Ik vind die van ons erg leuk (meidenkamer) euro of 4 bij xenos. zelf hebben we m in t mintgroen op de slaapkamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef mrien het volgende:
Heeft er iemand nog een leuke tip voor een slaapkamer lamp? Voor beide zoek ik iets
Ga ik daar eens kijken, nog niet aan gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik vind die van ons erg leuk (meidenkamer) euro of 4 bij xenos. zelf hebben we m in t mintgroen op de slaapkamer
Ik mag hopen dat ze daar bij babybytes slim genoeg voor zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:42 schreef Burdie het volgende:
Ik neem aan dat 'ie aan de muur wordt gemonteerd, het is zo'n goedkoop IKEA-ding.
Ik denk dat het noodzaak isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:56 schreef Burdie het volgende:
Nikki, misschien als mijn IQ een punt of 50 lager zou zijn.
Oh, het is voor de ouders zelf! Dat ze niet per ongeluk de baby in de kast te slapen leggen, de luier in het ledikant verschonen en dan de kleertjes in de commode leggenquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, het is voor de ouders zelf! Dat ze niet per ongeluk de baby in de kast te slapen leggen, de luier in het ledikant verschonen en dan de kleertjes in de commode leggen![]()
![]()
Thanx voor de toelichting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 21-08-2013 22:36:15 ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef poemojn het volgende:
Net als Riviera Maison. Soms handig
http://www.meubelen-jonck(...)8040_107540q.jpg.jpg
en soms niet
http://www.verkopen.nl/upload/afbeelding_4312.jpg
Zo'n bed wil ik ook, maar dan voor mijn jongetje (als ie een jaar of 3 ouder is ofzo...). Kan ik jouw man inhuren om t te komen bouwen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Spewey het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties! Net even een screenshot gewappt naar manlief en toen ik hem
daarna belde hoorde ik hem gewoon glunderen
Over ongeveer 2 uur gaat m'n verlof in en dan ga ik Zoë's oude kamer leegtrekken en behang afstomen, zin in!
Potverdrie, heeft hij dat bed gewoon zelf gemaakt?!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:41 schreef Spewey het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties! Net even een screenshot gewappt naar manlief en toen ik hem
daarna belde hoorde ik hem gewoon glunderen
Over ongeveer 2 uur gaat m'n verlof in en dan ga ik Zoë's oude kamer leegtrekken en behang afstomen, zin in!
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest enquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:43 schreef Limone het volgende:
[..]
Potverdrie, heeft hij dat bed gewoon zelf gemaakt?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knap voor een boekhouder
[ Bericht 0% gewijzigd door Spewey op 22-08-2013 22:31:45 ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest en
zou ook een hoog bed met hol eronder
Kon alleen deze foto's zo snel vinden, beetje gaar maar om een idee te geven.Heul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best knap voor een boekhouder![]()
Ik klop over een tijdje eens bij jou aan voor wat meer fotootjes van de kamer van je kleuter als je het niet erg vindt. SUPER gaaf, helemaal de sfeer en stijl wat ik voor ogen heb!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:24 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ja, voor kleuter had hij eind vorig jaar een bed geknutseld van steigerhout en Zoë moest en
zou ook een hoog bed met hol eronder
Kon alleen deze foto's zo snel vinden, beetje gaar maar om een idee te geven.
Kleuter slaapt in het bos
Best knap voor een boekhouder
Klop maar aan *trots is*quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik klop over een tijdje eens bij jou aan voor wat meer fotootjes van de kamer van je kleuter als je het niet erg vindt. SUPER gaaf, helemaal de sfeer en stijl wat ik voor ogen heb!
Ik zie ook van dat tuttige spul. Wil je het hele raam beplakken of alleen het onderste stuk bijvoorbeeld? Want als je dan (ik noem maar wat) blauw lichtdoorlatend spul neemt en daar bijvoorbeeld vissen(muur)stickers op plakt, dan heb je een soort aquarium idee, misschien ook wel zoiets te bedenken met auto stickers oid. Ik heb geen idee of het wat is, ik zag laatst wel ergens een plaatje van zoiets volgens mij, ik zoek nog even...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Leandra het volgende:
De nieuwe kamer van Soneal heeft een behoorlijk groot raam (250 breed, 150 hoog) en ik vind vitrage zo blehg, maar met een groot raam heb je ook een hoop inkijk, dus daar wil ik wel wat aan doen.
Mijn gedachte was dus een rand raamfolie, maar alles wat ik tegenkom is behoorlijk saai of truttig.
Heeft iemand een idee of linkje voor een leuk raamfolie voor een knul van bijna 3?
Auto's, tracktors en weetikveel is allemaal leuk, maar ik vind het nergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |