Als ze dat nog presteert weet ze dat ze een medaille had gewonnen denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:25 schreef TheArt het volgende:
Het zou toch enormmaar aan de andere kant
zijn als ze die 100 puntenkloof goedmaakt en gewoon nog een PR neerzet.
Komt ze toch in de buurt van haar PR.quote:
Zie het nu ookquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.84 aldus Wikipedia.
En ze komt uit '94
Inderdaadquote:
Leek ze altijd al.quote:
Alsof je dat nodig bent.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef alors het volgende:
Best wel kut lijkt me dat, als je met een of twee over bent heb je maar weinig tijd om uit te rusten.
Hebt.quote:
Dat lijkt me heel sterkquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Max23 het volgende:
16:45 begint het kogelstoten. Schippers staat als ze zo doorgaat eerste na de 1e dag.
Nana Djimou lijkt niet in topvorm, want dus daar is zeker ruimte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
De top na 2 onderdelen in mijn prognose (dus met de onderdelen aangepast naar de resultaten die je op basis van de laatste tijd kunt verwachten):
[ afbeelding ]
Geen Thompsonquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef heywoodu het volgende:
De top na 2 onderdelen in mijn prognose (dus met de onderdelen aangepast naar de resultaten die je op basis van de laatste tijd kunt verwachten):
[ afbeelding ]
Volgens jouw prognose klopt dat toch?quote:
Ja die zag ik over het hoofd :pquote:
Moet ze wel onder de 23.00, maar dat lijkt me in normale omstandigheden geen probleem.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja die zag ik over het hoofd :p
Toch kan Schippers dichtbij komen door haar 200m, waarin ze zo'n 100 punten meer pakt dan de rest.
En achter Schippers zie ik niemand die echt in topvorm lijkt te zijn (nou ja, Rath, maar die staat wel vrij ver achter), dus een medaille lijkt me vooralsnog best een realistisch doel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nana Djimou lijkt niet in topvorm, want dus daar is zeker ruimte.
Bij Dafne zal alles afhangen van wat ze op speer doet. Gooit ze 37 meter of minder zoals in Götzis dit jaar (oke, daar regende het wel de hele dag wat niet bepaald gunstig is) dan kan ze het vergeten. Gooit ze over de 40 meter dan nemen haar kansen flink toe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En achter Schippers zie ik niemand die echt in topvorm lijkt te zijn (nou ja, Rath, maar die staat wel vrij ver achter), dus een medaille lijkt me vooralsnog best een realistisch doel.
Ze heeft al 2 keer in de 2:15 gelopenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:13 schreef DeeBee het volgende:
Schippers moet toch ook wel wat harder kunnen dan 2:18 op de 800 meter, dat is ook niet echt snel.En 40 meter speer gaat eigenlijk ook nergens over...
Maar het zit erg dicht op elkaar, al was die hoogte van Melnychenko wel net eentje teveel... Hadden er een paar flinke mazzel sprongen...
Zonde van Broersen blijft het.
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:34 schreef DeeBee het volgende:
Die reference meerkamp van die Russin hebben ze volgens mij gedaan op die baan waar die Chinezen vrouwen die wereldrecords op de lange afstand gelopen hebben, daar klopt he-le-maal niks van.
de palen bij het hoogspringen staan 30 cm in de grondquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In de zin van dat de baan 350m is, 2m nog maar 1.90m hoog is en de kogels een halve kilo lichter zijn?
Ik wist niet dat zulke scam nog bestondquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En er staat nooit wind volgens de windmeters op de 200 meter en ver!
In Verweggistan kan allesquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zulke scam nog bestond
Lijkt me wel, en anders wel op een andere zender gewoon (Sport 24 ofzo).quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:33 schreef franklop het volgende:
Benieuwd of de NOS nog doorgaat met de uitzending vanavond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |