Weet je wie er ook geen klote van kan? Arnold Smit!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze kunnen er gewoon geen klote van.
Ik vind jouw obsessie met de homofiele medemens een beetje verdacht worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet je wie er ook geen klote van kan? Arnold Smit!
Dat mag je niet zeggen he, dat ligt heel gevoelig in die wereld.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind jouw obsessie met de homofiele medemens een beetje verdacht worden.
naja voordeel is dus dat bijna niemand veel wint op Day na, maar 61 verliezen is teveel. Hopelijk kan ze vanavond richting dr PR op de 200quote:
Nee. Alleen op speer kan ze winnen.. maar dat verwacht ik ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef TheVulture het volgende:
Jammer... kan ze nog iets winnen op die 200m of is dat al een vrij scherpe tijd?
Kogel en discus zijn die moffen altijd zo goed op.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
die Oostblok-onderdelen breken ons toch wel op.
Op de 800m staat haar PR ook 3 seconden sneller dan de Forecast. Daar ligt dus ook ruimte.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Alleen op speer kan ze winnen.. maar dat verwacht ik ook niet
ohja, 800 wel inderdaad. Even vergeten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op de 800m staat haar PR ook 3 seconden sneller dan de Forecast. Daar ligt dus ook ruimte.
Da's standaard, prijsuitreikingen, die kent U niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
En bij de NOS vinden ze het dan tijd voo reen filmpje
Terecht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:26 schreef borisz het volgende:
[..]
En bij de NOS vinden ze het dan tijd voor een filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |