Waarom wil je het zo graag weghebben dan? Wat maakt mij dat kader nou uit. Dat mijn scrollbutton op mijn muis niet meer werkt vind ik wel kut daarentegen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht hier: http://puu.sh/41be5.png
Maar volgens mij bedoelt hij hiermee de domein waar de advertenties vandaan komen
dat heb ik heul niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht hier: http://puu.sh/41be5.png
Maar volgens mij bedoelt hij hiermee de domein waar de advertenties vandaan komen
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je het zo graag weghebben dan? Wat maakt mij dat kader nou uit. Dat mijn scrollbutton op mijn muis niet meer werkt vind ik wel kut daarentegen.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.
Ik ook niet, maar geen zin om er moeite in te steken ook. Al ben je nu wel weer moddereter, dus deze bekentenis gaat mij de kop kosten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die advertenties op fok vind ik niet zo erg. Op Youtube e.d. vind ik het wel irritant.
Op youtube is het nu echt erg ja. Gewoon bij alle filmpjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nooit last van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op youtube is het nu echt erg ja. Gewoon bij alle filmpjes.
Soms was het 1 van de 3, maar nu is het gewoon bij allemaal.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Fuck, het werkt niet. Dan amar met dat kader.
Opera?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar opties
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt het bij jou niet? Raar.
@@forum.fok.nl$documentquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Fuck, het werkt niet. Dan amar met dat kader.
Arme jij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb hem vanmiddag maar weer aangezet, ik krijg echt van die spam dingen als een nieuw topic open. Ik denk dat ik een virus heb.
Hoe wil je dat doen dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je een corrigerende tik op je achterhoofd?
Werkt ook niet.quote:
Vage shit wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Werkt ook niet.
Nu ook geen zin meer om er moeite in te steken
Overigens heb ik ook geen kekke update pagina, zoals Stinho die heeft:
[ afbeelding ]
Bij mij ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |