Tsja ik herdefinieer de boel gewoon. Er zijn noueenmaal mensen die hun username wél waarmakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schuif je het ook nog op mij af verdomme
Ik vind Broersen wat meer solide, maar die heeft ook weer niet écht iets wat er zo erg uit springt (speerwerpen wel maar dat alleen redt het niet)quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Schippers lijkt zich nog wel steeds te verbeteren en te verbeteren, dus wie weet waar ze nog uitkomt...
Van mij mag Laura Ikauniece ook wel winnen.quote:
Vooral speer is niet best. Hoog kan ermee door, zeker als ze de 1.80 van Londen kan evenaren. Dan doet ze het juist erg prima op hoog.quote:
Fair enough, hoog zit meer rek in.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vooral speer is niet best. Hoog kan ermee door, zeker als ze de 1.80 van Londen kan evenaren. Dan doet ze het juist erg prima op hoog.
Zekers. Hoewel het wat minder Oostblok had gemogenquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van mij mag Laura Ikauniece ook wel winnen.
Ik vind het nou ook weer niet zo bijzonder. Maar goed genoeg om naar te kijken, dat wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zekers. Hoewel het wat minder Oostblok had gemogen
Moa Hjelmerquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het nou ook weer niet zo bijzonder. Maar goed genoeg om naar te kijken, dat wel.
Zweedse atletes altijd.quote:
quote:
Dan is Darja Pisjtsjalnikova misschien ook wel wat voor jou.quote:
Toch liever Olga Kuzenkovaquote:Op zondag 11 augustus 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan is Darja Pisjtsjalnikova misschien ook wel wat voor jou.
Ostapchukquote:
Thiam zaten we een tijd terug met z'n allen te supporteren tijdens een toernooi volgens mij, waar was dat mee?quote:Op zondag 11 augustus 2013 20:59 schreef TheArt het volgende:
Hoop nieuwe namen op de zevenkamp trouwens, op het grote podium dan. Thiam komt er al een tijd aan natuurlijk, maar dit is haar eerste echt grote toernooi bij de senioren. En verder Rodriguez, Biesenbach, Butvina, Alcide, Klaup, Netsviatayeva, Bougard, Züblin, Omrani en Winatho.
Zat een bepaalde voorspelbaarheid in hequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ostapchuknog niet genoemd hebben
!!
Edit:
WJK? EJK?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thiam zaten we een tijd terug met z'n allen te supporteren tijdens een toernooi volgens mij, waar was dat mee?
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezondenquote:
Michelle Jennekequote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |