Waarom wil je het zo graag weghebben dan? Wat maakt mij dat kader nou uit. Dat mijn scrollbutton op mijn muis niet meer werkt vind ik wel kut daarentegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht hier: http://puu.sh/41be5.png
Maar volgens mij bedoelt hij hiermee de domein waar de advertenties vandaan komen
dat heb ik heul niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht hier: http://puu.sh/41be5.png
Maar volgens mij bedoelt hij hiermee de domein waar de advertenties vandaan komen
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo graag weghebben dan? Wat maakt mij dat kader nou uit. Dat mijn scrollbutton op mijn muis niet meer werkt vind ik wel kut daarentegen.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.
Ik ook niet, maar geen zin om er moeite in te steken ook. Al ben je nu wel weer moddereter, dus deze bekentenis gaat mij de kop kosten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.
Op youtube is het nu echt erg ja. Gewoon bij alle filmpjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit last van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op youtube is het nu echt erg ja. Gewoon bij alle filmpjes.
Soms was het 1 van de 3, maar nu is het gewoon bij allemaal.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Fuck, het werkt niet. Dan amar met dat kader.
Opera?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar opties
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt het bij jou niet? Raar.
@@forum.fok.nl$documentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Fuck, het werkt niet. Dan amar met dat kader.
Arme jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hem vanmiddag maar weer aangezet, ik krijg echt van die spam dingen als een nieuw topic open. Ik denk dat ik een virus heb.
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je een corrigerende tik op je achterhoofd?
Werkt ook niet.quote:
Vage shit wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkt ook niet.
Nu ook geen zin meer om er moeite in te steken
Overigens heb ik ook geen kekke update pagina, zoals Stinho die heeft:
[ afbeelding ]
Bij mij ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Coeliejoeliequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook een stoere link naar meer extensies.
https://addons.opera.com/nl/extensions/
Daar is FOK! voor. Om lekker kansloos te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde ook reageren, maar het werd kansloos.
Tot ziensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voel dat het tijd is om even iets anders te gaan doen
stoer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Naast advertenties heb ik nu ook UI's uitgeschakeld.
In november gaan we weer voor de snoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo meneer zonder hoofd/snorhaar groei
Ik heb zowel geen advertenties als geen kader.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
zou hij een ziekte hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat kan jij makkelijk zeggen. Ik heb na 3 weken een volle snorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In november gaan we weer voor de snoor
Je stelt het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zowel geen advertenties als geen kader.
Ik had geen volle maar er zat wel watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat kan jij makkelijk zeggen. Ik heb na 3 weken een volle snor
[..]
Je stelt het goede voorbeeld
Dat is wellicht nog wel erger jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had geen volle maar er zat wel wat
Daaromquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wellicht nog wel erger ja
Hitler snor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had geen volle maar er zat wel wat
Ach... ik heb net een week lang met een sikje, snor en naar binnenlopende bakkebaarden gelopen. Het kan altijd ergerquote:
Echt al 1000x gekeken, maar ik zet het even op ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Over the top is al 10 minuten bezig op RTL7 en er zijn nog steeds mensen hier aan het posten zijn.
Scheer jullie eens snel allemaal richting deze enorme klassieker.
Nooit van gehoord en ben ook niet van plan hem nu te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Over the top is al 10 minuten bezig op RTL7 en er zijn nog steeds mensen hier aan het posten zijn.
Scheer jullie eens snel allemaal richting deze enorme klassieker.
Ehh neequote:
Het is een film over armpjedrukken en het zijn van een trucker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ben ook niet van plan hem nu te kijken.
Ik ben niet boos. Gewoon teleurgesteld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ben ook niet van plan hem nu te kijken.
Weer een weddenschap verloren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... ik heb net een week lang met een sikje, snor en naar binnenlopende bakkebaarden gelopen. Het kan altijd erger
[..]
Echt al 1000x gekeken, maar ik zet het even op ja.
Oh, zeg dat dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is een film over armpjedrukken en het zijn van een trucker.
Nee. Ik kon na 4 dagen pas het eindresultaat zien op een festivalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weer een weddenschap verloren?
Ik heb de remake uit principe nooit gekeken. Niks kan Paultje en Schwarzenegger hun productie overtreffenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Reclame.
Vnvnd Na Over the Top, Total Recall. Wat een avond.
Ik heb hem wel gekeken. Geen vrouw met 3 tieten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de remake uit principe nooit gekeken. Niks kan Paultje en Schwarzenegger hun productie overtreffen
ben dr niet goed inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Gevonden, toch bedankt.
Hij wil er niet belachelijk uitzien. Daarbij is uren sturen in een vrachtwagen ook een training op zich,.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
In de film traint Sylvester alleen zijn rechterarm, en toch zijn z'n beide armen gespierd.
Ik kan uit ervaring mededelen dat dit niet realistisch is.
Hij traint zijn linkerarm op een andere manier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
In de film traint Sylvester alleen zijn rechterarm, en toch zijn z'n beide armen gespierd.
Ik kan uit ervaring mededelen dat dit niet realistisch is.
STRAKS GEBEUREN ER ONGELUKKENquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef GGMM het volgende:
Erg onverantwoordelijk om je zoontje te laten sturen.
Walgelijke mensen eigenlijk, die truckers.
Hij kan niet eens een mobieltje betalen manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar, als je de zoon van Sylvester Stallone bent kan je alles bereiken wat je maar wilt.
Ik denk dat niemand van de A-team tegen Sly Stallone wint met handje drukken. Murdoch misschien omdat die andere technieken gebruikt om de tegenstander uit te schakelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
Ah jullie kijken RTL 7 natuurlijk.
Het is net the A-team eigenlijk
Oma Stallone is ook niet mis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar, als je de zoon van Sylvester Stallone bent kan je alles bereiken wat je maar wilt.
BA wint zeker van Stallone hoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand van de A-team tegen Sly Stallone wint met handje drukken. Murdoch misschien omdat die andere technieken gebruikt om de tegenstand uit te schakelen.
Weet je zeker dat dat niet z'n dochter is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oma Stallone is ook niet mis.
[ afbeelding ]
Uh nee. Dat is een neger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
BA wint zeker van Stallone hoor!
De geluidseffecten tijdens het knokken zijn wel tof trouwens viel me op.
Wat een dikke lippen manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie volle lippen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Absoluut. Maar van negers is algemeen bekend dat ze niet armpje kunnen worstelen.quote:
Misschien dat hij daarom nu Flavor Wave Turbo ovens verkoopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Maar van negers is algemeen bekend dat ze niet armpje kunnen worstelen.
Troost je, jij hebt binnen 2 dagen een snor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze film... mijn mannelijkheid vervliegt langzaam. Ik mis de spierballen. Ik huil tijdens de emotionele scenes
Watje. Ik moest niet eens huilen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze film... mijn mannelijkheid vervliegt langzaam. Ik mis de spierballen. Ik huil tijdens de emotionele scenes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen problemen mee hoor. Kinderen zijn irritant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat je kinderen haat. Dat is een heel ander probleem,.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee hoor. Kinderen zijn irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |