Meisje? Dat is wel een oud meisje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens dat Menzis meisje met haar clusterhoofdpijn.
[ afbeelding ]
Kingstown is gewoon een harde boi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Lijkt me afschuwelijk om te moeten doen.
Ik ben 11 jaar in dienst, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:03 schreef sp3c het volgende:
hoeveel dan?
bloemetje en een VVV bon van 37 euro?
50 euro en een koekjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 11 jaar in dienst, dus reken maar uit.
Mwoah....ben een redelijke softie, maar mensen die ik onaardig vind daar boeit het me idd geen zak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kingstown is gewoon een harde boi.
jij mag er ook maar 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:05 schreef Karina het volgende:
Nou jullie gunnen wel wel wat zeg. Jullie krijgen geen tompouce.
Nou ja lief... kun je nagaan wat niet lief is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk mag dat, we waren zeker 6 posts lief en meelevend
Wat ik altijd doe: eerst dat korstje van de bovenkant opeten, dan de pudding en dan het onderste deel, pudding met een lepeltjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat ga eten blijft er altijd een soort oorlogsgebied over.
Aanbieden iets te printen is lief.quote:
Ja dat was inderdaad heel liefquote:
Voorschrift heeft nu een erectie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef sp3c het volgende:
ik prop het gewoon helemaal in mijn mond ... kijken wat er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |