Beetje laat, maar een oud-collega heeft met haar ontslag toen ook een advocaat erbij gehaald en ineens kon er veel meer en kreeg ze meer geld mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk. Morgen maar even kijken, of anders gewoon juridisch loket, ik denk dat zij er ook heel veel ervaring mee hebben. Dit is aan de orde van de dag natuurlijk.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef hexje het volgende:
Net brownies gebakken. Heb er 1 op. Ben u al misselijk.
Nee hoor niet laatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beetje laat, maar een oud-collega heeft met haar ontslag toen ook een advocaat erbij gehaald en ineens kon er veel meer en kreeg ze meer geld mee.
Nee stelletje kuttekoppen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:21 schreef sp3c het volgende:
ja ze gaan er vanuit dat je het erbij laat zitten maar dat moet je gewoon niet doen
Hebben ze ook nog geboden je te helpen aan een nieuwe baan, bij ons bieden ze dat wel aan, heb alleen nog nooit meegemaakt dat het een succes wasquote:
Nee met laat bedoelde ik spuit 11 omdat jullie inmiddels bij de typemachines warenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor niet laatHet is net vanmorgen gebeurt. Morgen of overmorgen ga ik langs het juridisch loket en daarna als zij zeggen dat het nodig is nog naar een advocaat.
[..]
Nee stelletje kuttekoppen.
pics!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:25 schreef sp3c het volgende:
mijn zelfgekweekte koffiebonen zijn bijna klaar
morgen ff kijkenquote:
Leuk. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
morgen ff kijken
koffie Arabica is het
anderhalf jaar geleden begonnen met 5 plantjes, zijn er nu nog 2 over maar ze lijken bonen te maken nuquote:
Wat leuk, en kun je dat makkelijk zelf branden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
anderhalf jaar geleden begonnen met 5 plantjes, zijn er nu nog 2 over maar ze lijken bonen te maken nu
binnenkort nog een paar bijkopen, klinkt als een leuk fok!topic
weet ik nog niet, dit is mijn eerste batch als het warequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat leuk, en kun je dat makkelijk zelf branden?
Oh spannend wel, ik vind het ook wel topicwaardig, al is het alleen maar omdat ik nieuwsgierig ben naar hoe dat allemaal in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik nog niet, dit is mijn eerste batch als het ware
ik moet daar nog dingetjes voor kopen en mezelf inlezen enzo
Misschien weet Piet het wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik nog niet, dit is mijn eerste batch als het ware
ik moet daar nog dingetjes voor kopen en mezelf inlezen enzo
quote:
Leuk hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
anderhalf jaar geleden begonnen met 5 plantjes, zijn er nu nog 2 over maar ze lijken bonen te maken nu
binnenkort nog een paar bijkopen, klinkt als een leuk fok!topic
Nee was wel met het collectieve ontslag vorig jaar. Volgens mij is dat ook een wassen neus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog geboden je te helpen aan een nieuwe baan, bij ons bieden ze dat wel aan, heb alleen nog nooit meegemaakt dat het een succes was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu zooi bij elkaar zoeken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:11 schreef Karina het volgende:
Sorry voor de spoilers maar misschien beterLijkt mij ook een beter idee dan het tweede, heb toch altijd het idee dat die minder kundig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nu zooi bij elkaar zoeken.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
En ze doen blijkbaar niet echt iets... advies maar verder niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Uccie het volgende:
Lijkt mij ook een beter idee dan het tweede, heb toch altijd het idee dat die minder kundig zijn.
Ik ben druk aan het zoeken naar allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben druk aan het zoeken naar allesWat een gedoe.
Ze hopen gewoon dat mensen het erbij laten zitten en genoegen nemen met wat ze je aanbieden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een deel zal dat ook wel doen, vandaar dat jij ook nergens over mag praten. Je zou anderen eens op een idee brengen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja het is allemaal gedoe gedoe, maar ik heb nu toch niks anders te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Uccie het volgende:
Ze hopen gewoon dat mensen het erbij laten zitten en genoegen nemen met wat ze je aanbieden.
En een deel zal dat ook wel doen, vandaar dat jij ook nergens over mag praten. Je zou anderen eens op een idee brengen
Schuif maar door danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:20 schreef hexje het volgende:
Net brownies gebakken. Heb er 1 op. Ben u al misselijk.
Ach ik heb nu toch niks anders te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina, wat klote allemaal!! Maar klinkt wel alsof je goed bezig bent, dat je het er niet zomaar bij laat zitten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ik heb nu toch niks anders te doenIk heb net alles gemaild en donderdag al een afspraak.
Het is een dame dan moet ik in de damesliefde gaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef Specularium het volgende:
Misschien is het wel een hete advocaat, doe je een rokje aan, hoef je nooit meer te werken.
Lees eens terug, Elflettering.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:27 schreef Boldface het volgende:
Waar gaat dit over? Heeft Karina een date?
Ook goed, ik film wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een dame dan moet ik in de damesliefde gaan.
Dat is correct, daarom leg ik de schuld preventief elders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik dacht dat uw volk altijd de schuld kreeg.
Maar waarom bij mij?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is correct, daarom leg ik de schuld preventief elders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |