ikea!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand nog enig idee waar je leuke mandjes kunt kopen voor in een simpele, ondiepe open kast? Niet te duur graag.
Het moet groen worden. Welke tint weten we nog niet. En de andere muur denk ik creme of gebroken wit. Die muur is nu lichtgeel, dus dat moet wel lukken in 1x denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:20 schreef moussy het volgende:
grijze latex, dat dekt beter, daarna wit als het wit moet worden.
Leuk die boom, ben benieuw hoe het is als ie af is
haha ja, prachtig hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk caronline! En die meneer de uil maakt het echt helemaal af! (maarreh, waarheen ben je verhuisd dan? Ik snapt 't nie meer!)
Haha, ik ookquote:
Ah dank je Bix, 't zijn ook nog maar kleine dingen, t was wel iets wat ik het snelst klaar wilde hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
naar duitsland, rocka!
leuk caronline! knap die zelfgemaakte lampekapjes! en heerlijk fleurig allemaal! ik vind 't er behoorlijk af uitzien trouwens al hoor!
de tweeling dus ieder een eigen kamer nu. zijn ze er al aan gewend?
Dank dank voor alle complimentenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:04 schreef Lishe het volgende:
Wat is het mooi geworden Caronline!! Is de rest van het huis ook helemaal naar jullie zin? En bevalt het, de grens over?
Doen! Echt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh neeeeeee, ein richtigen deutsche!!! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Wij hebben er ook wel eens over nagedacht, vandaar....
En dan heb je mn woonkamer print nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:16 schreef Webkim het volgende:
Oeh, je durft wel, qua prints en kleuren! I like!
Nee hoor, gewoon Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:26 schreef geppie het volgende:
Mooi hoor CarOnline!! Waar heb je al die mooie behangetjes![]()
![]()
vandaan? Uit Duitsland?
Deze complimenten kan ik geheel naar mij toerekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Skaai het volgende:
Wat een onwijs leuke kinderkamersje (of jullie?
) hebt een goede smaak CarOnline.
Karwei!! Chips...de enige doe-het-zelf-dinges waar ik géén behangetjes had bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Nederland
De oranje met blommen komt gewoon van Karwei, net als de rode.
Die Hollandse van Lara is van Dutch en het ruitje vannnn eh de link die Owlet hierboven had gepost.
Van Britt zijn beide ook van Dutch.
Nee dat klopt, maar die had ik een tijdje geleden al gespotquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
heu, die van junah staat er toch juist niet bij?
maar cheyenne boft zeg, wat een super kamer is dat geworden!die van jessai vind ik ook heel erg leuk geworden.
Even uit de lurkstand:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:59 schreef marit1978 het volgende:
het is af hoor !
idee is inmiddels wat aangepast, maar ik ben zo wel erg tevreden!
ik sta bij de foto's met mijn rug bij het raam, 3x een beetje gedraaid
langs de wand van 3e foto komt haar bedje. Op de grond 1 door midden gezaagd matras
(dus 2 delen, met straks leuke roze of paarse hoes ofzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doe me denken aan iets van Fiep Westendorp ofzoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:55 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Even uit de lurkstand:
Wat gaaf die bomen en vogeltjes!
Heb je misschien nog een closeup foto van die vogeltjes?
Heb je ze geschilderd of zijn het behang of stickers?
Ahh gaaf!quote:Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag
mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder![]()
boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets![]()
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!
[ afbeelding ]
Schilderen is inderdaad heel slecht voor je.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mooi HarryP! Supermooi kleed ook! Die wil ik ook!
Morgen beginnen wij! Heb er zin in. Mag alleen van Djeez niet verven, omdat dat niet goed is voor mij en frummel.
We hebben alleen een nieuwe kledingkast. Als die er eenmaal staat (bouwpakket) gaan we zeker luchten. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Schilderen is inderdaad heel slecht voor je.
Als de meubels er zijn zorg dat je dan voldoende lucht. Dus even een tijdje een raam open zetten om schadelijke gassen uit de meubels te laten.
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef geppie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Mag je trouwens wel met een mondkapje verven?? Deze week nog op de valreep huisje gekocht dus ik ontkom er niet aan als ik er nog voor de bevalling in wil
Bedankt voor je antwoord! Ik zal zo veel mogelijk mensen proberen in te zetten en alleen in het uiterste geval zelf gaan schilderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:36 schreef HarryP het volgende:
[..]
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.
Ik heb eens gehoord dat ze voor verfdampen zelfs het tegenovergestelde effect hebben.
Dus als het echt niet anders kan dan alleen de muren schilderen (verf op waterbasis) en goed ventileren. En misschien gewoon een ventilator neer zetten in de deuropening/raam van de ruimte waar je bezig bent.
Wat een onwijs mooi gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag
mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder![]()
boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets![]()
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!
[ afbeelding ]
Wat een lief kasteel-paleisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 01:25 schreef pepper_961 het volgende:
Wij zijn ook druk aan de klus, het hele huis wordt van boven tot onder aan gepakt.
Ons meest recente werk was de kamer van Teddie en daar heeft ze zaterdagnacht voor het eerst in geslapen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het bed nog wel beschilderen, het kaptafeltje moet nog een laatje krijgen,
er komen nog andere gordijnen en er moet nog een goede klamboe besteld worden, maar dan is het wel helemaal tip top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |