user als jij uit de kast zou komen, het voor andere users makkelijker wordt om dat ook te doen.quote:
Nee dat maakt niks uit, er zijn namelijk genoeg users op fok! homo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk, dat wanneer een vooraanstaand user als jij uit de kast zou komen, het voor andere users makkelijker wordt om dat ook te doen.
Ik weet wie je bedoelt ja, dat was de broer van die gozer die op een gegeven moment via Lokeren naar Valenciennes is gegaan. Of was dat nou Guingamp? Nou ja, hij heb in ieder geval de jeugd bij Kortrijk doorlopen, dat weet ik wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Bossie heeft wel 3 goede homovrienden.. nouja 3 2 of 1.. mwah vrienden.. kennissen. Die gozer van eh.. hoe heet ie.. die bij dinges zit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |