Snatzik. Heb er na 5 jaar ook weer eens zin in man. Verwacht er niet al te veel van, maar laat me graag verrassenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het nu al best spannend.
Partysquad hebben wij ook gehad. En die Sascha van tmf toenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden Partysquad, een of andere bekende dj die ik niet meer weet en Polska bij zo'n strandfeest van Slam. Dat was wel echt kick, geen fan van hun muziek maar op zo'n feest is het geniaal.
En daarna dus in dat tentje beland met Kraantje, man man man.
ja leuk allemaal even lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat deed Typisch zijn broer daar?
the oppositesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hadden Partysquad, een of andere bekende dj die ik niet meer weet en Polska bij zo'n strandfeest van Slam. Dat was wel echt kick, geen fan van hun muziek maar op zo'n feest is het geniaal.
7 dagen geleden op zn instaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:26 schreef mrstylo het volgende:
http://instagram.com/p/c9_X5uOa9m/
[..]
Zo'n familie is het wel.
KV vind ik live ook best dope.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben bang door onze backs man. Willems kan er echt niets van. Je moet eens op hem letten wanneer hij bal verliest. Sjokt gewoon terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snatzik. Heb er na 5 jaar ook weer eens zin in man. Verwacht er niet al te veel van, maar laat me graag verrassenHopelijk Bakkali op tijd fit, en Balo niet. Of ook weer wel..
![]()
Weet 't. Al doet ie het nu wel minder. Heb wel 't idee dat het niveau van het team hem ook weer omhoog trektquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:28 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben bang door onze backs man. Willems kan er echt niets van. Je moet eens op hem letten wanneer hij bal verliest. Sjokt gewoon terug.
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Weet 't. Al doet ie het nu wel minder. Heb wel 't idee dat het niveau van het team hem ook weer omhoog trekt
Welke wedstrijd? Heen of terug?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.
Verhaegh doet wel echt pijn aan je ogen zeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
(ex)PSV middenvelder/vleugels, niks mis mee.
Ja, achja. Als je Zulte tegen kan houden is Milan helemaal een makkie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eerste half uur tegen Zulte heeft me gewoon paar miljoen haartjes gekost.
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard gregquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verhaegh doet wel echt pijn aan je ogen zeg.De rest is of nog redelijk jong of gewoon Euroepse (sub)top.
Dit is toch helemaal niksquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
(ex)PSV middenvelder/vleugels, niks mis mee.
Hij heeft denk ik Truus geneukt, anders zie ik niet in waarom hij geen kans meer krijgt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard greg
Uit wedstrijd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd? Heen of terug?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ja, achja. Als je Zulte tegen kan houden is Milan helemaal een makkie.
Diefquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik Truus geneukt, anders zie ik niet in waarom hij geen kans meer krijgt.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef mrstylo het volgende:
Waarom niet Van der Wiel?
Heeft hij Truus verkracht ofzo?
Greggie kan er toch ook geen fuck van. Beter gewoon geen RB.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snap niet wat er fout is gegaan met blackcard greg
Zo gaan we op het WK spelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niksTering zeg Lowie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |