Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:
[..]
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef geppie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Mag je trouwens wel met een mondkapje verven?? Deze week nog op de valreep huisje gekocht dus ik ontkom er niet aan als ik er nog voor de bevalling in wil
Bedankt voor je antwoord! Ik zal zo veel mogelijk mensen proberen in te zetten en alleen in het uiterste geval zelf gaan schilderenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:36 schreef HarryP het volgende:
[..]
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.
Ik heb eens gehoord dat ze voor verfdampen zelfs het tegenovergestelde effect hebben.
Dus als het echt niet anders kan dan alleen de muren schilderen (verf op waterbasis) en goed ventileren. En misschien gewoon een ventilator neer zetten in de deuropening/raam van de ruimte waar je bezig bent.
Wat een onwijs mooi gedaanquote:Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag
mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder![]()
boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets![]()
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!
[ afbeelding ]
Wat een lief kasteel-paleisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 01:25 schreef pepper_961 het volgende:
Wij zijn ook druk aan de klus, het hele huis wordt van boven tot onder aan gepakt.
Ons meest recente werk was de kamer van Teddie en daar heeft ze zaterdagnacht voor het eerst in geslapen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet het bed nog wel beschilderen, het kaptafeltje moet nog een laatje krijgen,
er komen nog andere gordijnen en er moet nog een goede klamboe besteld worden, maar dan is het wel helemaal tip top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |