quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
"When you're getting a joke really late."
Ik pasquote:
Op huis van mijn zus passen die op vakantie is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
waarom tijdelijk ?
Aha vandaarquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op huis van mijn zus passen die op vakantie is.
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.quote:
[..]
Wel leuk. Ze heeft overal van die sticky notes op geplakt met hoe het werkt en wat er staat en zo.
[..]
Succes met uitvogelenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.
Gewoon 3 minuten, dan is alles goed warm.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Behalve voor de magnetron. En laat dat nu net het enige apparaat zijn wat altijd weer anders werkt en het moeilijkst is om te begrijpen.
Klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
Die 130e miljoenste post gaat je nooit lukken joh. Incidenteel.
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Succes met uitvogelen
quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.
Ik hem dus mijn bord staan grillen.
Altijd lastigquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.
Ik hem dus mijn bord staan grillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |