Nice.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik het goed geschreven.
Nachecken is dan weer een dubbelop. Checken of nakijken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik moest het even nachecken, maar 't zou natuurlijk flauw zijn om mijn ongelijk niet toe te geven, helemaal richting Dimens toe.
Dit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het volwassen om je fout toe te geven. Doen maar weinig users op FOK!
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het volwassen om je fout toe te geven. Doen maar weinig users op FOK!
Volg ik nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Iedereen de nieuwe Breaking Bad al gezien?
Morgen staan we bij je op de stoepquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.
Een hondkatquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
Mijn hond begint kopjes te geven nu die ouder is, heb ik een kathond?
UPCquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:28 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ah, ik kan geen tv kijken want upc laat horizon eindelijk updaten hierEn ik denk niet dat ik hem zou willen zien?
Je hond is geboren in een verkeerd lichaamquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
Mijn hond begint kopjes te geven nu die ouder is, heb ik een kathond?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nachecken is dan weer een dubbelop. Checken of nakijken.
Moet er nog op groeienquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar ik mis de kattenkop aan de andere kant van zijn lichaam
Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kutquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
UPC![]()
Ik heb het hier ook in Amsterdam en ik vind het kut. Hier niet zo'n Horizon ding maar wel een ander ding wat net zo kut werkt. En de beeldkwaliteit zuigt door dat ding maar kan het niet veranderen in de instellingen. Of ik heb het niet kunnen vinden.
Of de televisie is erg slecht in deinterlacen, maar dat lijkt mij sterk aangezien het vrijwel exact dezelfde televisie is als ik heb.
Maar die film is niet de moeite waard om te kijken. Misschien met je chick om haar gelukkig te maken, maar anders niet.
Ik denk dat ik maar weer stop met posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Morgen staan we bij je op de stoep
Is gewoon lastig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.
Straks werd je nog verrastquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Transgender hondquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hond is geboren in een verkeerd lichaam
Wat verrassend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Hij is al 9 dan heeft ie nog 3-4 jaar om dat te doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moet er nog op groeien
Al die nieuwe decoders zijn kut, zowel die van ziggo als die van kpn en upc. Allemaal zo traag als strontquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |