Als ze dat nog presteert weet ze dat ze een medaille had gewonnen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:25 schreef TheArt het volgende:
Het zou toch enormmaar aan de andere kant
zijn als ze die 100 puntenkloof goedmaakt en gewoon nog een PR neerzet.
Komt ze toch in de buurt van haar PR.quote:
Zie het nu ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.84 aldus Wikipedia.
En ze komt uit '94
Inderdaadquote:
Leek ze altijd al.quote:
Alsof je dat nodig bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef alors het volgende:
Best wel kut lijkt me dat, als je met een of twee over bent heb je maar weinig tijd om uit te rusten.
Hebt.quote:
Dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Max23 het volgende:
16:45 begint het kogelstoten. Schippers staat als ze zo doorgaat eerste na de 1e dag.
Nana Djimou lijkt niet in topvorm, want dus daar is zeker ruimte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
De top na 2 onderdelen in mijn prognose (dus met de onderdelen aangepast naar de resultaten die je op basis van de laatste tijd kunt verwachten):
[ afbeelding ]
Geen Thompsonquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
De top na 2 onderdelen in mijn prognose (dus met de onderdelen aangepast naar de resultaten die je op basis van de laatste tijd kunt verwachten):
[ afbeelding ]
Volgens jouw prognose klopt dat toch?quote:
Ja die zag ik over het hoofd :pquote:
Moet ze wel onder de 23.00, maar dat lijkt me in normale omstandigheden geen probleem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja die zag ik over het hoofd :p
Toch kan Schippers dichtbij komen door haar 200m, waarin ze zo'n 100 punten meer pakt dan de rest.
En achter Schippers zie ik niemand die echt in topvorm lijkt te zijn (nou ja, Rath, maar die staat wel vrij ver achter), dus een medaille lijkt me vooralsnog best een realistisch doel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nana Djimou lijkt niet in topvorm, want dus daar is zeker ruimte.
Bij Dafne zal alles afhangen van wat ze op speer doet. Gooit ze 37 meter of minder zoals in Götzis dit jaar (oke, daar regende het wel de hele dag wat niet bepaald gunstig is) dan kan ze het vergeten. Gooit ze over de 40 meter dan nemen haar kansen flink toe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En achter Schippers zie ik niemand die echt in topvorm lijkt te zijn (nou ja, Rath, maar die staat wel vrij ver achter), dus een medaille lijkt me vooralsnog best een realistisch doel.
Ze heeft al 2 keer in de 2:15 gelopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Schippers moet toch ook wel wat harder kunnen dan 2:18 op de 800 meter, dat is ook niet echt snel.En 40 meter speer gaat eigenlijk ook nergens over...
Maar het zit erg dicht op elkaar, al was die hoogte van Melnychenko wel net eentje teveel... Hadden er een paar flinke mazzel sprongen...
Zonde van Broersen blijft het.
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Die reference meerkamp van die Russin hebben ze volgens mij gedaan op die baan waar die Chinezen vrouwen die wereldrecords op de lange afstand gelopen hebben, daar klopt he-le-maal niks van.
de palen bij het hoogspringen staan 30 cm in de grondquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?
Ik wist niet dat zulke scam nog bestondquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En er staat nooit wind volgens de windmeters op de 200 meter en ver!
In Verweggistan kan allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zulke scam nog bestond
Lijkt me wel, en anders wel op een andere zender gewoon (Sport 24 ofzo).quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of de NOS nog doorgaat met de uitzending vanavond..
Snelste 1500 meters ooit:quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Die reference meerkamp van die Russin hebben ze volgens mij gedaan op die baan waar die Chinezen vrouwen die wereldrecords op de lange afstand gelopen hebben, daar klopt he-le-maal niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik zag je PI niet dus dacht dat je het letterlijk meende
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Gaat naar Ned 2 lees ik net.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of de NOS nog doorgaat met de uitzending vanavond..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snelste 1500 meters ooit:
[ afbeelding ]
Op plaats 96 vind ik de eerste tijd gelopen in Cheboksary
Op de andere afstanden is dat niet echt anders
Trouwens, deze vond ik wel leuk, gewoon, omdat, de beste 3000 meters ooit
Die 1500m is wel grappig, met een 6de plek in Shanghai 1997 haal je dus gewoon de 13de plek allertijden. Die 1500m in 1997 is uitzonderlijk snel met als goede tweede de halve finale van de dag er voor die bijna net zo snel was. En als derde de andere halve finale op 17-10-1997.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik zag je PI niet dus dacht dat je het letterlijk meende![]()
Bizar dat de IAAF al die gestoorde records ooit geratificeerd heeft. Drie races binnen 2 dagen die gemiddeld vele sneller waren dan welke race ooit. Het zou nog enigszins geloofwaardig zijn als het ging om meerdere nationaliteiten maar ieder loopster was van Chinese afkomst. Goed spul die schildpaddensoep.
Als die mensen van MarsOne nou zo snel mogelijk een baan op Mars bouwen, kan iedereen daar dat soort records vestigen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
twitter:andyhoutkamp twitterde op maandag 12-08-2013 om 16:48:15dafne schippers 1e poging kogelstoten 12.75 PR =13.89 reageer retweet
Hij is in ieder geval geldig, maar het moet verder, ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Max23 het volgende:
Eerste poging van Dafne niet zo goed, 12 meter 75
Niet met beide voeten over de horde gegaan, maar met 1 voet (of allebei, maar dat lijkt me sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat had Spencer nu eigenlijk misdaan?
Da's niet de bedoeling nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet met beide voeten over de horde gegaan, maar met 1 voet (of allebei, maar dat lijkt me sterk) ernaast.
Ik heb 14.50 voorspeld voor Day, is gewoon een onderdeel waar zij inderdaad punten kon pakken tov de prognose. Schippers heb ik op een dikke meter verder staan dan nu, dus dat moet nog wel beter.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:55 schreef Crocmaz het volgende:
Day pakt aardig wat punten al met haar eerste worp. Er zal dus zeker iets bij moeten voor Schippers.
Even geduld, we gaan beginnen op Eurosportquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er geen livebeelden ofzo?
Sporza nu live.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er geen livebeelden ofzo?
Ik was maar even naar de voorbeschouwing van de NOS gezapt, de andere voorbeschouwingen waren nog saaier.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even geduld, we gaan beginnen op Eurosport
Ja. Volgorde wordt geloot, groepen zijn afhankelijk per onderdeel bepaald op niveau.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:02 schreef Coelho het volgende:
Is die groepindeling per onderdeel opnieuw bepaald?
Topshow.quote:
Als ie sneller gaat dan in de series zou het maar zo kunnen ja.quote:
Als de rest omvalt.quote:
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft zowaar gehoord van de prognoses.
Ik heb Verheij getwitterd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft zowaar gehoord van de prognoses.
Wat een verrassingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef franklop het volgende:
Savitskaya verliest vooralsnog ook 100+ punten, even volgen maar
Volgens mij stond hij eigenlijk geblesseerd aan de start van de series, wilde niet opgeven maar kwam toen toch niet bij de eerste horde daardoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef knnth het volgende:
Sedoc, die ging vorig jaar toch door in de series omdat een loper de eerste horde niet haalde, twee de tweede niet en eentje de laatste niet?Had hij vandaag in deze serie moeten zitten ...
Dat was in de halve finalequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij eigenlijk geblesseerd aan de start van de series, wilde niet opgeven maar kwam toen toch niet bij de eerste horde daardoor
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Coelho het volgende:
Misschien moet hij mee gaan doen met de 60m horden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Coelho het volgende:
Misschien moet hij mee gaan doen met de 60m horden
Gek zegquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen dat een darter 3 pijltjes op een cent kan gooien, maar een hordenloper niet over z'n horden heen springt. Kwestie van oefenen toch? Of verlies je in tijd meer door 3cm hoger over de horden heen te gaan, dan er 3 te toucheren?
Ik gooi ze ringloos.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen dat een darter 3 pijltjes op een cent kan gooien, maar een hordenloper niet over z'n horden heen springt. Kwestie van oefenen toch? Of verlies je in tijd meer door 3cm hoger over de horden heen te gaan, dan er 3 te toucheren?
12,70 in poging 2!quote:
Jij was toch fan van C Cielo Filho?quote:
Oke, kromme vergelijkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso, darten en hordenlopen vergelijken
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch fan van C Cielo Filho?
Ze kunnen er gewoon geen klote van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Leg het me dan eens uit. Ga je zo veel trager wanneer je iets ruimer er overheen gaat?
Als je hoger gaat verlies je zoveel tijd dat je dat nooit meer goed kunt maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Oke, kromme vergelijkingBlijft staan dat je sommige dingen kunt trainen en volgens mij begint het met hordenlopen met het over de horde heen springen. Lager is sneller, dat snap ik ook nog wel, maar als je er 3 van de 10 raakt, dan ben je toch gewoon te ver gegaan met je maximaliseren?
Weet je wie er ook geen klote van kan? Arnold Smit!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon geen klote van.
Ik vind jouw obsessie met de homofiele medemens een beetje verdacht worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet je wie er ook geen klote van kan? Arnold Smit!
Dat mag je niet zeggen he, dat ligt heel gevoelig in die wereld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind jouw obsessie met de homofiele medemens een beetje verdacht worden.
naja voordeel is dus dat bijna niemand veel wint op Day na, maar 61 verliezen is teveel. Hopelijk kan ze vanavond richting dr PR op de 200quote:
Nee. Alleen op speer kan ze winnen.. maar dat verwacht ik ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Jammer... kan ze nog iets winnen op die 200m of is dat al een vrij scherpe tijd?
Kogel en discus zijn die moffen altijd zo goed op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
die Oostblok-onderdelen breken ons toch wel op.
Op de 800m staat haar PR ook 3 seconden sneller dan de Forecast. Daar ligt dus ook ruimte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Alleen op speer kan ze winnen.. maar dat verwacht ik ook niet
ohja, 800 wel inderdaad. Even vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de 800m staat haar PR ook 3 seconden sneller dan de Forecast. Daar ligt dus ook ruimte.
Da's standaard, prijsuitreikingen, die kent U niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
En bij de NOS vinden ze het dan tijd voo reen filmpje
Terecht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
En bij de NOS vinden ze het dan tijd voor een filmpje
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Wat een niveautje hier een 10 minuten geleden
Met je darten
180!!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
Wat een niveautje hier een 10 minuten geleden
Met je darten
zag ik niet.quote:
Deed een Cadeetjequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Schattige Franse polstokspringer eruit
Serieus, ze bewoog haar been voor het schotquote:
Englishquote:
Wie is hij? Eurosport, NOS, Belg, Duitser?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:50 schreef marcodej het volgende:
Waarom zegt hij hier niet wie er allemaal in de trainingsgroep van Campbell-Brown zitten?
NOS.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie is hij? Eurosport, NOS, Belg, Duitser?
Dan valt de dope wat minder goed te vindenquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shelly-Ann met haar gare haar.
Leuk voor diegene in baan 7quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef Max23 het volgende:
Schippers heeft de buitenste baan 8 geloot voor straks op de 200,
Bij sommigen zou ie erop blijven liggen.quote:
Heeft Jeter daarom ook een kort pittig kapselquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan valt de dope wat minder goed te vinden
"maar"quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:55 schreef Max23 het volgende:
De Duitse Biesenbach start in baan 7, Die loopt maar 0,6 langzamer dan Schippers.
Dr hoog is ook wel een goed onderdeel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef franklop het volgende:
Broersen toch alweer 12e, wat als..
quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef franklop het volgende:
Hoe veel punten heeft ze laten liggen door de val?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:02 schreef franklop het volgende:
ze had in de prognose met een normale horden rond de 5e plek gestaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dr hoog is ook wel een goed onderdeel.
Nadinequote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken."
Circa 180quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Hoe veel punten heeft ze laten liggen door de val?
Kirani wint ook zonder zijn support.quote:
Trampstamp van nadat ze klaar wasquote:
Wat zeg jij? Tongpolstokgymnastiek?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Trampstamp van nadat ze klaar was
Eh, nee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:22 schreef franklop het volgende:
Borlées naar finales hoor, twee tijdssnelsten gaan mee
verbeterde mezelf alquote:
James zal het zonder mijn steun moeten doen, maar ook zonder mij gaat hij het wel reddenquote:
Heb je Barrios wel eens gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Wombcat het volgende:
Zouden ze nou bij de sportkeuring tegen zo'n kogelstootster zeggen "nou, u bent wel gezond, maar uw BMI is wel wat hoog, het is maar goed dat u wat meer gaat sporten."?
Was tijdens de OS ook al zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Die schreeuw van die kogelstoter (of Gong)
Ja weet ik, maar je hoorde het nu voor de start zo mooi op de achtergrond door het stadion galmenquote:
Ja, da's dat viswijf die gisteren met discussen aan het gooien was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je Barrios wel eens gezien
Ik moest denken aan die serie op MTV met zo'n hele dikke vrouw met getekende wenkbrauwen die overal auto's wegslepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da's dat viswijf die gisteren met discussen aan het gooien was.
is misschien een tikje racistisch, maar zij zag eruit zo'n stereotype zwarte die bij Pawn Stars aan de balie staat te schreeuwen omdat ze het niet eens is dat ze maar $10 krijgt voor haar namaakgouden kettinkje
Of hieraanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die serie op MTV met zo'n hele dikke vrouw met getekende wenkbrauwen die overal auto's wegslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporza en Eurosport ookquote:
Op Eurosport ook.quote:
Oh, handig, want ik heb overdag niks gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Bolters het volgende:
Op Nederland 1 ook live. Maar daar zijn ze nu nog heel ff de dag aan het doornemen. Zo gewoon live.
Exact, dan moet je nu op Ned 1 inschakelen. Duurt meestal 15/20 minuutjes ofzo. Daarna gaan ze over op de avondseries live.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, handig, want ik heb overdag niks gezien
Ik was ook graag wereldkampioen gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Die Eaton heeft dat toch goed voor elkaar
Dubbel goed voor elkaar danquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was ook graag wereldkampioen geworden
Schippers heeft een scherpe tijd staan ook. Hopelijk kan ze het benaderen en iig onder de 22.90quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Marcoss het volgende:
Buiten Broersen verliest ongeveer iedereen op de 200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |