Oh je bedoelt dat ik een blog moet beginnen? Goed idee. Waar zal ik het eens over hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Alvast wat inspiratie:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130813_00691523
Drie big macs per week is wel heel weinig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Alvast wat inspiratie:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130813_00691523
Of je kunt trendwatcher worden; elke avond bij Knevel en Tijs vertellen wat er nu weer speelt op de internetfora.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ik een blog moet beginnen? Goed idee. Waar zal ik het eens over hebben.
Begin jij nou ook al met Engelse woorden te cursiveren? Dat hoeft helemaal niet he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je kunt trendwatcher worden; elke avond bij Knevel en Tijs vertellen wat er nu weer speelt op de internetfora.
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
Drie big macs per week is wel heel weinig.
quote:Met niet meer dan wortels, uien, aardappelen, een blik gehakte tomaten en een blik bruine bonen,
Het is Big Mac.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?
In Frankrijk is het Le Big Mac.quote:
Dank je Temquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Tem het volgende:
Succes net het zoeken naar een nieuwe baan, Corrie.
In Vanilla sky en Eyes wide shut vond ik hem ook wel te pruimen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Wat een aids dat Oblivion, had hem na 3 kwartier afgezet.
Zoeyzo was Tom 'nohomo' Cruise alleen goed in Top Gun.
Jij bent de trendwatcher sinds vandaag, dus dat kun je helemaal zelf bepalen of het positief/negatief is. Wij volgen jouw mening dan wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Mission Impossible vond ik wel tof.
Of is tof een negatief woord? Je weet maar nooit hier
Ik ben van mening dat het positief is!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Kingstown het volgende:
Jij bent de trendwatcher sinds vandaag, dus dat kun je helemaal zelf bepalen of het positief/negatief is. Wij volgen jouw mening dan wel.
Wat is dit nu allemaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor negatieve zaken mogen jullie mij kut gebruiken.
Heej mijn kut is niet negatief he? Die is vrij positief ingesteld. En quotes vernaggelen is heel erg fout.quote:
Gebruik dan klote......quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej mijn kut is niet negatief he? Die is vrij positief ingesteld. En quotes vernaggelen is heel erg fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |