quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is zo'n combimagnetron. Dus ik wilde net mijn bord opwarmen en dacht "Dat teken zal het wel zijn, die lijkt op magnetronoven", maar dat was dus de grill.
Ik hem dus mijn bord staan grillen.
Dit.quote:
Logischquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo vreemd dat ik dacht dat die rechter de magnetron zou zijn, toch?
Dat is bij elke over/magnetron het teken voor grillquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het wattage zeker?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
En die cijfers voor het aantal graden van de oven, toch?
Mooie magnetronquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ik dan maar onthouden. Ik was daar nog niet achter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is bij elke over/magnetron het teken voor grill
True.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op de PS3 is het beter. Daar heb je cheats.
Als ik een pizza ga maken, zet ik altijd de gril voor 4 minuten aan om de over voor te verwarmen, want anders duurt het zo lang.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit een keer van die voorbakken broodjes gegrilled, was best een succes. Soort van oud-Duits beschuit was het, best smakelijk.
Panini idee?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb ooit een keer van die voorbakken broodjes gegrilled, was best een succes. Soort van oud-Duits beschuit was het, best smakelijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |