Laat ze minder liggen dan Savitskayaquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:40 schreef TheArt het volgende:
Savitskaya laat ook gelijk 40 punten liggen.
Thiam 14.13
Dan had ze amper 50 punten verloren jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:48 schreef heywoodu het volgende:
Als ze nou iets verder was doorgerold was de schade nog beperkt gebleven ook
Nou ja helaas, wie weet wat voor vreemde dingen er nog gaan gebeuren verder. #positiefblijvenquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan had ze amper 50 punten verloren jaNu verliest ze 180 punten. Zelfs dat valt me trouwens nog mee
als je nog 6 PR's scoort kom je waarschijnlijk in de plus terechtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dan had ze amper 50 punten verloren jaNu verliest ze 180 punten. Zelfs dat valt me trouwens nog mee
Ik had -58 verwachtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:56 schreef TheArt het volgende:
Nana Djimou laat even 60 punten liggen.
Denk dat het tussen Day en Theissen zal gaan om de overwinning, al blijven er vrij veel kapers op de kustquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:56 schreef TheArt het volgende:
Nana Djimou laat even 60 punten liggen.
En ik denk vooral Nana Djimou en Melnychenko voor het brons, maar ja wat je zegt, er zijn wel wat kapersquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk dat het tussen Day en Theissen zal gaan om de overwinning, al blijven er vrij veel kapers op de kust
Loop je 3000m en flikker je op 15 meter voor de streep bijna op je muilquote:
Bij Mekhissi hoop je het maar gebeurt het nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Loop je 3000m en flikker je op 15 meter voor de streep bijna op je muil
Waarom een hekel aan Mekhissi?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij Mekhissi hoop je het maar gebeurt het niet
Wel knap dat ie niet in paniek raakte en gewoon naar de 3e plek liep nog
Dat zie je wel eens bij Kenianenquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat een dunne beentjes heeft die Keniaan van net zeg
Ja maar deze waren wel heel erg anorexiaquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zie je wel eens bij Kenianen
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom een hekel aan Mekhissi?
Kluftquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Nou hopelijk laten wat toppers hier wat punten liggen bij het hoogspringen... kan Schippers hopelijk de schade beperken
Het kijkt wel stukken fijner zonder dat mormel van een Carolina Kluft... god wat kon ik me daar aan irriteren in het verleden
Ik kijk zelf ook veel liever naar Nana Djimou jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef TheVulture het volgende:
Nou hopelijk laten wat toppers hier wat punten liggen bij het hoogspringen... kan Schippers hopelijk de schade beperken
Het kijkt wel stukken fijner zonder dat mormel van een Carolina Kluft... god wat kon ik me daar aan irriteren in het verleden
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.
Nou horen dat soort achterlijke mascottes wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als iemand op onderstaande manier zijn Europese titel viert hoop ik daarna bij elke horde dat hij hard op zijn bek gaat.
Wat een eikelquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh even gegoogled, da's redelijk terecht.
Dus flikker je de mascotte maar hardhandig tegen de vlakte? Uit frustratie om het winnen van de titel ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou horen dat soort achterlijke mascottes wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.
Fixed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou horen dat soort achterlijke sporters wmb ook niet thuis op een athletiekbaan....op geen enkel sportveld btw.
quote:
Niet vanwege het winnen van de titel, maar omdat er ongevraagd iets in z'n handen geduwd wordt. (wat je hem weg ziet slaan). Net een jehova getuige die de voet tussen je deur zet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus flikker je de mascotte maar hardhandig tegen de vlakte? Uit frustratie om het winnen van de titel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |