Als de rest omvalt.quote:
Ze lezen hier mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft zowaar gehoord van de prognoses.
Ik heb Verheij getwitterd.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS heeft zowaar gehoord van de prognoses.
Wat een verrassingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:11 schreef franklop het volgende:
Savitskaya verliest vooralsnog ook 100+ punten, even volgen maar
Volgens mij stond hij eigenlijk geblesseerd aan de start van de series, wilde niet opgeven maar kwam toen toch niet bij de eerste horde daardoorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:12 schreef knnth het volgende:
Sedoc, die ging vorig jaar toch door in de series omdat een loper de eerste horde niet haalde, twee de tweede niet en eentje de laatste niet?Had hij vandaag in deze serie moeten zitten ...
Dat was in de halve finalequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij stond hij eigenlijk geblesseerd aan de start van de series, wilde niet opgeven maar kwam toen toch niet bij de eerste horde daardoor
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Coelho het volgende:
Misschien moet hij mee gaan doen met de 60m horden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:16 schreef Coelho het volgende:
Misschien moet hij mee gaan doen met de 60m horden
Gek zegquote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen dat een darter 3 pijltjes op een cent kan gooien, maar een hordenloper niet over z'n horden heen springt. Kwestie van oefenen toch? Of verlies je in tijd meer door 3cm hoger over de horden heen te gaan, dan er 3 te toucheren?
Ik gooi ze ringloos.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:18 schreef Coelho het volgende:
Niet te begrijpen dat een darter 3 pijltjes op een cent kan gooien, maar een hordenloper niet over z'n horden heen springt. Kwestie van oefenen toch? Of verlies je in tijd meer door 3cm hoger over de horden heen te gaan, dan er 3 te toucheren?
12,70 in poging 2!quote:
Jij was toch fan van C Cielo Filho?quote:
Oke, kromme vergelijkingquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso, darten en hordenlopen vergelijken
Neequote:Op maandag 12 augustus 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch fan van C Cielo Filho?
Ze kunnen er gewoon geen klote van.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Leg het me dan eens uit. Ga je zo veel trager wanneer je iets ruimer er overheen gaat?
Als je hoger gaat verlies je zoveel tijd dat je dat nooit meer goed kunt maken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Oke, kromme vergelijkingBlijft staan dat je sommige dingen kunt trainen en volgens mij begint het met hordenlopen met het over de horde heen springen. Lager is sneller, dat snap ik ook nog wel, maar als je er 3 van de 10 raakt, dan ben je toch gewoon te ver gegaan met je maximaliseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |