Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kutquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
UPC![]()
Ik heb het hier ook in Amsterdam en ik vind het kut. Hier niet zo'n Horizon ding maar wel een ander ding wat net zo kut werkt. En de beeldkwaliteit zuigt door dat ding maar kan het niet veranderen in de instellingen. Of ik heb het niet kunnen vinden.
Of de televisie is erg slecht in deinterlacen, maar dat lijkt mij sterk aangezien het vrijwel exact dezelfde televisie is als ik heb.
Maar die film is niet de moeite waard om te kijken. Misschien met je chick om haar gelukkig te maken, maar anders niet.
Ik denk dat ik maar weer stop met posten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef Fritter het volgende:
[..]
Morgen staan we bij je op de stoep
Is gewoon lastig.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, en ik snap er niks van waarom je dat niet zou doen. Alsof je er de volgende dag voor in elkaar getrimd wordt of zo.
Straks werd je nog verrastquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Transgender hondquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je hond is geboren in een verkeerd lichaam
Wat verrassend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
Nou, gelukkig maar. De film is exact zo afgelopen als ik had voorspeld.
Hij is al 9 dan heeft ie nog 3-4 jaar om dat te doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Moet er nog op groeien
Al die nieuwe decoders zijn kut, zowel die van ziggo als die van kpn en upc. Allemaal zo traag als strontquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Beeld kwaliteit gewoon goed hier!, en horizon is gewoon sloom en kut
Nog een jaar wachten dusquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Fritter het volgende:
[..]
Hij is al 9 dan heeft ie nog 3-4 jaar om dat te doen
Maar horizon is opgelost want in friesland hebben ze al de nieuwe versie, nu nog zuid-hollandquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Al die nieuwe decoders zijn kut, zowel die van ziggo als die van kpn en upc. Allemaal zo traag als stront
Zou grappig zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nog een jaar wachten dus
Dan moet ie krabbenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
Honden die kopjes geven hebben gewoon gigantische jeuk aan hun bakkes.
Ik heb hetzelfde.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou nooit toegeven dat het merendeel van m'n notes terecht is, dat dan weer niet.
Moet ie ze broek watmeer optrekkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] zonde van het bier
Kun je nagaan wat er zou zijn gebeurd, als dat bier eerst door hem gedronken zou zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] zonde van het bier
Die poten zitten nou niet het meest logisch in elkaar nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ze kennen alles maar niet eens krabben??
Kloptquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch ook, want notes zijn altijd onterecht.
Niet allemaal. Ik heb er een paar tussen zitten die terecht zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Logisch ook, want notes zijn altijd onterecht.
Ik enkele neutrale.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet allemaal. Ik heb er een paar tussen zitten die terecht zijn.
Iets minderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |