Mooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ben wel benieuwd Sorbo, dat klinkt mooi!
Mijn zusje heeft dit behang gekocht voor haarbabykamer
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Die moet ik! xDquote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Wauw!! Wat mooooi!quote:Op donderdag 12 september 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
![]()
Ik vind het zo mooi!
[ afbeelding ]
Even nagevraagdquote:Op donderdag 12 september 2013 22:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wauw!! Wat mooooi!
Ik kan het op de Esta site niet vinden,heb je een directe link voor mij? Bvd!
mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Even nagevraagd
http://www.behangwereld.n(...)nitting-grey-137721/
Gul geven is denk ik sowieso handig in het geval van een bedsteequote:Op vrijdag 13 september 2013 08:25 schreef -Spring het volgende:
Haha! Gul geven mag altijd.Maar ik bedoelde een gil geven.
heb je die zien staan in de folder van Leenbakker?quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef -Spring het volgende:
Héél mooi, In!
L is inmiddels ook wel aan een nieuwe kamer toe. Ze slaapt nog steeds in dr ledikantje.
We willen een bedstee voor r kopen. Die komt dan tegen een schuine wand. Als jullie nou ergens een mooie tegenkomen, wil je dan een gul geven?
ja héé, ik weet dat ze duur zijn maarre...quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:24 schreef -Spring het volgende:
We willen een bedstee voor r kopen. Die komt dan tegen een schuine wand. Als jullie nou ergens een mooie tegenkomen, wil je dan gul geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |