Ik wou dat mijn lul zo klein was als die worst in je icoontjequote:
Nog een goeie 5000 te gaan.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Gaan we hunten op post nummer 130 miljoen hier vanavond?
Is het alweer zo verquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Dan had ie mooi in dat mondje gepast hè?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wou dat mijn lul zo klein was als die worst in je icoontje
Heyaquote:
Nee, in het speciaal daarvoor bestemde topic.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:24 schreef plopkweker het volgende:
Niet dat mondje. Tevens heel veel groter issie niet, dus ik mag niet klagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan had ie mooi in dat mondje gepast hè?
Let op, dan zitten wij te iSketchen en dan valt iequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, in het speciaal daarvoor bestemde topic.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niet dat mondje. Tevens heel veel groter issie niet, dus ik mag niet klagen!
Ligt eraan wanneer je iSketched.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Let op, dan zitten wij te iSketchen en dan valt ie
Ik bedoelde in verhouding lulquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]'k zal de grote versie van 't gifje wel even opzoeken.
Nicequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag voor het eerst zelf pizza gemaakt
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Baas.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ai, da's wel ernstig inderdaad.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet een jong katje in een gracht verdrinken om mijn ballen weer te laten indalen.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tomatensaus, mozzarella, parmasalami, romatomaatjes, oregano en wat olijfolie eroverheen
Mja ik kan nu al voorspellen hoe het eindigt. Vrouw vindt man van haar verleden en die Amanda Seyfried gaat met de zoon van die vrouw die ze niet mag omdat hij vervelend is maar uiteindelijk toch verliefd op wordt terwijl ze gaat trouwen met een man dat dus niet doorgaat omdat hij teveel aandacht aan zijn bedrijf besteedt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ai, da's wel ernstig inderdaad.Sterkte man.
Smaakte goed iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Bazenpizza, smaakte vast ook zo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja ik kan nu al voorspellen hoe het eindigt. Vrouw vindt man van haar verleden en die Amanda Seyfried gaat met de zoon van die vrouw die ze niet mag omdat hij vervelend is maar uiteindelijk toch verliefd op wordt terwijl ze gaat trouwen met een man dat dus niet doorgaat omdat hij teveel aandacht aan zijn bedrijf besteedt.
Zoiets.
Jawel, maar gesmolten kaas vind ik tamelijk ranzig. Dus geen kaas op mijn pizzaquote:
Maar over een minuut is The Bourne Legacy klaar met downloaden. Alhoewel ik die nu niet meer ga kijken. Bezig met werken aan mijn website.quote:
Veel groente op de pizza is juist smerig imo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Matige belegen. Gebruik meer groenten om het op te fleuren. Paprika, pepers, uienringen etc..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel, maar gesmolten kaas vind ik tamelijk ranzig. Dus geen kaas op mijn pizza
Ziet er goed uitquote:
Daar ben ik eigenlijk niet zo vanquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Matige belegen. Gebruik meer groenten om het op te fleuren. Paprika, pepers, uienringen etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |