Ja ik ben gesnaptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Karina is het meest trucker van ons allen. Het is dat ze het druk heeft met moddereter zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en dan ook nog eens niet kunnen koken.
Ik denk dat we hier weer een mannelijke poster hebben die zich als vrouw voordoet.
Nee schat dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Caland het volgende:
Karina is toch de maatschappelijk werkster van Tong.
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was toch een man? Die heten meestal geen Lisa.
Drop Zone heb ik ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog nooit een Star Wars film gezien en daar schaam ik me niet voor.
Je hebt Fawlty Towers ook nog nooit gezien. Daar mag je je wel voor schamen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Oh 1 ding wat ik zeker weet en dat is dat jij niet dom bent. En ook niet zo gemeen als je je soms voordoetquote:
Ik sluit me bij je aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
Je houdt wel van mannentetten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb de verplichte tettenpicca gemist. Enige kans dat je die nog een keer zou kunnen posten?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:
quote:
fggtsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb LOTR nooit gezien en ben daar bijzonder trots op.
Die heb ik ook nog nooit gezien, net als Harry Potter trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
Ik heb LOTR nooit gezien en ben daar bijzonder trots op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |