Graag, ik ben vooral benieuwd naar de verschillende varianten/tinten beige en hoe deze uitkomen in een kamertjequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef Mabawa. het volgende:
Wij hebben een halve beige muur. Onder beige, boven wit. Dat goed?
Ik stuur ze wel in pm. Even uploadenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Graag, ik ben vooral benieuwd naar de verschillende varianten/tinten beige en hoe deze uitkomen in een kamertje.
Zo'n mandje hebben wij ook, wordt al jarenlang door iedereen in de familie gebruikt, dus het zal wel veilig zijnquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef Mabawa. het volgende:
Nu het hier ook over bedjes ed gaat. Ik wil een wiegje voor bij ons op de kamer. Eerst ging ik er vanuit dat ik gewoon zo'n rechthoekig simpel ding wilde, maar nu kom ik zo vaak een mozesmandje op standaard tegenMaar is dit echt veilig?
Ja ik neig ook naar die gedachte, maar kan me ook best voorstellen dat het ook niet zo is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo'n mandje hebben wij ook, wordt al jarenlang door iedereen in de familie gebruikt, dus het zal wel veilig zijn.
Waarom denk je dat het niet veilig is? Mocht de baby met het gezicht tegen de zijkant aanliggen, kan het gewoon nog doorademen als dat je zorg is?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:24 schreef Mabawa. het volgende:
Wij hebben een halve beige muur. Onder beige, boven wit. Dat goed?
Nu het hier ook over bedjes ed gaat. Ik wil een wiegje voor bij ons op de kamer. Eerst ging ik er vanuit dat ik gewoon zo'n rechthoekig simpel ding wilde, maar nu kom ik zo vaak een mozesmandje op standaard tegenMaar is dit echt veilig?
Ja dat is ook zo. Daar dacht ik inderdaad aan, maar het is natuurlijk toch wel enigzins luchtdoorlatend.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:09 schreef Sull het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het niet veilig is? Mocht de baby met het gezicht tegen de zijkant aanliggen, kan het gewoon nog doorademen als dat je zorg is?
Het is meer luchtdoorlatend dan die aerosleepmatrasjes volgens mij. Die aerosleepmatrassen zijn trouwens ook niet altijd even nuttig, ik zie zoveel mensen alsnog een hydrofiel onder het hoofdje leggen en dan is je effect wel weg...quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Daar dacht ik inderdaad aan, maar het is natuurlijk toch wel enigzins luchtdoorlatend.
Ja daar zeg je wat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:26 schreef Sull het volgende:
[..]
Het is meer luchtdoorlatend dan die aerosleepmatrasjes volgens mij. Die aerosleepmatrassen zijn trouwens ook niet altijd even nuttig, ik zie zoveel mensen alsnog een hydrofiel onder het hoofdje leggen en dan is je effect wel weg...
Onze dochter heeft een leem-achtige kleur op haar muur.. geen beige dus maar wel een aardekleur ook.. (heel licht neigend naar het paars)quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een kinder/babykamer met beige/bruine muren en wil die daar een foto van plaatsen? Thanx.
Heb je misschien een foto?quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:08 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Onze dochter heeft een leem-achtige kleur op haar muur.. geen beige dus maar wel een aardekleur ook.. (heel licht neigend naar het paars)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Lamb29 op 12-08-2013 22:37:08 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Ik denk dat onze familiewieg ongeveer zo groot is. Heb van anderen gehoord dat hun baby er gemiddeld een maand in heeft gelegenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef Mabawa. het volgende:
Dit vind ik trouwens ook erg schattig, maar wel erg klein.
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Weet niet of je je mijn foto's nog herinnert? De kleur op de muur is Urban Taupe, ik geloof van Flexa. Kan zo snel even geen foto plaatsen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier toevallig een kinder/babykamer met beige/bruine muren en wil die daar een foto van plaatsen? Thanx.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Weet niet of je je mijn foto's nog herinnert? De kleur op de muur is Urban Taupe, ik geloof van Flexa. Kan zo snel even geen foto plaatsen..
Funda-foto van ons vorige huis:quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Burdie het volgende:
Ja dat kan ik me voorstellen. Gewoon een grote poppenwieg! Jammer want het is een leuk ding.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat onze familiewieg ongeveer zo groot is. Heb van anderen gehoord dat hun baby er gemiddeld een maand in heeft gelegen.
Wij:quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Burdie het volgende:
Mooie kleur! Heb je de binnenkant ook die kleur geverfd of juist iets anders?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:43 schreef Kleurdoos het volgende:
beter dan dit kon ik niet vinden
- kast -
nope,expres grijs omdat het al de 4e laag gekleurde verf is die erop zitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mooie kleur! Heb je de binnenkant ook die kleur geverfd of juist iets anders?
Wij hebben ook een bruin/beige, creme babykamerquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef Burdie het volgende:
Je moet de datumstempel onder het bed controleren en eventueel bellen voor een reparatiesetje. Dus echt terug geroepen worden ze niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:46 schreef Sam1993 het volgende:
Mensen met de ikea bedjes simpel vurenhout of het witte bed met schaapjes ze worden terug geroepen door ikea. Er zou iets makkelijk kunnen afbreken. Dacht hier laatst zo een gezien te hebben.
Ik vind die van ons erg leuk (meidenkamer) euro of 4 bij xenos. zelf hebben we m in t mintgroen op de slaapkamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef mrien het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke tip voor een slaapkamer lamp? Voor beide zoek ik iets
Ga ik daar eens kijken, nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vind die van ons erg leuk (meidenkamer) euro of 4 bij xenos. zelf hebben we m in t mintgroen op de slaapkamer
Ik mag hopen dat ze daar bij babybytes slim genoeg voor zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Burdie het volgende:
Ik neem aan dat 'ie aan de muur wordt gemonteerd, het is zo'n goedkoop IKEA-ding.
Ik denk dat het noodzaak isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:56 schreef Burdie het volgende:
Nikki, misschien als mijn IQ een punt of 50 lager zou zijn.
Oh, het is voor de ouders zelf! Dat ze niet per ongeluk de baby in de kast te slapen leggen, de luier in het ledikant verschonen en dan de kleertjes in de commode leggenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, het is voor de ouders zelf! Dat ze niet per ongeluk de baby in de kast te slapen leggen, de luier in het ledikant verschonen en dan de kleertjes in de commode leggen![]()
![]()
Thanx voor de toelichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 21-08-2013 22:36:15 ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef poemojn het volgende:
Net als Riviera Maison. Soms handig
http://www.meubelen-jonck(...)8040_107540q.jpg.jpg
en soms niet
http://www.verkopen.nl/upload/afbeelding_4312.jpg
Zo'n bed wil ik ook, maar dan voor mijn jongetje (als ie een jaar of 3 ouder is ofzo...). Kan ik jouw man inhuren om t te komen bouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Spewey het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties! Net even een screenshot gewappt naar manlief en toen ik hem
daarna belde hoorde ik hem gewoon glunderen
Over ongeveer 2 uur gaat m'n verlof in en dan ga ik Zoë's oude kamer leegtrekken en behang afstomen, zin in!
Potverdrie, heeft hij dat bed gewoon zelf gemaakt?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Spewey het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties! Net even een screenshot gewappt naar manlief en toen ik hem
daarna belde hoorde ik hem gewoon glunderen
Over ongeveer 2 uur gaat m'n verlof in en dan ga ik Zoë's oude kamer leegtrekken en behang afstomen, zin in!
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest enquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Potverdrie, heeft hij dat bed gewoon zelf gemaakt?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knap voor een boekhouder
[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 22-08-2013 22:31:45 ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest en
zou ook een hoog bed met hol eronder
Kon alleen deze foto's zo snel vinden, beetje gaar maar om een idee te geven.Heul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knap voor een boekhouder![]()
Ik klop over een tijdje eens bij jou aan voor wat meer fotootjes van de kamer van je kleuter als je het niet erg vindt. SUPER gaaf, helemaal de sfeer en stijl wat ik voor ogen heb!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest en
zou ook een hoog bed met hol eronder
Kon alleen deze foto's zo snel vinden, beetje gaar maar om een idee te geven.
Kleuter slaapt in het bos
Best knap voor een boekhouder
Klop maar aan *trots is*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik klop over een tijdje eens bij jou aan voor wat meer fotootjes van de kamer van je kleuter als je het niet erg vindt. SUPER gaaf, helemaal de sfeer en stijl wat ik voor ogen heb!
Ik zie ook van dat tuttige spul. Wil je het hele raam beplakken of alleen het onderste stuk bijvoorbeeld? Want als je dan (ik noem maar wat) blauw lichtdoorlatend spul neemt en daar bijvoorbeeld vissen(muur)stickers op plakt, dan heb je een soort aquarium idee, misschien ook wel zoiets te bedenken met auto stickers oid. Ik heb geen idee of het wat is, ik zag laatst wel ergens een plaatje van zoiets volgens mij, ik zoek nog even...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe kamer van Soneal heeft een behoorlijk groot raam (250 breed, 150 hoog) en ik vind vitrage zo blehg, maar met een groot raam heb je ook een hoop inkijk, dus daar wil ik wel wat aan doen.
Mijn gedachte was dus een rand raamfolie, maar alles wat ik tegenkom is behoorlijk saai of truttig.
Heeft iemand een idee of linkje voor een leuk raamfolie voor een knul van bijna 3?
Auto's, tracktors en weetikveel is allemaal leuk, maar ik vind het nergens
Ik zou gewoon mooie, neutrale vitrage kopen en tegen het 'saai' dan een raamschildering maken (zoals ze op scholen ook doen). Kan je regelmatig en gemakkelijk vervangen, en dan hoef je over een paar jaar niet weer iets anders qua raamfolie omdat hij de auto's en tractors is ontgroeid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe kamer van Soneal heeft een behoorlijk groot raam (250 breed, 150 hoog) en ik vind vitrage zo blehg, maar met een groot raam heb je ook een hoop inkijk, dus daar wil ik wel wat aan doen.
Mijn gedachte was dus een rand raamfolie, maar alles wat ik tegenkom is behoorlijk saai of truttig.
Heeft iemand een idee of linkje voor een leuk raamfolie voor een knul van bijna 3?
Hier oa hebben ze wel leuke stickers, maar dat doet niet zoveel tegen de inkijk. Misschien creatief combineren met standaard folie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
Dat vind ik een heel goed idee! Thnx, ik schaam me bijna dat ik er zelf niet aan gedacht hebquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zie ook van dat tuttige spul. Wil je het hele raam beplakken of alleen het onderste stuk bijvoorbeeld? Want als je dan (ik noem maar wat) blauw lichtdoorlatend spul neemt en daar bijvoorbeeld vissen(muur)stickers op plakt, dan heb je een soort aquarium idee, misschien ook wel zoiets te bedenken met auto stickers oid. Ik heb geen idee of het wat is, ik zag laatst wel ergens een plaatje van zoiets volgens mij, ik zoek nog even...
Ik had die Jappie-site ook al gevonden en binnenstebuiten gekeerd, maar afgezien van de behoorlijke prijzen (want groot raam) is het ook nog eens zo dat de meeste raamfolies van die breedte (250 cm) ook gelijk bijna de hele raamhoogte hoog zijn (raam is 150, een hoop folie's van 250 breed zijn 144 hoog).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef Nijna het volgende:
http://www.plakfoliewebsh(...)arant-raamfolie.html heel veel kleurtjes hebben ze hier in elk geval. Ik heb van de week folie besteld om een kastje op te leuken en dat was er 2 dagen later.
Of zelf figuurtjes knippen in transparante folie...?
En dit dan... http://www.jappie.eu/raam(...)lvissen-p-18602.html ook kostbaar, maar als je onder kinderwereld kijkt en misschien nog wel verder, dat er nog wel iets echt leuks tussen zit...
Die site heeft in elk geval veel wat niet saai is, maar of het binnen het budget valt dat weet ik niet.
Succes, ik heb bij google "raamfolie kind" ingevoerd en bij afbeeldingen gekeken, kwam ik ze tegen...
Oeh, die zijn heel leuk, en dan gecombineerd met een rand gekleurd folie kom ik een heel eindquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier oa hebben ze wel leuke stickers, maar dat doet niet zoveel tegen de inkijk. Misschien creatief combineren met standaard folie?
Ja, daar had ik al aan zitten denken, (de schildering, niet de vitrage, dat is echt een no-go), maar mijn schilderskillz zijn echt bedroevend, en dan niet een beetje... gewoon rampzalig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon mooie, neutrale vitrage kopen en tegen het 'saai' dan een raamschildering maken (zoals ze op scholen ook doen). Kan je regelmatig en gemakkelijk vervangen, en dan hoef je over een paar jaar niet weer iets anders qua raamfolie omdat hij de auto's en tractors is ontgroeid.
En ipv schilderen van die muurstickers op het raam? Ik weet niet wat voor lijm daar op zit, maar misschien kan het ook wel?quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al aan zitten denken, (de schildering, niet de vitrage, dat is echt een no-go), maar mijn schilderskillz zijn echt bedroevend, en dan niet een beetje... gewoon rampzalig.
Nou we willen die optie open hebben in ieder geval. Het gaat mij erom dat het mogelijk moet zijn als het nodig is. Mijn man wil ze gelijk apart hebben omdat hij bang is dat ze elkaar continue wakker maken, maar ik weet dat het beter is om dat niet te doen. We moeten dus nog even zien hoe het loopt. We gaan in iede geval wel voor twee aparte kamers zorgen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:35 schreef Kyara het volgende:
Leuk project Nikki! Maar gaat de tweeling dan al meteen op aparte kamers?
Oh Spewey, die kamer is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!
Wel fijn dat je het in elk geval voor de toekomst op orde hebt. Als het een j/m tweeling is ga je misschien ook sneller splitsen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
erom dat het mogelijk moet zijn als het nodig is. Mijn man wil ze gelijk apart hebben omdat hij bang is dat ze elkaar continue wakker maken, maar ik weet dat het beter is om dat niet te doen. We moeten dus nog even zien hoe het loopt. We gaan in iede geval wel voor twee aparte kamers zorgen.
Wat schattig Cathmar! Goed idee van die extra badkamer, want anders wordt het later vechten om de badkamer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki!
Hier slapen mijn oudste twee samen op de grote zolderkamer. Met gordijnen of een klamboe kun je een leuk bedhoekje maken misschien. Onze hele grote zolder wilden we eerst ook splitsen voor mijn peuter en kleuter, maar ze doen het zo goed samen dat we nog even verder sparen (om er ook een badkamer bij te maken, want 4 meisjes...)
Mijn tweetal lag ook samen in bed de eerste tijd. En nu samen op een kamer, bedjes tegen elkaar aan. De een kan keihard krijsen terwijl de ander heerlijk slaapt.
Mooi behang voor je grote
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki!
Hier slapen mijn oudste twee samen op de grote zolderkamer. Met gordijnen of een klamboe kun je een leuk bedhoekje maken misschien. Onze hele grote zolder wilden we eerst ook splitsen voor mijn peuter en kleuter, maar ze doen het zo goed samen dat we nog even verder sparen (om er ook een badkamer bij te maken, want 4 meisjes...)
Mijn tweetal lag ook samen in bed de eerste tijd. En nu samen op een kamer, bedjes tegen elkaar aan. De een kan keihard krijsen terwijl de ander heerlijk slaapt.
[ link | afbeelding ]
Ooohquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Cathmar het volgende:
Leuk Nikki!
[ link | afbeelding ]
Je kan ook een tekening uitprinten (evt met een of ander programma vergroten), die plak je dan aan de buitenkant tegen het raam en trek je als het ware over. Net een soort iedereen kan schilderen... (zo deden wij dat vaak ook op de peuterspeelzaalquote:Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar had ik al aan zitten denken, (de schildering, niet de vitrage, dat is echt een no-go), maar mijn schilderskillz zijn echt bedroevend, en dan niet een beetje... gewoon rampzalig.
Het doet me denken aan die opa's en oma's van Sjakie uit Sjakie en de chocoladefabriek.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef Kyara het volgende:
Extra badkamer lijkt me ook wel een goed idee.
Die tweelingwieg vond ik ook een mooi idee maar te duur en bovendien hebben ze hier natuurlijk ook eerst 4 weken in het ziekenhuis gelegen.
Wij hadden ze zo samen in 1 bedje:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn van Lief!, ergens online besteld en ik heb het dus in het wit. Moeite waard om even goed te googlen, want bij prenatal kosten die kubusjes samen 50e en ik heb ze geloof ik voor 37e gekocht.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oeh ja Jipster, dat soort dingetjes vind ik fantastisch. Alleen dan inderdaad wit als het tegen de bloemetjesmuur komt of roze of blauw als het tegen een van de witte wanden komt.![]()
Waar heb je ze vandaan? Of zelfgemaakt?
De enige website die bij Google afbeeldingen naar boven komt is http://paginas.welke.nl/k(...)ers-kinderkamer.html, misschien dat je daar iets verder komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Wij verwachten onze kleine halverwege januari en zijn al druk bezig met oriënteren en zo. Wij hebben de volgende stickers op het oog voor onze kinderkamer:
[ afbeelding ]
Alleen we kunnen ze niet meer vinden waar we die zouden kunnen bestellen. Hier iemand die nog een idee heeft?
Via Google images kwam ik op een pagina waar iemand dezelfde vraag had: hiero te koop! Ze hebben nog veel meer leuks trouwensquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:44 schreef geelkuikentje het volgende:
Wij verwachten onze kleine halverwege januari en zijn al druk bezig met oriënteren en zo. Wij hebben de volgende stickers op het oog voor onze kinderkamer:
[ afbeelding ]
Alleen we kunnen ze niet meer vinden waar we die zouden kunnen bestellen. Hier iemand die nog een idee heeft?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 07:44 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Troel het volgende:
http://www.etsy.com/listi(...)-birds?ref=related-0
Was in een ander topic ;-)quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:54 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Heh? Die reactie staat er bij mij helemaal niet tussen!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:50 schreef Kyara het volgende:
Extra badkamer lijkt me ook wel een goed idee.
Die tweelingwieg vond ik ook een mooi idee maar te duur en bovendien hebben ze hier natuurlijk ook eerst 4 weken in het ziekenhuis gelegen.
Wij hadden ze zo samen in 1 bedje:
[ link | afbeelding ]
Mn eierstokken!! Hou es op!quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef dananana het volgende:
Ik heb nog niet eerder een foto van mn mannen gepost dus weet niet of het goed gaat.. Hier liggen ze naast elkaar.. wij hadden er altijd een kruik tussen.![]()
[ afbeelding ]
Whut?! Leef jij ook nog?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja allemaal heel leuk, die kamer plannen...
Ik heb een 14 jarige tweeling met beide een eigen kamer...
Slapen nog elke nacht samen in één bedje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het is heel vreselijk maar zelfs van dat vooruitzicht klapperen mn eierstokkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:01 schreef CarOnline het volgende:
Ja allemaal heel leuk, die kamer plannen...
Ik heb een 14 jarige tweeling met beide een eigen kamer...
Slapen nog elke nacht samen in één bedje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ha ja hoor, ik leef nog steeds, en jij ook zo te zien!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Whut?! Leef jij ook nog?![]()
Wat zijn de meiden groot!
Ja dat hadden zij ook al bedacht. Een kamer voor de kleding en make-up en eentje om te slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
Het is heel vreselijk maar zelfs van dat vooruitzicht klapperen mn eierstokken![]()
![]()
wat schattig zeg
En wordt t dan niet tijd voor een tweepersoonsbed?
Ja, ik kan me nog die vrolijke kinderkamers herinneren...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ha ja hoor, ik leef nog steeds, en jij ook zo te zien!
Alles goed?
Ja, 14 alweer. Vandaag beginen ze aan dag 2 van jaar 2 van de middelbare
Jup doet het! en omg wat tof!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef becky27 het volgende:
Doet deze link het?
http://issuu.com/fargform(...)ag?e=3452873/4402843
Thanxquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:22 schreef ohnee het volgende:
Wat een leuke kamertjes!! Die lampenbollen zijn simpel doch effectief ^^. Leuk ook dat beide kamers dezelfde stijl zijn en toch duidelijk jongen en meidenkamer.
Waar heb je die bollen vandaan eigenlijk? want die zijn eigenlijk ook leuk om op te hangen over de lengte van het kamertje van mn zoon.En voor mn dochter welllicht tzt ook wel. Nu met de donkere dagen weer in het vooruitzicht. ^^
Dank je welquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Thanx
http://cottonballlights.com
Je kunt kant en klare snoeren kopen maar ook zelf samenstellen. Adresje heb ik trouwens ook uit dit topic en ik krijg ook allemaal leuke reacties er op. En M vind ze ook heel erg mooi.
Leuke site Becky! Alleen nu wil ik wolkjes jumpsuits + pyjama. Van de winter alle kindjes in wolkjes pyjama's
ik had deze laatst nog gewoon gezien bij de Ikea in Breda..quote:Op zondag 8 september 2013 13:07 schreef Lenaatje het volgende:
Leuk behang! Ik ben ook op zoek naar dat bed Nikkie!
Dat is een leuk kamertje aan het wordenquote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Lena er staan er best veel op MP voor niet teveel geld, mocht je het nog niet weten, hij heet "Meldal". Nieuw hebben ze hem volgens mij niet meer bij Ikea.
De witte muur wordt as we speak roze geverfd door man en dochter.
Ja heb ik gezien, maar de meeste zijn dan net te ver weg! Ik heb nog wel een paar weekjes! Naam wist ik niet, dus dat is wel handig!quote:Op zondag 8 september 2013 14:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Lena er staan er best veel op MP voor niet teveel geld, mocht je het nog niet weten, hij heet "Meldal". Nieuw hebben ze hem volgens mij niet meer bij Ikea.
De witte muur wordt as we speak roze geverfd door man en dochter.
Echt? Nou ja wij moeten binnenkort toch nog een keer naar IKEA voor laminaat, kijk ik even, anders lekker via MP! Laatst in Duiven of amersfoort niet gezien, maar ook niet echt heel uitgebreid gesnuffeld toen.quote:Op zondag 8 september 2013 14:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had deze laatst nog gewoon gezien bij de Ikea in Breda..
Ik woon in Delft, waarom heb je nou deze link gepostquote:Op donderdag 5 september 2013 22:15 schreef becky27 het volgende:
Doet deze link het?
http://issuu.com/fargform(...)ag?e=3452873/4402843
Ohhhhh, wat leuk!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik woon in Delft, waarom heb je nou deze link gepost![]()
Ik weet niet of iemand dit al had geplaatst, maar Leen Bakker gaat spulletjes van het merk Lief! verkopen, o.a. een bedstee![]()
http://view.publitas.com/(...)ederland-2013/page/1
Ja, dat is zo'n leuke winkel! Ikga er zo maar weer eens even langs met de jongens!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:08 schreef becky27 het volgende:
Leuk kyara!
In mijn lievelingswinkel in Delft hebben ze dingen voor kamertjes van een nieuw merk, leuk spul!
http://www.fargform.com/sortiment/kids
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Ik woon in Delft, waarom heb je nou deze link gepost![]()
Ik weet niet of iemand dit al had geplaatst, maar Leen Bakker gaat spulletjes van het merk Lief! verkopen, o.a. een bedstee![]()
http://view.publitas.com/(...)ederland-2013/page/1
Jullie kennen het ook? Zit er nog niet zo lang.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n leuke winkel! Ikga er zo maar weer eens even langs met de jongens!
Tuurlijk! Ideale uitvalsbasis voor een hapje en een drankje met kinderen en ook nog hele leuke spullen!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen het ook? Zit er nog niet zo
Mooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ben wel benieuwd Sorbo, dat klinkt mooi!
Mijn zusje heeft dit behang gekocht voor haarbabykamer
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Die moet ik! xDquote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Wauw!! Wat mooooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Even nagevraagdquote:Op donderdag 12 september 2013 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wauw!! Wat mooooi!
Ik kan het op de Esta site niet vinden,heb je een directe link voor mij? Bvd!
mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Even nagevraagd
http://www.behangwereld.n(...)nitting-grey-137721/
Gul geven is denk ik sowieso handig in het geval van een bedsteequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:25 schreef -Spring het volgende:
Haha! Gul geven mag altijd.Maar ik bedoelde een gil geven.
heb je die zien staan in de folder van Leenbakker?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef -Spring het volgende:
Héél mooi, In!
L is inmiddels ook wel aan een nieuwe kamer toe. Ze slaapt nog steeds in dr ledikantje.
We willen een bedstee voor r kopen. Die komt dan tegen een schuine wand. Als jullie nou ergens een mooie tegenkomen, wil je dan een gul geven?
ja héé, ik weet dat ze duur zijn maarre...quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef -Spring het volgende:
We willen een bedstee voor r kopen. Die komt dan tegen een schuine wand. Als jullie nou ergens een mooie tegenkomen, wil je dan gul geven?
owww dat zijn toch de bloemenkinderen?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef innepin het volgende:
Ik zal even zoeken
Heb nog wel een iets minder onscherpe elfjesfoto gevonden. Als ik dan toch aan 't spammen ben moet ik 't wel goed doen.
[ afbeelding ]
die maakt het muurschilder-bedrijfje Polletje Pree!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
owww dat zijn toch de bloemenkinderen?
Heel leuk... daar horen gedichtjes bij.
Misschien lees ik erover heen, maar heb je die zelf gemaakt of zijn die ergens te koop?
*compleet verliefd*
Hihi, kopen gaat wat lastig, 't is op de muur geschilderd hè. Je kunt me wel inhuren (dank mignonne voor de link!quote:Op woensdag 18 september 2013 14:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
owww dat zijn toch de bloemenkinderen?
Heel leuk... daar horen gedichtjes bij.
Misschien lees ik erover heen, maar heb je die zelf gemaakt of zijn die ergens te koop?
*compleet verliefd*
http://www.kadocus.nl/juniorbed-bopita-belle-roze.htmlquote:Op donderdag 19 september 2013 01:54 schreef Sandous het volgende:
toff die muurschilderij!!
Ik ben hier op zoek naar peuter/juniorbedjes.
Damnd wat zijn die krengen (de wat leukere) duur. vind deze zo gaaf:
[ afbeelding ]
zijn er soortgelijke,, voor minder dan 400 ofzo..
Ben maar een sloeber die max 150 wil uitgeven aan zo een ding..
nee ikea vind ik nie leuk
Gelukkig maar. Ik vind het wel mooi gemaakt hoor, maar ik hou gewoon niet van muurschilderingen. Ik ben er voor in therapie geweest, maar het heeft niet geholpen.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:09 schreef innepin het volgende:
[..]
@Sorbo, toffe puberkamer! Mooi strak, heel gaaf. en je had het niet tegen mij maar evengoed: ik neem het je niet kwalijk hoor, dat je niet van muurschilderingen houdt![]()
Die hebben we, met een beetje hulp van ikea, zelf gemaakt!quote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef Dot. het volgende:
Mooi bellelena, en zo sereenOh, en waar is jullie commode van? Die is leuk!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef bellelena het volgende:
Onze commode is klaar! Lekker op tijd, maar dan hebben we vast een mooi plekje om spulletjes op te kunnen bergen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder het plankje komen nog 3 muurhaken van chocolate creative, deze:
[ afbeelding ]
maar dan in het wit en op eentje ga ik dan een eigen foto plakken!
(Fel)groen? Dat van je aankleedkussen bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef kaatjejannie het volgende:
De rest is nog wat rommelig. Haar commode en kast staan er nog. De commode is ook nog in gebruik als commode. Ik zal eens foto's van de babykamer van Sofie opzoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het nieuwe bedje staat nu in de hoek naast de kast. De inbouwkast is in gebruik als berghok.
Ik heb nu haar keukentje en een bak speelgoed op haar kamer gezet. We wonen in een flat, dus ze kan zo op haar kamer spelen. Dat heeft ze vanmorgen dan ook de hele ochtend gedaan.
Ik zit nog wel te twijfelen over de muur. Of ik die roze wil houden. Ik weet alleen niet welke kleur anders leuk is.
Ik ben nog steeds fan van onze kleur groen ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Korenbloemblauw of boswachtergroen(zoals de babykamer vannnnnn GotC dacht ik? )
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Disneygroen! Van uhm. toen Belle over dat grasveld naar Het Beest galoppeerde?
Benieuwd naar je foto!
Ja, idemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Als ze er zo blij mee is dan zou ik hem wel zo houden denk ik. Of een ander tintje roze of een strook leuk behang erover ofzo.
Boswachtergroenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Korenbloemblauw of boswachtergroen(zoals de babykamer vannnnnn GotC dacht ik? )
Leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef bellelena het volgende:
[..]
Die hebben we, met een beetje hulp van ikea, zelf gemaakt!
Even mijn post daarover teruggezocht (alweer zowat een jaar geleden!):
[..]
Laat maar staat al te koop. Familie was behulpzamer met waarde schatten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:14 schreef pepper_961 het volgende:
Hallo fok ouders. Misschien kan iemand nog het zelf gebouwde slaapkamertje voor MN dochter ( toen 7 jaar, bijna 8) herinneren,voor de zekerheid zet ik de URL er even bij.[/url]OUD / Foto's van de kinderkamers deel 17[/URL]
Ze is inmiddels 12 bijna 13 en toch echt heel erg toe aan een grote meiden kamer. Mijn vraag is nu, wat kan je in godsnaam vragen voor zo'n kamer?! Het gaat om het bed, incl lattenbodem(helaas zonder rozenranken,is er nooit van gekomen), het kaptafeltje( inmiddels wel af) en de grote kast incl. Ikea opberg bakken,de mensen die het gaan kopen hoeven alleen voor een vers nieuw matras te zorgen. Ik vraag dit hier omdat jullie nog volop in kleuter/kinderkamers zitten en jullie daardoor misschien beter weten wat zo'n kamer waard is.
Volgens mij heb ik één tint donkerder en die heet augurkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van onze kleur groen ook
[ afbeelding ]
praxis / eender welke doe het zelf winkel, simpele houten knopjes halen en door hem zelf laten verven.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar andere knoppen voor op een ladenkastje (voor onze zoon van 5), maar het meeste wat ik tegen kom is nogal meisjesachtig en zoet. Wie heeft een gouden tip?
Of het de gouden tip is weet ik niet, maar zit hier iets voor je bij: http://www.kidzsupplies.nl/Deurknoppen-kastknopjes/ ?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef L-E het volgende:
Ik ben op zoek naar andere knoppen voor op een ladenkastje (voor onze zoon van 5), maar het meeste wat ik tegen kom is nogal meisjesachtig en zoet. Wie heeft een gouden tip?
Ik zag vanmiddag dat ze bij Ikea ook leuke knoppen hebben!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:44 schreef L-E het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |