nu even pauze en dan zo laatste 1 uur 14m inuten kijkenquote:
Met een stok.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze knap genoeg zijn voor Smoofie zijn eisen? Of zal ze ook uit bed getrapt worden?
Uit bed trappen of echt mooi vinden zijn 2 verschillende dingen Davy ...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze knap genoeg zijn voor Smoofie zijn eisen? Of zal ze ook uit bed getrapt worden?
Davy, post eens een lekker wijf ipv een graftakquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
4-0 danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen siem heh. En Ajax is niet in vorm.
Wat zoek je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:41 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Davy, post eens een lekker wijf ipv een graftak
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
hihihihihiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een kansloze 2 a 3 0
Lijkt me wel jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk gewoon weer een kansloze 2 a 3 0
Zij ziet er maar op een paar foto's mooi uit, ze heeft echt een aids kin.quote:
op deze foto is ze doablequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zij ziet er maar op een paar foto's mooi uit, ze heeft echt een aids kin.
Ja man, mooi he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, eindelijk pics van jouw vriendin?
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is nog maagd. Stiekem neukte hij haar vertrollen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is voor mij hetzelfde als bekkenstotenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is nog maagd. Stiekem neukte hij haar vertrollen.
Niet weer bekkenstoten godverdomme kan dat woord niet meer lezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Is voor mij hetzelfde als bekkenstoten
komt allemaal door JR, kutjong dat het isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet weer bekkenstoten godverdomme kan dat woord niet meer lezen.
Ja met zijn issues.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
komt allemaal door JR, kutjong dat het is
Sweetquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:53 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
check die neus man, cokefabriek
die bestaan nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie was ook alweer die FOK!ster met die ass?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wie was ook alweer die FOK!ster met die ass?
Okequote:
Guiltyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij hebt ook gekeken in het "heetste babe van fok topic" ja?
Knap dat je dat zo kunt zien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze heeft wel lelijke tieten zo te zien.
Heeft die gewonnen ja? Die Patricia vind ik wel mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Guilty
Maar er staan weinig echt mooie meiden tussen die Dromenvangertje (die won) vond ik echt niet speciaal jij wel?
Oneens. Niet te wit, past wel bij haar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ze is veel te wit, spookachtig.
Beetje bleek. Maar mooi gezichtje hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook wel maar ze is veel te wit, spookachtig.
[GGMM modus] Jezus jij bent echt dom. [/GGMM]quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oneens. Niet te wit, past wel bij haar.
Tyron snapt hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
wel schattig om jullie dames te zien beoordelen die jullie nooit zullen krijgen
Gelijkwaardig welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
Wtf staat Yvonne echt aan kop die is toch vet oud?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Smoofie het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #5 And the winner is...
Ik kan de winnaar bepalen Elan
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
Denk je echt dat mensen serieus hebben gestemd?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf staat Yvonne echt aan kop die is toch vet oud?
en lelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf staat Yvonne echt aan kop die is toch vet oud?
Dit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft die gewonnen ja? Die Patricia vind ik wel mooi.
Ik kijk ook naar voetballers en zeg dat ze er geen reet van kunnen, terwijl ze veel beter zijn dan ik ooit zal zijn. Ik vind het wel geinig om mensen hun smaak te weten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:02 schreef Tyron het volgende:
waar?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Welke lag ook alweer buiten mijn league in dat topic?
Vervelend.quote:
Scherenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar voetballers en zeg dat ze er geen reet van kunnen, terwijl ze veel beter zijn dan ik ooit zal zijn. Ik vind het wel geinig om mensen hun smaak te weten.
okselscheren
ja precies dat is ook een beetje mijn punt, bedankt voor de bevestigingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar voetballers en zeg dat ze er geen reet van kunnen, terwijl ze veel beter zijn dan ik ooit zal zijn. Ik vind het wel geinig om mensen hun smaak te weten.
okselscheren
Oh je had het over vrouwen hier gepost. In dat geval val je in herhaling. Ja of je begrijpt het gewoon echt niet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft die gewonnen ja? Die Patricia vind ik wel mooi.
Is die Kore serieus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk je echt dat mensen serieus hebben gestemd?
Wat is je punt dan precies? Waarom zou je niet over iets onbereikbaar mogen lullen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja precies dat is ook een beetje mijn punt, bedankt voor de bevestiging
uh zeg ik dat het niet mag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is je punt dan precies? Waarom zou je niet over iets onbereikbaar mogen lullen?
okelscheren
Nu heb je hem in de hoek, en daarom ben je mijn favoriete Fok!userquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
uh zeg ik dat het niet mag?
wat is een okel?
Je suggereert wel zoiets, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is een okel?
een kale mannenokselquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat is een okel?
Kan ze niet iets doen aan die kin? Ze heeft toch geld, gewoon verbouwen. Lijkt wel op zo'n Adele kin.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf lijkt net of ze een luier of maandverband omheeft.
Moet wel. Of Soort zoekt Soort heeft daar wel erg goed gewerktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk die hoofden, sowieso incest.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar staan ook KPD dingen van op FOK, of stonden iig, IIRC
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zeggen het leven op de streets is zwaar, maar op den foks wordt je pas echt mentaal sterk. jwzquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je op FOK wel al niet meemaakt hé?
Fokwisequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze zeggen het leven op de streets is zwaar, maar op den foks wordt je pas echt mentaal sterk. jwz
Het kan nog net niet tippen aan JR's bekkenstoot, maar ik heb weer wat te vertellen aan mijn vriendenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je op FOK wel al niet meemaakt hé?
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je suggereert wel zoiets, ja.
okselscheren
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komen
davy is het hier mee eens btwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komen
ALs ik eraan denk moet ik al lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het kan nog net niet tippen aan JR's bekkenstoot, maar ik heb weer wat te vertellen aan mijn vrienden
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat nietquote:
Kruizing tussen een Surinamer met spleetogen en een Chinees.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er met haar gezicht gebeurd?
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat niet
Ik vind de oordeel van jouw moeder en oma niet echt representatiefquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat niet
Watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoho.
Het is wel even de nieuwe vriendin van Justin Bieber.
Ik droom over de dag dat dit nooit meer ter sprake komtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik eraan denk moet ik al lachen.
VIes beddek, geel/wit.
Zaadrollen
etc
Heeft ze een beroerte? Wel goeie ass ja.quote:
Koop een 360 en ik wil wel een potje doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
Wie o wie wilt een potje FIFA 13?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje jammer dit na dezequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind de oordeel van jouw moeder en oma niet echt representatief
maar ik vergeef het jequote:
Helaas dat gaat hem dan niet worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop een 360 en ik wil wel een potje doen.
ik denk niet, ik weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
okselscheren
die kop maakt het gay, al had hij een bos okselhaar gehad en een gun in zijn hand verandert er niets aanquote:
Daar had je een goed puntquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje jammer dit na deze
[..]
maar ik vergeef het je
Ik scheer ze ook. Kom haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook. Kom haten.dit is de eerste keer dat wij op 1 lijn zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook. Kom haten.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okselscheren![]()
Het kan me geen kanker moer schelen enzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
tuig van de richel jongens
tuig van de richel
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het kan me geen kanker moer schelen enzo.
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
tuig van de richel jongens
tuig van de richel
Heb je al kaartjes voor PSV-Milan?quote:
Dawei, KURWAquote:
Ja man. Echt niet normaal gewoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien heb
op kraantje pappie na, wat een debiel is dat
Een bradda gaat het proberen te regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor PSV-Milan?
Hij moet blij zijn dat het volk daar vriendelijk isquote:
kraantje pappiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien heb
op kraantje pappie na, wat een debiel is dat
Chill. Ik had er anders ook nog 4 voor je kunnen regelen andersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een bradda gaat het proberen te regelen.
Zijn nog kaarten over voor niet seizoenskaarthouders.
Serieus, in Albufeira was ik in een Nederlands tentje beland rond een uurtje of 5. Kwam die mongool nog effe optreden, wat was dat kut zeg.quote:
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.quote:
19k toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Chill. Ik had er anders ook nog 4 voor je kunnen regelen anders
Wel al 18k verkocht zag ikMooi aantal. Mag ook wel voor dit mooie prijsje
Jij moet vaker s'nachts FOK!'en, mattie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
als typisch het zegt, dan zal het waar zijn.
typisch
"Normaal doen hé"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.
Doe ik zo vaak, was net even GoT aan het kijken, je moet jezelf nog wel laten denken dat je niet alleen maar achter je bureau zit op je zolderkamer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij moet vaker s'nachts FOK!'en, mattie.
18k, 19k, allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.
[..]
19k toch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, in Albufeira was ik in een Nederlands tentje beland rond een uurtje of 5. Kwam die mongool nog effe optreden, wat was dat kut zeg.
Ik vind het nu al best spannend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
18k, 19k, allemaal hetzelfde
Welke rijke boy zal ze nu pakken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Badr en Estelle uit elkaar, woohoo.
Jordy Cruijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke rijke boy zal ze nu pakken?
Wij hadden Partysquad, een of andere bekende dj die ik niet meer weet en Polska bij zo'n strandfeest van Slam. Dat was wel echt kick, geen fan van hun muziek maar op zo'n feest is het geniaal.quote:
Snatzik. Heb er na 5 jaar ook weer eens zin in man. Verwacht er niet al te veel van, maar laat me graag verrassenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het nu al best spannend.
Partysquad hebben wij ook gehad. En die Sascha van tmf toenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden Partysquad, een of andere bekende dj die ik niet meer weet en Polska bij zo'n strandfeest van Slam. Dat was wel echt kick, geen fan van hun muziek maar op zo'n feest is het geniaal.
En daarna dus in dat tentje beland met Kraantje, man man man.
ja leuk allemaal even lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deed Typisch zijn broer daar?
the oppositesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden Partysquad, een of andere bekende dj die ik niet meer weet en Polska bij zo'n strandfeest van Slam. Dat was wel echt kick, geen fan van hun muziek maar op zo'n feest is het geniaal.
7 dagen geleden op zn instaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:
http://instagram.com/p/c9_X5uOa9m/
[..]
Zo'n familie is het wel.
KV vind ik live ook best dope.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben bang door onze backs man. Willems kan er echt niets van. Je moet eens op hem letten wanneer hij bal verliest. Sjokt gewoon terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snatzik. Heb er na 5 jaar ook weer eens zin in man. Verwacht er niet al te veel van, maar laat me graag verrassenHopelijk Bakkali op tijd fit, en Balo niet. Of ook weer wel..
![]()
Weet 't. Al doet ie het nu wel minder. Heb wel 't idee dat het niveau van het team hem ook weer omhoog trektquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben bang door onze backs man. Willems kan er echt niets van. Je moet eens op hem letten wanneer hij bal verliest. Sjokt gewoon terug.
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet 't. Al doet ie het nu wel minder. Heb wel 't idee dat het niveau van het team hem ook weer omhoog trekt
Welke wedstrijd? Heen of terug?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.
Verhaegh doet wel echt pijn aan je ogen zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
(ex)PSV middenvelder/vleugels, niks mis mee.
Ja, achja. Als je Zulte tegen kan houden is Milan helemaal een makkie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard gregquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verhaegh doet wel echt pijn aan je ogen zeg.De rest is of nog redelijk jong of gewoon Euroepse (sub)top.
Dit is toch helemaal niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft denk ik Truus geneukt, anders zie ik niet in waarom hij geen kans meer krijgt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard greg
Uit wedstrijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Heen of terug?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, achja. Als je Zulte tegen kan houden is Milan helemaal een makkie.
Diefquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik Truus geneukt, anders zie ik niet in waarom hij geen kans meer krijgt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef mrstylo het volgende:
Waarom niet Van der Wiel?
Heeft hij Truus verkracht ofzo?
Greggie kan er toch ook geen fuck van. Beter gewoon geen RB.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard greg
Zo gaan we op het WK spelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niksTering zeg Lowie
Rekik is links.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo gaan we op het WK spelen
Krul
v.d. Wiel - Rekik - BMI/Bruma - Blind
Maher - Sneijder - Strootman
Narsingh - van Persie - Robben
Alles komt goed
Arias naturaliserenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo gaan we op het WK spelen
Krul
Arias v.d. Wiel - Rekik - BMI/Bruma - Blind
Maher - Sneijder - Strootman
Narsingh - van Persie - Robben
Alles komt goed
Dat moeten we nog zienquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Narsingh gaat de basis nooit halen natuurlijk.
Bakkali ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Arias naturaliseren
Narsingh gaat de basis nooit halen natuurlijk.
Waarom zijn Bruma en Rekik niet opgeroepen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.goal.com/nl/ne(...)et-cocu-af-van-rekikquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zijn Bruma en Rekik niet opgeroepen?
Na zolang niet gespeeld te hebben doe je er wel even over om vertrouwen terug te krijgen. Verwacht ik iniedergeval. En dan moet ie zich in een half jaartje de basis in zien te spelen.. Lijkt me lastigquote:
quote:Bijna 18.000 seizoenkaarthouders hebben een kaartje voor de wedstrijd tegen AC Milan gekocht. Morgen begint de verkoop voor clubcardhouders. (Eindhovens Dagblad
Zou ook wat zijn jaquote:
Rekik deed het in bijna 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Na zolang niet gespeeld te hebben doe je er wel even over om vertrouwen terug te krijgen. Verwacht ik iniedergeval. En dan moet ie zich in een half jaartje de basis in zien te spelen.. Lijkt me lastig
quote:
28/29k volgens mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenkaarthouders zijn er?
28kquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenkaarthouders zijn er?
Fijn wel dag Indi dag De Vrij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)et-cocu-af-van-rekik
Een oproep is nog geen basis hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rekik deed het in bijna 2 wedstrijden.
Ik heb ze al. Jaloers?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil ook nog kaartjes halen. Waarschijnlijk morgen.
Dat kunnen we nu niet checken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een oproep is nog geen basis he
Ligt aan je plek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb ze al. Jaloers?
ik moet bij stefan de vrij altijd aan pindakaas denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn wel dag Indi dag De Vrij.
Terecht overigens.
Ik aan de brugklas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik moet bij stefan de vrij altijd aan pindakaas denken.
Waar ik altijd zit. Vakkie M op noord. Niet in de hoek. Alhoewel ik waarschijnlijk deze wedstrijd weer op T staquote:
Bruma straalt ook niks uit behalve lelijkheid. Rekik ziet er uit als een otter met down.quote:
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Rekik ziet er uit als een otter met down.
Indi moet je geen ruzie mee maken.
M is in de hoek. Ik zit nooit achter de goal of in de hoekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar ik altijd zit. Vakkie M op noord. Niet in de hoek. Alhoewel ik waarschijnlijk deze wedstrijd weer op T sta
van bruma nog wel eens ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.
Ze vullen elkaar wel mooi aan. Rekik laat Bruma lekker stofzuigen. Heerlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet met Bruma nog zien man. Denk dat Rekik hem veel beter maakt eigenlijk.
Dat je het even weetquote:
Dat heb ik liever dan dat ik naar debielen van het Nederlands elftal ga kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je het even weet.
Neem aan dat jij Denemarken - Peru gaat kijken woensdag om je helden in actie te zien?
Waarom gebruik je geen hoofdletters?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
al is bruma nog niet binnen bij mij. ADO 2-3 was onnodig.
Wat moeten we doen als hij weg gaat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze vullen elkaar wel mooi aan. Rekik laat Bruma lekker stofzuigen. Heerlijk
Ja maar ik zit op het rechte stuk op Noord dus. Niet in de hoek. Precies langs N. Het is dat Oost wel gezellig is, anders vond ik het ook niks inderdaad. S-T-U-M zijn ideaalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
M is in de hoek. Ik zit nooit achter de goal of in de hoek
in de nacht doe ik dat nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen hoofdletters?
Hoop het. Denk het niet. Ik denk dat een paar uur van regionale rouw wel van toepassing zijn dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moeten we doen als hij weg gaat?
Al denk ik wel dat City hem nog een jaartje bij PSV wil stallen.
dan is psv weer lek als een mallequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze 2 huurlingen in de verdediging?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
Chelsea kan Bruma terug kopen voor 5 miljoen in 2015.
Einde bericht
Alleen in 2015 of was het tot?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
Chelsea kan Bruma terug kopen voor 5 miljoen in 2015.
Einde bericht
JORRIT HENDRIX, WERELDTOPPERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hebben ze 2 huurlingen in de verdediging?
Kunnen ze zelf niks opleiden daar in Eindheuven
Had een Depay of Bakkali graag in Rotterdam gezien hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Pak meestal O/S/E/B als er plek is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja maar ik zit op het rechte stuk op Noord dus. Niet in de hoek. Precies langs N. Het is dat Oost wel gezellig is, anders vond ik het ook niks inderdaad. S-T-U-M zijn ideaal
Marcellis was naast Alex ook een beest. Spelers kunnen elkaar een stuk beter maken dan ze in werkelijkheid zijn ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Elan het volgende:
Bruma is nooit heel goed geweest flink overrated door zijn fyziek Rekik wel altijd een supertalent ook veel beter dan De Vrij of Indi of welke andere centrale verdediger dan ook op dit moment.
Marcelo terughalen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 huurlingen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuid is toch niks manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pak meestal O/S/E/B als er plek is.
is de opstelling al bekend?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat ik naar debielen van het Nederlands elftal ga kijken
fischer eriksen boilesen staan in de basis
quote:
voor de rest moet je me niets vragentwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 17:20:38Olsen heeft aangekondigd dat de drie Ajacieden - Boilesen, Eriksen en Fischer - namens Denemarken in de basis starten tegen Polen. #ajax reageer retweet
Nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zuid is toch niks man![]()
In je eentje?
Wat is winst?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 huurlingen?
Met Bruma maken we dan gewoon dikke winst.
Nee. Maar volgens mij zijn alle afleveringen op dag 1 uitgekomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Orange Is the New Black (TV Series 2013– ) - IMDb
Goede score wel. Iemand gezien?
Ja weetniet. Je gaat ook in je eentje naar de bios. Kan toch als je geen vrienden hebt die voor PSV staan ofzo. Zie ze wel vakerquote:
Baas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef remlof het volgende:
Israël is een kutland, geroofd van de Palestijnen, maar dat was hier vast al gezegd.
whut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja weetniet. Je gaat ook in je eentje naar de bios. Kan toch als je geen vrienden hebt die voor PSV staan ofzo. Zie ze wel vaker
En misschien wordt hij niet verkocht. Zien we over 2 jaar wel weerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is winst?
Je moet zijn salaris betalen en als hij plotseling door Chelsea in de winterstop weer weggehaald zou worden voor 5 miljoen moet je heel snel op zoek naar een vervanger.
Geeft weinig rust zulke dingen.
boilesen speelt maar 45 minuten, zeker even kijken morgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]voor de rest moet je me niets vragentwitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 17:20:38Olsen heeft aangekondigd dat de drie Ajacieden - Boilesen, Eriksen en Fischer - namens Denemarken in de basis starten tegen Polen. #ajax reageer retweet
welke facebook staat dit?quote:
Ja. Dat werd gezegd jongenquote:
Welke zender ga je dat kijken dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
boilesen speelt maar 45 minuten, zeker even kijken morgen
Ja want hier weten ze datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja. Dat werd gezegd jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |