verbeterde mezelf alquote:
James zal het zonder mijn steun moeten doen, maar ook zonder mij gaat hij het wel reddenquote:
Heb je Barrios wel eens gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:41 schreef Wombcat het volgende:
Zouden ze nou bij de sportkeuring tegen zo'n kogelstootster zeggen "nou, u bent wel gezond, maar uw BMI is wel wat hoog, het is maar goed dat u wat meer gaat sporten."?
Was tijdens de OS ook al zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef heywoodu het volgende:
Die schreeuw van die kogelstoter (of Gong)
Ja weet ik, maar je hoorde het nu voor de start zo mooi op de achtergrond door het stadion galmenquote:
Ja, da's dat viswijf die gisteren met discussen aan het gooien was.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je Barrios wel eens gezien
Ik moest denken aan die serie op MTV met zo'n hele dikke vrouw met getekende wenkbrauwen die overal auto's wegslepenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da's dat viswijf die gisteren met discussen aan het gooien was.
is misschien een tikje racistisch, maar zij zag eruit zo'n stereotype zwarte die bij Pawn Stars aan de balie staat te schreeuwen omdat ze het niet eens is dat ze maar $10 krijgt voor haar namaakgouden kettinkje
Of hieraanquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moest denken aan die serie op MTV met zo'n hele dikke vrouw met getekende wenkbrauwen die overal auto's wegslepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporza en Eurosport ookquote:
Op Eurosport ook.quote:
Oh, handig, want ik heb overdag niks gezienquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:56 schreef Bolters het volgende:
Op Nederland 1 ook live. Maar daar zijn ze nu nog heel ff de dag aan het doornemen. Zo gewoon live.
Exact, dan moet je nu op Ned 1 inschakelen. Duurt meestal 15/20 minuutjes ofzo. Daarna gaan ze over op de avondseries live.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, handig, want ik heb overdag niks gezien
Ik was ook graag wereldkampioen gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Die Eaton heeft dat toch goed voor elkaar
Dubbel goed voor elkaar danquote:Op maandag 12 augustus 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was ook graag wereldkampioen geworden
Schippers heeft een scherpe tijd staan ook. Hopelijk kan ze het benaderen en iig onder de 22.90quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:01 schreef Marcoss het volgende:
Buiten Broersen verliest ongeveer iedereen op de 200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |