Dawei, KURWAquote:
Ja man. Echt niet normaal gewoon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien heb
op kraantje pappie na, wat een debiel is dat
Een bradda gaat het proberen te regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor PSV-Milan?
Hij moet blij zijn dat het volk daar vriendelijk isquote:
kraantje pappiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien heb
op kraantje pappie na, wat een debiel is dat
Chill. Ik had er anders ook nog 4 voor je kunnen regelen andersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een bradda gaat het proberen te regelen.
Zijn nog kaarten over voor niet seizoenskaarthouders.
Serieus, in Albufeira was ik in een Nederlands tentje beland rond een uurtje of 5. Kwam die mongool nog effe optreden, wat was dat kut zeg.quote:
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.quote:
19k toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Chill. Ik had er anders ook nog 4 voor je kunnen regelen anders
Wel al 18k verkocht zag ikMooi aantal. Mag ook wel voor dit mooie prijsje
Jij moet vaker s'nachts FOK!'en, mattie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
als typisch het zegt, dan zal het waar zijn.
typisch
"Normaal doen hé"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.
Doe ik zo vaak, was net even GoT aan het kijken, je moet jezelf nog wel laten denken dat je niet alleen maar achter je bureau zit op je zolderkamer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij moet vaker s'nachts FOK!'en, mattie.
18k, 19k, allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gozer vanaf 1.15. Wat probeert hij te doen.
[..]
19k toch?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, in Albufeira was ik in een Nederlands tentje beland rond een uurtje of 5. Kwam die mongool nog effe optreden, wat was dat kut zeg.
Ik vind het nu al best spannend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
18k, 19k, allemaal hetzelfde
Welke rijke boy zal ze nu pakken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Badr en Estelle uit elkaar, woohoo.
Jordy Cruijfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke rijke boy zal ze nu pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |