Ik wou dat mijn lul zo klein was als die worst in je icoontjequote:
Nog een goeie 5000 te gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Gaan we hunten op post nummer 130 miljoen hier vanavond?
Is het alweer zo verquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Dan had ie mooi in dat mondje gepast hè?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn lul zo klein was als die worst in je icoontje
Heyaquote:
Nee, in het speciaal daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Niet dat mondje. Tevens heel veel groter issie niet, dus ik mag niet klagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan had ie mooi in dat mondje gepast hè?
Let op, dan zitten wij te iSketchen en dan valt iequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, in het speciaal daarvoor bestemde topic.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dat mondje. Tevens heel veel groter issie niet, dus ik mag niet klagen!
Ligt eraan wanneer je iSketched.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Let op, dan zitten wij te iSketchen en dan valt ie
Ik bedoelde in verhouding lulquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]'k zal de grote versie van 't gifje wel even opzoeken.
Nicequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag voor het eerst zelf pizza gemaakt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Baas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ai, da's wel ernstig inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet een jong katje in een gracht verdrinken om mijn ballen weer te laten indalen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tomatensaus, mozzarella, parmasalami, romatomaatjes, oregano en wat olijfolie eroverheen
Mja ik kan nu al voorspellen hoe het eindigt. Vrouw vindt man van haar verleden en die Amanda Seyfried gaat met de zoon van die vrouw die ze niet mag omdat hij vervelend is maar uiteindelijk toch verliefd op wordt terwijl ze gaat trouwen met een man dat dus niet doorgaat omdat hij teveel aandacht aan zijn bedrijf besteedt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ai, da's wel ernstig inderdaad.Sterkte man.
Smaakte goed iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Bazenpizza, smaakte vast ook zo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja ik kan nu al voorspellen hoe het eindigt. Vrouw vindt man van haar verleden en die Amanda Seyfried gaat met de zoon van die vrouw die ze niet mag omdat hij vervelend is maar uiteindelijk toch verliefd op wordt terwijl ze gaat trouwen met een man dat dus niet doorgaat omdat hij teveel aandacht aan zijn bedrijf besteedt.
Zoiets.
Jawel, maar gesmolten kaas vind ik tamelijk ranzig. Dus geen kaas op mijn pizzaquote:
Maar over een minuut is The Bourne Legacy klaar met downloaden. Alhoewel ik die nu niet meer ga kijken. Bezig met werken aan mijn website.quote:
Veel groente op de pizza is juist smerig imo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Matige belegen. Gebruik meer groenten om het op te fleuren. Paprika, pepers, uienringen etc..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel, maar gesmolten kaas vind ik tamelijk ranzig. Dus geen kaas op mijn pizza
Ziet er goed uitquote:
Daar ben ik eigenlijk niet zo vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Matige belegen. Gebruik meer groenten om het op te fleuren. Paprika, pepers, uienringen etc..
loldutchpeople of een andere?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar over een minuut is The Bourne Legacy klaar met downloaden. Alhoewel ik die nu niet meer ga kijken. Bezig met werken aan mijn website.
Heyquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Veel groente op de pizza is juist smerig imo.
Hey roaldquote:
Heyaquote:
Interessant, vertel nader!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
loldutchpeople is niet van mij eigenlijk. Ik maak een website over televisies. Mijn hobby.
Ow cool. Wat doe je er mee? Ouwe televisies repareren of verzamelen of iets? Of doe je iets met nieuwe televisies?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
loldutchpeople is niet van mij eigenlijk. Ik maak een website over televisies. Mijn hobby.
waarom tijdelijk ?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef Dimens het volgende:
Oja, en ik ben nu in Amsterdam. Tijdelijk op mijzelf wonen.
The Bourne filmsquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar over een minuut is The Bourne Legacy klaar met downloaden. Alhoewel ik die nu niet meer ga kijken. Bezig met werken aan mijn website.
De eerste was leuk. Vanaf die trillende camera werden ze minder.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
The Bourne filmsBriljant
![]()
http://focus.knack.be/ent(...)le-4000252437393.htm![]()
Trillende camera?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
De eerste was leuk. Vanaf die trillende camera werden ze minder.
Jaman. Die was echt irritant. Die leek wel opgenomen met een handycam ofzoquote:
Misschien dat het je al is opgevallen maar ik weet behoorlijk veel van televisies. sommige mensen zijn treinspotters, anderen weten precies hoe een auto in elkaar zit en ik, ik ben gek op televisies. Vind ik interessant en zo.quote:
Heeft wel wat. Ik heb eens een film gezien die écht met handycam is opgenomen, de hele film door, dat was echt een geweldige film.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jaman. Die was echt irritant. Die leek wel opgenomen met een handycam ofzo
Sobersoquote:
quote:
Ow niet voor Geralt? Beetje jammerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Uiteraard. Maar ligt ook aan de postcount, ik wil 130 miljoen hebbenquote:
Klinkt leuk! Succes man!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien dat het je al is opgevallen maar ik weet behoorlijk veel van televisies. sommige mensen zijn treinspotters, anderen weten precies hoe een auto in elkaar zit en ik, ik ben gek op televisies. Vind ik interessant en zo.
Ik heb een beetje een zwart gat in de markt gevonden, namelijk de informatie die je over televisies kunt vinden.
Ja, de informatie kun je wel vinden, maar niet op een plaats en ook zeker niet altijd duidelijk te begrijpen. En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Daar ben ik dus pas geleden mee gestart en ik ben nu de website aan het voorzien van informatie.
quote:
op hoeveel staan we?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ligt ook aan de postcount, ik wil 130 miljoen hebben
5498 om precies te zijnquote:
Even vraagje he, welke media player gebruik jij op je mac? Heb laatst vlc vervangen door mpc-hc op mn windows pc maar voor de mac bestaat die niet...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien dat het je al is opgevallen maar ik weet behoorlijk veel van televisies. sommige mensen zijn treinspotters, anderen weten precies hoe een auto in elkaar zit en ik, ik ben gek op televisies. Vind ik interessant en zo.
Ik heb een beetje een zwart gat in de markt gevonden, namelijk de informatie die je over televisies kunt vinden.
Ja, de informatie kun je wel vinden, maar niet op een plaats en ook zeker niet altijd duidelijk te begrijpen. En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Daar ben ik dus pas geleden mee gestart en ik ben nu de website aan het voorzien van informatie.
Voor Henk en Ingrid = De gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow niet voor Geralt? Beetje jammer
Heb ik ook 'ns gedaan voor een site van mij, werd gesloten; spam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
Als ie klaar is Dimens open je er dan een topic over?
quote:
televisie streepje info punt nlquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
Als ie klaar is Dimens open je er dan een topic over?
En issie puur op televisies gericht of ook over in combinatie met receivers, weet ik het, ik noem maar iets over ARC ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor Henk en Ingrid = De gemiddelde Nederlander.
quote:
Ik krijg hemquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
televisie streepje info punt nl
Maar het is nog erg leeg. Ik ben dan ook nog bezig.
quote:FOUT: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord.
Nog 3 loginpogingen mogelijk.
krijg je gegarandeerd aids toch?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat doe je als je niet de 130 miljoenste post hebt?
[ afbeelding ]
Lol'dquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Wat doe je als je niet de 130 miljoenste post hebt?
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zullen dat soort zaken ook besproken worden. Eigenlijk alles wat met een televisie te maken heeft om de website zo volledig als mogelijk te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
En issie puur op televisies gericht of ook over in combinatie met receivers, weet ik het, ik noem maar iets over ARC ofzo?
Klinkt in elk geval interessant
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
krijg je gegarandeerd aids toch?
quote:
Zeker. Puik initiatiefquote:Iets wat nog zeer lastig te vinden is op internet.
Die eend lijkt dolgelukkigquote:
Hallonquote:
Ballonquote:
Hallon smeggiequote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:48 schreef Toto69 het volgende:
Plopkweker jatte mijn 130e miljoenste post!
Result:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
"When you're getting a joke really late."
Ik pasquote:
Op huis van mijn zus passen die op vakantie is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom tijdelijk ?
Aha vandaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op huis van mijn zus passen die op vakantie is.
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.quote:
[..]
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.
[..]
Succes met uitvogelenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.
Gewoon 3 minuten, dan is alles goed warm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.
Klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Die 130e miljoenste post gaat je nooit lukken joh. Incidenteel.
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Succes met uitvogelen
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.
Ik hem dus mijn bord staan grillen.
Altijd lastigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit.quote:
Logischquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo vreemd dat ik dacht dat die rechter de magnetron zou zijn, toch?
Dat is bij elke over/magnetron het teken voor grillquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het wattage zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
En die cijfers voor het aantal graden van de oven, toch?
Mooie magnetronquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ik dan maar onthouden. Ik was daar nog niet achter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is bij elke over/magnetron het teken voor grill
True.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op de PS3 is het beter. Daar heb je cheats.
Als ik een pizza ga maken, zet ik altijd de gril voor 4 minuten aan om de over voor te verwarmen, want anders duurt het zo lang.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit een keer van die voorbakken broodjes gegrilled, was best een succes. Soort van oud-Duits beschuit was het, best smakelijk.
Panini idee?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit een keer van die voorbakken broodjes gegrilled, was best een succes. Soort van oud-Duits beschuit was het, best smakelijk.
quote:
Ja zoiets, snoeiharde panini welquote:
Ballonquote:
Hoinquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja zoiets, snoeiharde panini wel
Ja, de eckte eckte ecktequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Net iets the krokant gegrilde panini dus.
Heyquote:
Weet ik veel wat voor brood dat is, ze stouwen dr zo veel vlees in dat je dat broodje niet eens meer proeftquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor brood dat is, ze stouwen dr zo veel vlees in dat je dat broodje niet eens meer proeft
Niet echtquote:
Au, mijn ogen.quote:
En dan ook nog met ham. -+ mozzarella.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef Dimens het volgende:
Ciabattabroodje met mozzarella, pesto, tomaat en olijfolie in de grill.![]()
[ afbeelding ]
Ze branden he ?quote:
Ja, krijg spontane koppijn ook.quote:
Dutch easy?quote:
Heb ik ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, krijg spontane koppijn ook.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:22 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dutch easy?
Ik had 'm al open staan
Nicequote:Op maandag 12 augustus 2013 22:18 schreef Dimens het volgende:
Ciabattabroodje met mozzarella, pesto, tomaat en olijfolie in de grill.![]()
[ afbeelding ]
Ik zei 't nog zo hè; Wijvenfilm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:24 schreef Dimens het volgende:
Ah vandaar. "RTL 8. Waar vrouwen van houden."
Ik had het kunnen weten.
zijdenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
Twee zijdes of twee zijden als iets aan twee zijkanten is geplaatst?
Twee zijdes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
Twee zijdes of twee zijden als iets aan twee zijkanten is geplaatst?
Ik snap t nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Dimens het volgende:
Oh dat gedeelte ben ik vergeten. Die man blijkt dus al een vriendin te hebben en daar komt ze dan pas achter als ze het heeft uitgemaakt met haar verloofde. Om het nog complexer te maken.
Vinden de vrouwtjes leuk om naar te kijken.
Wordtquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Fritter het volgende:
[..]
[..]
Mijn leven word steeds ingewikkelder, ik ben in de war
Ah, ik kan geen tv kijken want upc laat horizon eindelijk updaten hierquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is van de film die ik aan het "kijken" ben.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Excuus, ik heb in dit geval ongelijk.
quote:
Mooi, dan heb ik het goed geschreven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Excuus, ik heb in dit geval ongelijk.
Ik vind het volwassen om je fout toe te geven. Doen maar weinig users op FOK!quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moest het even nachecken, maar 't zou natuurlijk flauw zijn om mijn ongelijk niet toe te geven, helemaal richting Dimens toe.
Nice.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik het goed geschreven.
Nachecken is dan weer een dubbelop. Checken of nakijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moest het even nachecken, maar 't zou natuurlijk flauw zijn om mijn ongelijk niet toe te geven, helemaal richting Dimens toe.
Dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het volwassen om je fout toe te geven. Doen maar weinig users op FOK!
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het volwassen om je fout toe te geven. Doen maar weinig users op FOK!
Volg ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de nieuwe Breaking Bad al gezien?
Morgen staan we bij je op de stoepquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.
Een hondkatquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
Mijn hond begint kopjes te geven nu die ouder is, heb ik een kathond?
UPCquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ah, ik kan geen tv kijken want upc laat horizon eindelijk updaten hierEn ik denk niet dat ik hem zou willen zien?
Je hond is geboren in een verkeerd lichaamquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
Mijn hond begint kopjes te geven nu die ouder is, heb ik een kathond?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nachecken is dan weer een dubbelop. Checken of nakijken.
Moet er nog op groeienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar ik mis de kattenkop aan de andere kant van zijn lichaam
Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kutquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
UPC![]()
Ik heb het hier ook in Amsterdam en ik vind het kut. Hier niet zo'n Horizon ding maar wel een ander ding wat net zo kut werkt. En de beeldkwaliteit zuigt door dat ding maar kan het niet veranderen in de instellingen. Of ik heb het niet kunnen vinden.
Of de televisie is erg slecht in deinterlacen, maar dat lijkt mij sterk aangezien het vrijwel exact dezelfde televisie is als ik heb.
Maar die film is niet de moeite waard om te kijken. Misschien met je chick om haar gelukkig te maken, maar anders niet.
Ik denk dat ik maar weer stop met posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Morgen staan we bij je op de stoep
Is gewoon lastig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.
Straks werd je nog verrastquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Transgender hondquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hond is geboren in een verkeerd lichaam
Wat verrassend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Hij is al 9 dan heeft ie nog 3-4 jaar om dat te doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moet er nog op groeien
Al die nieuwe decoders zijn kut, zowel die van ziggo als die van kpn en upc. Allemaal zo traag als strontquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kut
Nog een jaar wachten dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Hij is al 9 dan heeft ie nog 3-4 jaar om dat te doen
Maar horizon is opgelost want in friesland hebben ze al de nieuwe versie, nu nog zuid-hollandquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Al die nieuwe decoders zijn kut, zowel die van ziggo als die van kpn en upc. Allemaal zo traag als stront
Zou grappig zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nog een jaar wachten dus
Dan moet ie krabbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
Honden die kopjes geven hebben gewoon gigantische jeuk aan hun bakkes.
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nooit toegeven dat het merendeel van m'n notes terecht is, dat dan weer niet.
Moet ie ze broek watmeer optrekkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] zonde van het bier
Kun je nagaan wat er zou zijn gebeurd, als dat bier eerst door hem gedronken zou zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] zonde van het bier
Die poten zitten nou niet het meest logisch in elkaar nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ze kennen alles maar niet eens krabben??
Kloptquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch ook, want notes zijn altijd onterecht.
Niet allemaal. Ik heb er een paar tussen zitten die terecht zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch ook, want notes zijn altijd onterecht.
Ik enkele neutrale.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik heb er een paar tussen zitten die terecht zijn.
Iets minderquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik had hem een keer toen ik het desbetreffende topic vroeg; "Is hij er al?"
Is hij er al?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:58 schreef Dimens het volgende:
Ik had hem een keer toen ik het desbetreffende topic vroeg; "Is hij er al?"
Is hij er al?
Hallonquote:
Hallonquote:
Hoe oud was je ook alweer? Ik ben in de war omdat ik altijd dacht dat je 21 of zo was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dalando het volgende:
Het leven met een flesje hertog jan is zo veel beter.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dalando het volgende:
En een ingepakte koffer klaarstaand om morgen op vakantie te gaan
Bij oma en opa slapen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer? Ik ben in de war omdat ik altijd dacht dat je 21 of zo was.
Zie ondertitelquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer? Ik ben in de war omdat ik altijd dacht dat je 21 of zo was.
Lugano, Zwitserlandquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
quote:
Veel plezierquote:
Ah ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Zie ondertitel
[..]
Lugano, Zwitserland
Hoe laat moet je weg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef Dalando het volgende:
Ik zou totaal moeten slapen nu maar ik ben 0 moe
Allemaal posthunten manquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Fritter het volgende:
Wat is deze gaat iedereen weg op isketch
Alien taalquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Allemaal posthunten man
En zo meteen buiten kijken of ik die perseïdenzwerm nog zie!
06:00quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoe laat moet je weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |