Heeft wel wat. Ik heb eens een film gezien die écht met handycam is opgenomen, de hele film door, dat was echt een geweldige film.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jaman. Die was echt irritant. Die leek wel opgenomen met een handycam ofzo
Sobersoquote:
quote:
Ow niet voor Geralt? Beetje jammerquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Uiteraard. Maar ligt ook aan de postcount, ik wil 130 miljoen hebbenquote:
Klinkt leuk! Succes man!quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien dat het je al is opgevallen maar ik weet behoorlijk veel van televisies. sommige mensen zijn treinspotters, anderen weten precies hoe een auto in elkaar zit en ik, ik ben gek op televisies. Vind ik interessant en zo.
Ik heb een beetje een zwart gat in de markt gevonden, namelijk de informatie die je over televisies kunt vinden.
Ja, de informatie kun je wel vinden, maar niet op een plaats en ook zeker niet altijd duidelijk te begrijpen. En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Daar ben ik dus pas geleden mee gestart en ik ben nu de website aan het voorzien van informatie.
quote:
op hoeveel staan we?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ligt ook aan de postcount, ik wil 130 miljoen hebben
5498 om precies te zijnquote:
Even vraagje he, welke media player gebruik jij op je mac? Heb laatst vlc vervangen door mpc-hc op mn windows pc maar voor de mac bestaat die niet...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien dat het je al is opgevallen maar ik weet behoorlijk veel van televisies. sommige mensen zijn treinspotters, anderen weten precies hoe een auto in elkaar zit en ik, ik ben gek op televisies. Vind ik interessant en zo.
Ik heb een beetje een zwart gat in de markt gevonden, namelijk de informatie die je over televisies kunt vinden.
Ja, de informatie kun je wel vinden, maar niet op een plaats en ook zeker niet altijd duidelijk te begrijpen. En met name dat laatste ga ik op mijn website doen, het duidelijk maken voor Henk en Ingrid.
Daar ben ik dus pas geleden mee gestart en ik ben nu de website aan het voorzien van informatie.
Voor Henk en Ingrid = De gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow niet voor Geralt? Beetje jammer
Heb ik ook 'ns gedaan voor een site van mij, werd gesloten; spam.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
Als ie klaar is Dimens open je er dan een topic over?
quote:
televisie streepje info punt nlquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:41 schreef Geralt het volgende:
Als ie klaar is Dimens open je er dan een topic over?
En issie puur op televisies gericht of ook over in combinatie met receivers, weet ik het, ik noem maar iets over ARC ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor Henk en Ingrid = De gemiddelde Nederlander.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |