En wat is daar mis mee? Het is zondag.quote:
Wat is er mis met op maandag bidden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is zondag.
Oh ze moeten maar lekker doen, maar hij lag daar zo geknield, midden op de baan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is zondag.
Ook niks.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met op maandag bidden?
8670, maar nog steeds erg goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:05 schreef Columbiafan het volgende:
8690 voor Schrader? Enorme prestatie ook![]()
Je hebt het snelwandelen gemistquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:11 schreef Redefine het volgende:
Zo kan nog net het laatste halfuur mee pikken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt het snelwandelen gemist
Daarom wordt die ook derde achter Schrader.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind alleen die Warner zo'n incomplete meerkamper
Heb ik weer, dat ik zulks een spektakel misquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
2 keer een koploper uit koers gehaald
Dat was zo onchinees, maar ook weer heel typisch.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogtepuntje van het WK.
Er was een chinees die zeker in het overzicht zal komen te staan!
Technisch allemaal niet zo geweldig..quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom wordt die ook derde achter Schrader.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:11 schreef Redefine het volgende:
Zo kan nog net het laatste halfuur mee pikken.
En Kirani.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt het snelwandelen gemist
Heerlijke discipline sowiesoquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:24 schreef Redefine het volgende:
De collegialiteit bij de meerkamp blijft inderdaad heel mooi
ze kan wel 3x in die discuswerpstersquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:30 schreef Redefine het volgende:
Niiya is zo dun dat ze tussen de regendruppels door kan lopen.
Als ze niet oppast wordt ze zelf weggeslingerd.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ze kan wel 3x in die discuswerpsters
Dat zou een slagveld geweest zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:32 schreef Redefine het volgende:
Perkovic rent zowat als een dolle stier de tien km loopsters omver
Doet ze mee bij het hamerslingeren?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze niet oppast wordt ze zelf weggeslingerd.
Japanner slingeren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doet ze mee bij het hamerslingeren?
Mariette Hamer?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doet ze mee bij het hamerslingeren?
Niemand heeft zo'n versnelling en ze volgt je toch wel als je tussendoor wat wil proberen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:39 schreef Redefine het volgende:
De rest was net wat te blij met plek twee.
Afrikanen zijn nooit zo van de tactiekquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi hoe de Eurosport-commentatoren zich kapot ergerden aan de keniaanse strategie (of het gebrek daaraan)
Is er nog een Keniaanse derde geworden?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mooi hoe de Eurosport-commentatoren zich kapot ergerden aan de keniaanse strategie (of het gebrek daaraan)
Nee. Die werd nog net voorbijgelopen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is er nog een Keniaanse derde geworden?
Het blijft gewoon een baasquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:44 schreef debeterebob het volgende:
Die pedosnor van GreeneEn dat accent
Afrikaantjes moet je kort houden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Afrikanen zijn nooit zo van de tactiek
Ja uiteraard, maar dat je gewoon helemaal niets probeert...quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niemand heeft zo'n versnelling en ze volgt je toch wel als je tussendoor wat wil proberen.
Alleen als zijn NIke Air lek is, of bij een valse start.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
Nu hopen dat Bolt verliest. Doe maar een Europeaan
I'm happy manquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel echt de Amerikaanse equivalent van Martina
Ze zenden alleen de 100 meter uit?quote:
Dat is de enige hoofdactquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zenden alleen de 100 meter uit?
jaquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zenden alleen de 100 meter uit?
waar komt die term 'hoofdact' ook weer vandaan?quote:
Ik zou zeggen die gast die altijd zeg 'en het bleef nog lang onrustig in het Luznikistadion'.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar komt die term 'hoofdact' ook weer vandaan?
Gewaagde voorspelling.quote:
Tijntje Hendriks zei dat over wielerwedstrijden die ze wel uitzenden. De Giro is geen hoofdact.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waar komt die term 'hoofdact' ook weer vandaan?
Spijkermatten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je kraaiepootjes gestrooid op de andere banen of zo?
op twitter?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tijntje Hendriks zei dat over wielerwedstrijden die ze wel uitzenden. De Giro is geen hoofdact.
9.82quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:51 schreef Felagund het volgende:
Wat zal de winnende tijd worden, 9.6?
Oh.quote:
Nee dat was toen gewoon een persbericht van de NOS.quote:
De tijden van Borzov zijn al een tijdje voorbij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:46 schreef debeterebob het volgende:
Nu hopen dat Bolt verliest. Doe maar een Europeaan
quote:
chappeauquote:
Heldquote:
Dat is bijna te zeggen bij elke willekeurige negerquote:
Maar bij hem kan je er echt niet omheenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is bijna te zeggen bij elke willekeurige neger
Bolt had gelukkig een parapluutje.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:51 schreef knnth het volgende:
Ik heb vorige maand nog op de baan gestaan met Ashmeade![]()
Tijdens de warming up van een wedstrijdje van Phanos. Hij liep 15,2x op de 150m
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De tijden van Borzov zijn al een tijdje voorbij.
Nog ff op de dopingcontrole wachtenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef knnth het volgende:
Gatlin verpest het 1-2-3-4-feestje van de Jamaicanen
Als ik jou mag quoten.quote:
Echt heel spannendquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Redefine het volgende:
Toch nog een mooie strijd tussen Bolt en Gatlin.
Met twee handen ook niet denk je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij hem kan je er echt niet omheen
Was wel terecht, alleen nog niet openbaarquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef Szura het volgende:
Gaat de NOS nog ff live excuus maken aan Carter voor het noemen van z'n naam?
Het was spannender dan verwacht. 7/8 honderdsten verschil.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met twee handen ook niet denk je?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met twee handen ook niet denk je?
Ik kan eigenlijk helemaal geen mexicano's bakken nee.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben jij een excuusbakker dat je overal een excuus<insert random name> ziet?
Contador ook nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk helemaal geen mexicano's bakken nee.
Te ver wegquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:56 schreef knnth het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik loop volgende week zondag de Bosloop van Leiden Atletiek
De 4x100m wordt dan wel heel bruutquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:55 schreef knnth het volgende:
Gatlin verpest het 1-2-3-4-feestje van de Jamaicanen
Ben ik weer een illussie armer.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe heb je die username verzonnen dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half The Kills, half random.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je die username verzonnen dan?
Mijn username is gelukkig wel volledig logischquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe heb je die username verzonnen dan?
Die van mij ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn username is gelukkig wel volledig logisch
quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je werd gepenetreerd door Pino en toen scheurde alles uit zodat je 112 moest bellen?
Een favoriete is er bij de vrouwen niet, maar zij hoort toch zeker bij de groep kanshebbersquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:14 schreef Max23 het volgende:
Morgen doet de vrouw van Eaton, Brianna Theisen Eaton, mee aan de zevenkamp. Kijken of zij ook voor de titel kan gaan :p
Kluftquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een favoriete is er bij de vrouwen niet, maar zij hoort toch zeker bij de groep kanshebbers
quote:
Ze schijnt er hoog te springen van mexicano's, maar nu jij ze niet schijnt te bakken, zie ik het somber inquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Dafne d'r hoog nou niet zo dramatisch zou zijn...
En speerwerpen met namequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Dafne d'r hoog nou niet zo dramatisch zou zijn...
Schuif je het ook nog op mij af verdommequote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze schijnt er hoog te springen van mexicano's, maar nu jij ze niet schijnt te bakken, zie ik het somber in
Is ook niet best nee.quote:
Tsja ik herdefinieer de boel gewoon. Er zijn noueenmaal mensen die hun username wél waarmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schuif je het ook nog op mij af verdomme
Ik vind Broersen wat meer solide, maar die heeft ook weer niet écht iets wat er zo erg uit springt (speerwerpen wel maar dat alleen redt het niet)quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Schippers lijkt zich nog wel steeds te verbeteren en te verbeteren, dus wie weet waar ze nog uitkomt...
Van mij mag Laura Ikauniece ook wel winnen.quote:
Vooral speer is niet best. Hoog kan ermee door, zeker als ze de 1.80 van Londen kan evenaren. Dan doet ze het juist erg prima op hoog.quote:
Fair enough, hoog zit meer rek in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral speer is niet best. Hoog kan ermee door, zeker als ze de 1.80 van Londen kan evenaren. Dan doet ze het juist erg prima op hoog.
Zekers. Hoewel het wat minder Oostblok had gemogenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van mij mag Laura Ikauniece ook wel winnen.
Ik vind het nou ook weer niet zo bijzonder. Maar goed genoeg om naar te kijken, dat wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zekers. Hoewel het wat minder Oostblok had gemogen
Moa Hjelmerquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nou ook weer niet zo bijzonder. Maar goed genoeg om naar te kijken, dat wel.
Zweedse atletes altijd.quote:
quote:
Dan is Darja Pisjtsjalnikova misschien ook wel wat voor jou.quote:
Toch liever Olga Kuzenkovaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is Darja Pisjtsjalnikova misschien ook wel wat voor jou.
Ostapchukquote:
Thiam zaten we een tijd terug met z'n allen te supporteren tijdens een toernooi volgens mij, waar was dat mee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef TheArt het volgende:
Hoop nieuwe namen op de zevenkamp trouwens, op het grote podium dan. Thiam komt er al een tijd aan natuurlijk, maar dit is haar eerste echt grote toernooi bij de senioren. En verder Rodriguez, Biesenbach, Butvina, Alcide, Klaup, Netsviatayeva, Bougard, Züblin, Omrani en Winatho.
Zat een bepaalde voorspelbaarheid in hequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ostapchuknog niet genoemd hebben
!!
Edit:
WJK? EJK?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thiam zaten we een tijd terug met z'n allen te supporteren tijdens een toernooi volgens mij, waar was dat mee?
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezondenquote:
Michelle Jennekequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezonden
Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.quote:
Daarom, vooral dat eerste.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Felagund het volgende:
Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.
Denk het EK indoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezonden
Niet alleen regen, maar ook nog lichte tegenwind inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.
Gezien de prestaties zou dat beter kunnen jaquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Beste moment van de avond was echter dat er een vrouw van ~ 60 helemaal blij het vak in kwam, hele avond iedereen aanmoedigde en bij de 100 meter van elke deelnemer in de finale een foto nam van het beeldscherm in het stadion, met haar analoge (!) camera.
Ik spot een Roy Makaay kuifquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Bonusvraag van de dag: welke eindbaas zat hier chips te eten tijdens het kijken naar het polstok bij de tienkamp?
[ afbeelding ]
Die had volgens mij die broek aan op Eurosport jaquote:
Hij had eerder wel korter haarquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had volgens mij die broek aan op Eurosport ja
Ok is goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:05 schreef Nober het volgende:
Bij de NOS wisten niet eens waar Sintnicolaas was geëindigd na dat laatste hardrenwedstrijdje van de tienkamp of meerkamp.
Maar verder kijk ik ook alleen voor de vrouwelijke deelneemsters behalve die speerwerpsters en discuswerpsters en kogelstootsters.
quote:
Heb je nog gepraat met Sebrle, want dat is toch wel een ultieme baas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel apart, want herkende hem eerst niet helemaal en toen kwam 'ie nog 2x langs ofzo, toen dacht ik: 'ow ja, gewoon Sebrle!'
Was wel mooi, alle coaches en mensen met accreditatie kwamen bij pols naar 'mijn' vak, zat de hele tijd achter Joop Alberda o.a.
Had er wel klein beetje op gehoopt dat het uitverkocht zou zijn vanavond, maar helaas. Misschien bij vrouwenpolstok met Isinbayeva ofzo, al ging iedereen ook wel uit z'n plaat bij het volkslied van de 20 km snelwandelen, uiteraard.
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik was wel benieuwd wie waar hoeveel ruimte had (of juist niet) bij de zevenkamp, dus heb die forecast zelf ingevuld/veranderd op basis van resultaten van 2011 t/m nu. Dit is uiteindelijk mijn "voorspelling" geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder gaan leek me niet zinvol
Wilde net zeggen, top-7 in een goede 100 punten, dat wordt een aardige loterij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.
Dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nog gepraat met Sebrle, want dat is toch wel een ultieme baas.
Das wel gaaf, want Sebrle is toch wel een van de allerbeste atleten ooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel apart, want herkende hem eerst niet helemaal en toen kwam 'ie nog 2x langs ofzo, toen dacht ik: 'ow ja, gewoon Sebrle!'
Was wel mooi, alle coaches en mensen met accreditatie kwamen bij pols naar 'mijn' vak, zat de hele tijd achter Joop Alberda o.a.
Had er wel klein beetje op gehoopt dat het uitverkocht zou zijn vanavond, maar helaas. Misschien bij vrouwenpolstok met Isinbayeva ofzo, al ging iedereen ook wel uit z'n plaat bij het volkslied van de 20 km snelwandelen, uiteraard.
Inderdaad. Wat dat betreft kan ik er niet rouwig om zijn dat Ennis en Chernova er niet bij zijn, normaal gesproken zijn er nu 9 vrouwen die voor de medailles kunnen vechten, en toch zeker wel 5 die mee kunnen doen om het goud.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.
Dione en die gast (geen idee wie dat was) horen dat gewoon meteen te weten en niet 1 minuut later te horen te krijgen in hun oortje.quote:
Chiel Warners.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Dione en die gast (geen idee wie dat was) horen dat gewoon meteen te weten en niet 1 minuut later te horen te krijgen in hun oortje.
Dat was dus een behoorlijke fout en niet goed.
De menselijke maat is terug, oftewel het nieuwe fokken. Nu kan iedereen veel postenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Twee jaar geleden slechts drie topics voor het WK en in Berlijn zeven. We zitten nu na het openingsweekend al op zes
Toen was ik nog niet zo actiefquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
De menselijke maat is terug, oftewel het nieuwe fokken. Nu kan iedereen veel posten![]()
Wel mooi om te zien dat er wat meer aandacht hier komt voor dergelijke evenementen
Ik moest googlen anders wist ik het alsnog niet.quote:
Er was geen F1 en het voetbal in Spanje, Engeland en Italië moet nog beginnen, Rusland is gehyped door hun homoopvattingen, veel dopinggevallen en mensen hopen op nog een paar toppers die betrapt worden live op tv...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
Twee jaar geleden slechts drie topics voor het WK en in Berlijn zeven. We zitten nu na het openingsweekend al op zes
Dat zijn dan wel de domste mensen ooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Nober het volgende:
en mensen hopen op nog een paar toppers die betrapt worden live op tv...
Hij is geen volger, hij kijkt verder alleen voor de vrouwenquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is best wel triest voor een volger
Kan je beter naar een warm land gaan en het strand gaan liggen. Die vrouwen zijn een stuk bereikbaarder.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is geen volger, hij kijkt verder alleen voor de vrouwen
quote:
0.03 boven wat ik verwacht had, valt meequote:
Beetje jammer.quote:
Mager, niet écht slecht ofzo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
0.03 boven wat ik verwacht had, valt mee![]()
Hoewel ik haar dan ook op een 10e plek heb staan uiteindelijk
Dat verbaast me niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:40 schreef TheArt het volgende:
Savitskaya laat ook gelijk 40 punten liggen.
Laat ze minder liggen dan Savitskayaquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:40 schreef TheArt het volgende:
Savitskaya laat ook gelijk 40 punten liggen.
Thiam 14.13
Dan had ze amper 50 punten verloren jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Als ze nou iets verder was doorgerold was de schade nog beperkt gebleven ook
Nou ja helaas, wie weet wat voor vreemde dingen er nog gaan gebeuren verder. #positiefblijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan had ze amper 50 punten verloren jaNu verliest ze 180 punten. Zelfs dat valt me trouwens nog mee
als je nog 6 PR's scoort kom je waarschijnlijk in de plus terechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan had ze amper 50 punten verloren jaNu verliest ze 180 punten. Zelfs dat valt me trouwens nog mee
Ik had -58 verwachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:56 schreef TheArt het volgende:
Nana Djimou laat even 60 punten liggen.
Denk dat het tussen Day en Theissen zal gaan om de overwinning, al blijven er vrij veel kapers op de kustquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:56 schreef TheArt het volgende:
Nana Djimou laat even 60 punten liggen.
En ik denk vooral Nana Djimou en Melnychenko voor het brons, maar ja wat je zegt, er zijn wel wat kapersquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat het tussen Day en Theissen zal gaan om de overwinning, al blijven er vrij veel kapers op de kust
Loop je 3000m en flikker je op 15 meter voor de streep bijna op je muilquote:
Bij Mekhissi hoop je het maar gebeurt het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loop je 3000m en flikker je op 15 meter voor de streep bijna op je muil
Waarom een hekel aan Mekhissi?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Mekhissi hoop je het maar gebeurt het niet
Wel knap dat ie niet in paniek raakte en gewoon naar de 3e plek liep nog
Dat zie je wel eens bij Kenianenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een dunne beentjes heeft die Keniaan van net zeg
Ja maar deze waren wel heel erg anorexiaquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zie je wel eens bij Kenianen
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom een hekel aan Mekhissi?
Kluftquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Nou hopelijk laten wat toppers hier wat punten liggen bij het hoogspringen... kan Schippers hopelijk de schade beperken
Het kijkt wel stukken fijner zonder dat mormel van een Carolina Kluft... god wat kon ik me daar aan irriteren in het verleden
Ik kijk zelf ook veel liever naar Nana Djimou jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Nou hopelijk laten wat toppers hier wat punten liggen bij het hoogspringen... kan Schippers hopelijk de schade beperken
Het kijkt wel stukken fijner zonder dat mormel van een Carolina Kluft... god wat kon ik me daar aan irriteren in het verleden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.
Nou horen dat soort achterlijke mascottes wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.
Wat een eikelquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh even gegoogled, da's redelijk terecht.
Dus flikker je de mascotte maar hardhandig tegen de vlakte? Uit frustratie om het winnen van de titel ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou horen dat soort achterlijke mascottes wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.
Fixed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou horen dat soort achterlijke sporters wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.
quote:
Niet vanwege het winnen van de titel, maar omdat er ongevraagd iets in z'n handen geduwd wordt. (wat je hem weg ziet slaan). Net een jehova getuige die de voet tussen je deur zet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus flikker je de mascotte maar hardhandig tegen de vlakte? Uit frustratie om het winnen van de titel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |