Oh je bedoelt dat ik een blog moet beginnen? Goed idee. Waar zal ik het eens over hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Alvast wat inspiratie:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130813_00691523
Drie big macs per week is wel heel weinig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Alvast wat inspiratie:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130813_00691523
Of je kunt trendwatcher worden; elke avond bij Knevel en Tijs vertellen wat er nu weer speelt op de internetfora.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat ik een blog moet beginnen? Goed idee. Waar zal ik het eens over hebben.
Begin jij nou ook al met Engelse woorden te cursiveren? Dat hoeft helemaal niet he?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Of je kunt trendwatcher worden; elke avond bij Knevel en Tijs vertellen wat er nu weer speelt op de internetfora.
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
Drie big macs per week is wel heel weinig.
quote:Met niet meer dan wortels, uien, aardappelen, een blik gehakte tomaten en een blik bruine bonen,
Het is Big Mac.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Een Big Mac, is door niet zowel vlees als zuivel aan toegevoegd?
In Frankrijk is het Le Big Mac.quote:
Dank je Temquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Tem het volgende:
Succes net het zoeken naar een nieuwe baan, Corrie.
In Vanilla sky en Eyes wide shut vond ik hem ook wel te pruimen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Wat een aids dat Oblivion, had hem na 3 kwartier afgezet.
Zoeyzo was Tom 'nohomo' Cruise alleen goed in Top Gun.
Jij bent de trendwatcher sinds vandaag, dus dat kun je helemaal zelf bepalen of het positief/negatief is. Wij volgen jouw mening dan wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Mission Impossible vond ik wel tof.
Of is tof een negatief woord? Je weet maar nooit hier
Ik ben van mening dat het positief is!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef Kingstown het volgende:
Jij bent de trendwatcher sinds vandaag, dus dat kun je helemaal zelf bepalen of het positief/negatief is. Wij volgen jouw mening dan wel.
Wat is dit nu allemaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor negatieve zaken mogen jullie mij kut gebruiken.
Heej mijn kut is niet negatief he? Die is vrij positief ingesteld. En quotes vernaggelen is heel erg fout.quote:
Gebruik dan klote......quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej mijn kut is niet negatief he? Die is vrij positief ingesteld. En quotes vernaggelen is heel erg fout.
Daarom ben je ook zuur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zuur.
Ja ik weet het. Maar ik houd wel van zure dingen. Zure matten en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hou ik ook van. Is het echt zo slecht voor je tanden als ik me voorstel? Durf het nauwelijks te eten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik houd wel van zure dingen. Zure matten en zo.
Dit soort trends sla ik even over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar ik houd wel van zure dingen. Zure matten en zo.
Ja tuurlijk is het slecht. Maar ik poets altijd braaf mijn tanden. Niet meteen erna, dat is ook niet goed. En ik wist kooi van Faradayquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van. Is het echt zo slecht voor je tanden als ik me voorstel? Durf het nauwelijks te eten.
Zure bommen? Zure haring?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit soort trends sla ik even over.
Poets je 2 keer per dag? Ik altijd maar 1 keer, ik ben wel bang voor gaatjes maar te lui om het 2 keer te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is het slecht. Maar ik poets altijd braaf mijn tanden. Niet meteen erna, dat is ook niet goed. En ik wist kooi van Faraday
Ja, 's morgens, 's avonds na het eten en als ik naar bed ga. En als ik thuis ben ook nog 's middags na het eten dan is het zelfs 4x per dag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Poets je 2 keer per dag? Ik altijd maar 1 keer, ik ben wel bang voor gaatjes maar te lui om het 2 keer te doen
Is gewoon suiker wat er op zit, alleen vrij veel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar hou ik ook van. Is het echt zo slecht voor je tanden als ik me voorstel? Durf het nauwelijks te eten.
Oh dat is ook leuk, slimste mens OF sterkste mens, keuzes, keuzes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
De testosteronmovies zijn begonnen op RTL7.
Nu Rocky die gaat armpje drukken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, 's morgens, 's avonds na het eten en als ik naar bed ga. En als ik thuis ben ook nog 's middags na het eten dan is het zelfs 4x per dag.
Nee er zit ook iets door wat het zuur maakt. Alleen suiker geeft niet die zurige smaak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon suiker wat er op zit, alleen vrij veel.
Citroenzuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee er zit ook iets door wat het zuur maakt. Alleen suiker geeft niet die zurige smaak.
Mijn hele mond zit vol vullingenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wow
Heb je wel eens een gaatje gehad?
Het is dat ik geen tv heb anders zou ik uit mijn bed glibberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
De testosteronmovies zijn begonnen op RTL7.
Nu Rocky die gaat armpje drukken.
Haha, was je vroeger wat minder consequent? Ik heb er nog nooit een gehad maar mijn tanden zijn vroeger ook geseald.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hele mond zit vol vullingenMeeste al heel oud.
Dat zei ik ook niet.quote:
Dat maakt het nog extra slecht geloof ik, omdat bacteriën zich dan gemakkelijker kunnen vestigen ofzo.quote:
Toen ik klein was misschien niet, al snoepte ik volgens mij toen ook niet echt veel. Zeker slechte tanden. Ik moet ook eigenlijk 4 kronen: kiezen die bijna alleen uit vulling bestaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, was je vroeger wat minder consequent? Ik heb er nog nooit een gehad maar mijn tanden zijn vroeger ook geseald.
Sorry hoor, ik dacht dat je op het zure gedeelte doelde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.
Ze vroeg of het zo slecht was voor je tanden en toen begon ik over suiker, heel logisch van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |