quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat niet
beetje jammer dit na dezequote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind de oordeel van jouw moeder en oma niet echt representatief
maar ik vergeef het jequote:
Helaas dat gaat hem dan niet worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop een 360 en ik wil wel een potje doen.
ik denk niet, ik weet hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
okselscheren
die kop maakt het gay, al had hij een bos okselhaar gehad en een gun in zijn hand verandert er niets aanquote:
Daar had je een goed puntquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
beetje jammer dit na deze
[..]
maar ik vergeef het je
Ik scheer ze ook. Kom haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook. Kom haten.dit is de eerste keer dat wij op 1 lijn zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik scheer ze ook. Kom haten.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okselscheren![]()
Het kan me geen kanker moer schelen enzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
tuig van de richel jongens
tuig van de richel
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het kan me geen kanker moer schelen enzo.
echt de slechtste artiest die ik in jaren gezien hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
tuig van de richel jongens
tuig van de richel
Heb je al kaartjes voor PSV-Milan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |