abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60501067
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 21:25 schreef HarryP het volgende:

[..]
Het kleed hebben we bij de Kwantum gehaald. Hebben ze ook in het roze, en oranje (of paars). In deze maat of nog een maatje groter.
Bedankt voor de tip! Mag je trouwens wel met een mondkapje verven?? Deze week nog op de valreep huisje gekocht dus ik ontkom er niet aan als ik er nog voor de bevalling in wil
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:32:45 #227
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60502025
[dubbel]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 00:33:04 #228
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60502032
Wat een leuke kamertjes weer.
Marit, wat een lieve vogeltjes! ik ben gek op vogeltjes
HarryP, erg leuk zo met dat bruin en groen. En wat een geinig raam trouwens.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60509912
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 23:48 schreef geppie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Mag je trouwens wel met een mondkapje verven?? Deze week nog op de valreep huisje gekocht dus ik ontkom er niet aan als ik er nog voor de bevalling in wil
Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.
Ik heb eens gehoord dat ze voor verfdampen zelfs het tegenovergestelde effect hebben.
Dus als het echt niet anders kan dan alleen de muren schilderen (verf op waterbasis) en goed ventileren. En misschien gewoon een ventilator neer zetten in de deuropening/raam van de ruimte waar je bezig bent.
pi_60533780
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 15:36 schreef HarryP het volgende:

[..]

Een mondkapje die je bij de bouwmarkt haalt dat zijn stofkapjes. Tegen het stof bij het schuren dus.
Ik heb eens gehoord dat ze voor verfdampen zelfs het tegenovergestelde effect hebben.
Dus als het echt niet anders kan dan alleen de muren schilderen (verf op waterbasis) en goed ventileren. En misschien gewoon een ventilator neer zetten in de deuropening/raam van de ruimte waar je bezig bent.
Bedankt voor je antwoord! Ik zal zo veel mogelijk mensen proberen in te zetten en alleen in het uiterste geval zelf gaan schilderen
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 3 augustus 2008 @ 21:22:58 #231
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60535079
Die boom is wel extreem leuk!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60536228
geppie, er zijn ook soorten verf die niet op terpentine-basis zijn, maar op waterbasis. ook voor houtwerk. dus daar kun je ook voor kiezen.
pi_60541210
Wij zijn ook druk aan de klus, het hele huis wordt van boven tot onder aan gepakt.
Ons meest recente werk was de kamer van Teddie en daar heeft ze zaterdagnacht voor het eerst in geslapen!

Ik moet het bed nog wel beschilderen, het kaptafeltje moet nog een laatje krijgen,
er komen nog andere gordijnen en er moet nog een goede klamboe besteld worden, maar dan is het wel helemaal tip top!

[ Bericht 7% gewijzigd door pepper_961 op 04-08-2008 01:30:49 ]
The waves you made will always be
  maandag 4 augustus 2008 @ 01:31:47 #234
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_60541299
jeetje wat gaaf zeg!! daar zal ze vast en zeker blij mee zijn!
pi_60541345
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:43 schreef marit1978 het volgende:
hihi... ik begon hier tijd terug met de fiep westendorp-vraag

mijn moeder heeft uiteindelijk alleen de vogeltjes vaag nagemaakt als mal voor deze vogels,
die ik uit behang geknipt heb.
De ogen van de vogels zijn gewoon uitgeknipt, nemen dus kleur van achtergrond aan.
Met stift de pootjes er bij .. en vooral simpel houden verder

boom is dus gewoon verf die er nog stond,
bladeren had ik in eerste instantie in allerlei oude behangrestjes, ook stuk kleiner geknipt
maar toen het er op zat vond ik het toch maar niets
Nu dus zo aangepast... stuk leuker!

[ afbeelding ]
Wat een onwijs mooi gedaan !
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:25 schreef pepper_961 het volgende:

Wij zijn ook druk aan de klus, het hele huis wordt van boven tot onder aan gepakt.
Ons meest recente werk was de kamer van Teddie en daar heeft ze zaterdagnacht voor het eerst in geslapen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik moet het bed nog wel beschilderen, het kaptafeltje moet nog een laatje krijgen,
er komen nog andere gordijnen en er moet nog een goede klamboe besteld worden, maar dan is het wel helemaal tip top!
Wat een lief kasteel-paleisje
pi_60541465
Ze zat helemaal te stuiteren toen ze ons zag vorderen met de folie voor op het raam.
Toen kreeg ze door dat ze die nacht al mocht slapen.
Het zal ook wel moeten want mn man is nu twee weken vrij en in die twee weken moet de badkamer af!
In eerste instantie zou ze er pas op mogen als hij echt 100% af was maar dat viel niet meer te halen voor z`n vakantie.
Zij sliep tijdelijk op onze slaapkamer, grenzen aan de badkamer, wij slapen op zolder tot onze kamer klaar is.
Onze kamer is dus het project na de badkamer.
Alles heeft mn man zelf gebouwd in zn avond uurtjes na het werk! Ben dus ook ape trots!
Nu moet in dan rozenranken erop gaan schilderen en ben ik een beetje bang dat ik de boel verpruts. :$
pi_60541508
Ik heb net eens door dit topic lopen bladeren maar ik zag nog veel meer droom kamertjes erbij staan zeg!
Knap schilder werk ook hier en daar!! Oef nu ik nog met die roosjes!! brrrrrrrrr!!
Complimenten voor de andere papa/mama klussers zeg!
  maandag 4 augustus 2008 @ 09:13:36 #238
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60543295
Wooow pepper!! wat moooi gedaan!! wat zal je meisje daar blij mee zijn zeg
al ben ik dan wel weer heel blij dat ik een jongetje heb al dat roze
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60543487
Pepper wat mooooi!
Er zijn ook heel leuke muurstickers met bloemen te vinden, misschien is dat minder eng?
pi_60543831
Heel leuk Pepper! Echt een droom van een meisjeskamer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60545248
Oh moooooooooooooooi dat roze een echte meisjeskamer!
pi_60548404
Wat mooi Pepper! Kim keek toevallig mee en die wil dat ook wel!
pi_60549269
wow, pepper, een heel kasteel, en dat in 1 kamer! wat een werk zeg. knap van je man! heb je een voorbeeld van de rozenranken zoals je ze zou willen? dat scheelt al wat. en eerst oefenen op papier misschien?
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:17:10 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_60549350
Wat een gigantisch mooie kamer Pepper!

Echt supergaaf!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60549442
@ pinquit
Nou toen ik hoorde dat ik een meisje kreeg riep ik ook wel dat ik niet mee zou doen met die roze manie.
Ze heeft ook als baby zelfs vaak blauw/wit combie`s gedragen omdat dat zo mooi bij dr blauwe oogjes stond maar toen "apie" ouder werd kwam er toch steeds meer roze ons huis binnen.
Al is die kamer wel heel erg heftig hoor! :}

@owlet: Nou, het is de bedoeling dat er op die twee roze palen echt een klimroos gemaakt wordt die om die paal omhoog kronkelt. En over die palen wordt een klamboe dan gehangen voor hemelbed effect. Het wordt eigenlijk een soort doornroosje bed. Als ze nou toch ergens zo`n rozen sticker hebben dan ga ik die natuurlijk wel gelijk halen!

@ allemaal: Senk joe verrie mutsj!!
Eigenlijk komt de eer aan "pepper-man" toe dus ik ga het hem doorgeven!

@ Ingrid heb je een handige man?? Dan kan ik eventueel de maten vragen en aan jou geven.
Die kast b.v. heeft namelijk geen logische maten. Dat komt omdat we eerst naar plastic opbergbakken hebben gekeken (ikea bakken) en daar is de kast min of meer omheen gebouwd. Resultaat is dus dat hij hoog en ondiep is en dus aan de muur verankerd moest worden!
Bed is wel gewone maat die is 90X200.
  maandag 4 augustus 2008 @ 14:22:11 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_60549474
Ik vind dat juist wel handig hoor pepper, eerst op zoek naar de bakken er daar een kast bij bouwen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60549591
@ bixister : Ik heb wel een voorbeeld van een ander bed waar die ranken opzitten, daar is het idee voor deze kamer ook op gebasseerd. Alleen dat bed was een hoogslaper met een trap ervoor en een soort dwarslat bij de instap. Ik zou het voorbeeld wel uit kunnen printen maar vergroten zal ik toch moeten doen terwijl ik ga zeg maar. Ach eerst met potlood misschien, dan kan ik het er wel afgummen als het misgaat en misschien dat pepper-man wel durft te verven?
pi_60550314
als 't alleen om die palen gaat, kun je dan niet bij de Xenos oid van die neprozenslingers kopen en ze er omheen draperen slingeren? snel klaar! ik dacht dat je ook zo'n roosjes-rank op haar bed wilde schilderen.
pi_60550451
Ja het wordt er ook op geschilderd en dan schijnt het door de klamboe heen zeg maar.
  maandag 4 augustus 2008 @ 15:09:13 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60550580
Pepper! HEel, heel gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')