Heb je dat wel eens gedaan? Ik zou het niet kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen op staande voet ontslaan is dan wel weer een leuke ervaring.
Het zal m'n gebrek aan empathie wel zijn wat me er geschikt voor maakte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens gedaan? Ik zou het niet kunnen.
Nee, eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, bij eikels zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zal m'n gebrek aan empathie wel zijn wat me er geschikt voor maakte.![]()
Heb je trouwens nooit collega's gehad waarvan je dacht van "die zouden ze er wel eens uit mogen flikkeren? "
Soms lopen er idd klootzekken rond die je beter kwijt als rijk kunt zijn en met die mensen slecht nieuws gesprekken voeren geven dan zelfs iets van voldoening....bij mij althans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Maar je hebt gelijk, bij eikels zou het een stuk makkelijker zijn.
Whahquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 09:52 schreef Karina het volgende:
Ik kom net op het werk (moest vanmorgen eerst bloed laten prikken) en ik werd meteen ontslagenvakantie nu dus al.
lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Whah
Moest bloed laten prikken, klinkt dat je behoorlijk kachel op je werk bent verschenen.
Niet echt slim als dit waar is.
mweh ik heb ooit wel eens iemand 'mogen' ontslaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gehehe nee had ik beter kunnen doen, kachel op mijn werk verschenen, dan was het nog grappig geweest dat ontslagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Whah
Moest bloed laten prikken, klinkt dat je behoorlijk kachel op je werk bent verschenen.
Niet echt slim als dit waar is.
Mooie chauffeur zou ik zijn, eentje die constant verdwaalt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef Specularium het volgende:
Jammer Cor, nu kun je wel je droom van vrachtwagenchauffeur achterna.
Ja ga ik ook doen, laserprinter/scanner, inkt van een deskjet droogt altijd snel uit als je hem niet zo vaak gebruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou kijken voor een printer/scanner, is nog beter.
Elke moderne wagen heeft een navigatie-systeem on-boardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:47 schreef Karina het volgende:
Mooie chauffeur zou ik zijn, eentje die constant verdwaalt.
Ze had zeker cup D?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
mweh ik heb ooit wel eens iemand 'mogen' ontslaan
ik moest zelf huiluh
Oh ik presteer het om zelfs met navigatie te verdwalen hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Elke moderne wagen heeft een navigatie-systeem on-board.
Dit klinkt alsof je al een advocaat hebt gevonden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
Geld krijg ik wel mee, maar ik mag er eigenlijk niets over zeggen
Wat is daar leuk aan? Lijkt me afschuwelijk om te moeten doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je krijgt ALTIJD wat mee je wordt ontslagen. En hoeveel gaat je geen bal aanquote:
Nee maar ik weet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je al een advocaat hebt gevonden.
Meisje? Dat is wel een oud meisje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:00 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens dat Menzis meisje met haar clusterhoofdpijn.
[ afbeelding ]
Kingstown is gewoon een harde boi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan? Lijkt me afschuwelijk om te moeten doen.
Ik ben 11 jaar in dienst, dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:03 schreef sp3c het volgende:
hoeveel dan?
bloemetje en een VVV bon van 37 euro?
50 euro en een koekjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben 11 jaar in dienst, dus reken maar uit.
Mwoah....ben een redelijke softie, maar mensen die ik onaardig vind daar boeit het me idd geen zak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kingstown is gewoon een harde boi.
jij mag er ook maar 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:05 schreef Karina het volgende:
Nou jullie gunnen wel wel wat zeg. Jullie krijgen geen tompouce.
Nou ja lief... kun je nagaan wat niet lief is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk mag dat, we waren zeker 6 posts lief en meelevend
Wat ik altijd doe: eerst dat korstje van de bovenkant opeten, dan de pudding en dan het onderste deel, pudding met een lepeltjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik dat ga eten blijft er altijd een soort oorlogsgebied over.
Aanbieden iets te printen is lief.quote:
Ja dat was inderdaad heel liefquote:
Voorschrift heeft nu een erectie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef sp3c het volgende:
ik prop het gewoon helemaal in mijn mond ... kijken wat er gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |