Het kan nog net niet tippen aan JR's bekkenstoot, maar ik heb weer wat te vertellen aan mijn vriendenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je op FOK wel al niet meemaakt hé?
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je suggereert wel zoiets, ja.
okselscheren
Dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komen
davy is het hier mee eens btwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke maar ik denk dat het mannelijker is om je oksels te scheren dan om lafjes als een wijf een weddenschap niet na te komen
ALs ik eraan denk moet ik al lachen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het kan nog net niet tippen aan JR's bekkenstoot, maar ik heb weer wat te vertellen aan mijn vrienden
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat nietquote:
Kruizing tussen een Surinamer met spleetogen en een Chinees.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er met haar gezicht gebeurd?
Dat mag jij denken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat niet
Ik vind de oordeel van jouw moeder en oma niet echt representatiefquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
alle vrouwen bevestigen zo beetje dat ze het aantrekkelijker vinden, maar jij kijkt toch alleen dus daarom weetje dat niet
Watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoho.
Het is wel even de nieuwe vriendin van Justin Bieber.
Ik droom over de dag dat dit nooit meer ter sprake komtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs ik eraan denk moet ik al lachen.
VIes beddek, geel/wit.
Zaadrollen
etc
Heeft ze een beroerte? Wel goeie ass ja.quote:
Koop een 360 en ik wil wel een potje doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
Wie o wie wilt een potje FIFA 13?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |