haha ja, prachtig hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk caronline! En die meneer de uil maakt het echt helemaal af! (maarreh, waarheen ben je verhuisd dan? Ik snapt 't nie meer!)

Die lampenkapjes vind ik super.
 Die lampenkapjes vind ik super. 

Haha, ik ookquote:

Ah dank je Bix, 't zijn ook nog maar kleine dingen, t was wel iets wat ik het snelst klaar wilde hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef bixister het volgende:
naar duitsland, rocka!
leuk caronline! knap die zelfgemaakte lampekapjes! en heerlijk fleurig allemaal! ik vind 't er behoorlijk af uitzien trouwens al hoor!
de tweeling dus ieder een eigen kamer nu. zijn ze er al aan gewend?
 ) dus echt een eigen stekkie. Ik had verwacht dat ze bij elkaar in bed zouden kruipen, sinds dag 1 slapen ze al bij elkaar in bed. Maar nee hoor, elke avond keurig in het eigen bed en dat gaat heel erg goed
) dus echt een eigen stekkie. Ik had verwacht dat ze bij elkaar in bed zouden kruipen, sinds dag 1 slapen ze al bij elkaar in bed. Maar nee hoor, elke avond keurig in het eigen bed en dat gaat heel erg goed  

Dank dank voor alle complimentenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:04 schreef Lishe het volgende:
Wat is het mooi geworden Caronline!! Is de rest van het huis ook helemaal naar jullie zin? En bevalt het, de grens over?

Doen! Echt!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh neeeeeee, ein richtigen deutsche!!! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Wij hebben er ook wel eens over nagedacht, vandaar....

En dan heb je mn woonkamer print nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:16 schreef Webkim het volgende:
Oeh, je durft wel, qua prints en kleuren! I like!

vandaan? Uit Duitsland?
 vandaan? Uit Duitsland?

je (of jullie?
 je (of jullie?  ) hebt een goede smaak CarOnline.
) hebt een goede smaak CarOnline.

Nee hoor, gewoon Nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:26 schreef geppie het volgende:
Mooi hoor CarOnline!! Waar heb je al die mooie behangetjes

vandaan? Uit Duitsland?

Deze complimenten kan ik geheel naar mij toerekkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:27 schreef Skaai het volgende:
Wat een onwijs leuke kinderkamersje (of jullie?
) hebt een goede smaak CarOnline.

Karwei!! Chips...de enige doe-het-zelf-dinges waar ik géén behangetjes had bekekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon Nederland
De oranje met blommen komt gewoon van Karwei, net als de rode.
Die Hollandse van Lara is van Dutch en het ruitje vannnn eh de link die Owlet hierboven had gepost.
Van Britt zijn beide ook van Dutch.

die andere zijn ook geweldig hoor maar ik ben van de bloemen. De papa niet maar daar heb ik wel een rel voor over
  die andere zijn ook geweldig hoor maar ik ben van de bloemen. De papa niet maar daar heb ik wel een rel voor over   

die van jessai vind ik ook heel erg leuk geworden.
 die van jessai vind ik ook heel erg leuk geworden.  

Nee dat klopt, maar die had ik een tijdje geleden al gespotquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef bixister het volgende:
heu, die van junah staat er toch juist niet bij?
maar cheyenne boft zeg, wat een super kamer is dat geworden!die van jessai vind ik ook heel erg leuk geworden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |