Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.quote:
Daarom, vooral dat eerste.quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Felagund het volgende:
Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.
Denk het EK indoorquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat het het Junioren WK dan was vorig jaar inderdaad, dat werd volledig uitgezonden
Niet alleen regen, maar ook nog lichte tegenwind inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omstandigheden waren niet ideaal en ook de start was niet optimaal, dus het kon zelfs nog beter.
Gezien de prestaties zou dat beter kunnen jaquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Beste moment van de avond was echter dat er een vrouw van ~ 60 helemaal blij het vak in kwam, hele avond iedereen aanmoedigde en bij de 100 meter van elke deelnemer in de finale een foto nam van het beeldscherm in het stadion, met haar analoge (!) camera.
Ik spot een Roy Makaay kuifquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:53 schreef DeeBee het volgende:
Bonusvraag van de dag: welke eindbaas zat hier chips te eten tijdens het kijken naar het polstok bij de tienkamp?
[ afbeelding ]
Die had volgens mij die broek aan op Eurosport jaquote:
Hij had eerder wel korter haarquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die had volgens mij die broek aan op Eurosport ja
Ok is goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:05 schreef Nober het volgende:
Bij de NOS wisten niet eens waar Sintnicolaas was geëindigd na dat laatste hardrenwedstrijdje van de tienkamp of meerkamp.
Maar verder kijk ik ook alleen voor de vrouwelijke deelneemsters behalve die speerwerpsters en discuswerpsters en kogelstootsters.
quote:
Heb je nog gepraat met Sebrle, want dat is toch wel een ultieme baas.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel apart, want herkende hem eerst niet helemaal en toen kwam 'ie nog 2x langs ofzo, toen dacht ik: 'ow ja, gewoon Sebrle!'
Was wel mooi, alle coaches en mensen met accreditatie kwamen bij pols naar 'mijn' vak, zat de hele tijd achter Joop Alberda o.a.
Had er wel klein beetje op gehoopt dat het uitverkocht zou zijn vanavond, maar helaas. Misschien bij vrouwenpolstok met Isinbayeva ofzo, al ging iedereen ook wel uit z'n plaat bij het volkslied van de 20 km snelwandelen, uiteraard.
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:50 schreef heywoodu het volgende:
Ik was wel benieuwd wie waar hoeveel ruimte had (of juist niet) bij de zevenkamp, dus heb die forecast zelf ingevuld/veranderd op basis van resultaten van 2011 t/m nu. Dit is uiteindelijk mijn "voorspelling" geworden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder gaan leek me niet zinvol
Wilde net zeggen, top-7 in een goede 100 punten, dat wordt een aardige loterij.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.
Dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je nog gepraat met Sebrle, want dat is toch wel een ultieme baas.
Das wel gaaf, want Sebrle is toch wel een van de allerbeste atleten ooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 23:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Was wel apart, want herkende hem eerst niet helemaal en toen kwam 'ie nog 2x langs ofzo, toen dacht ik: 'ow ja, gewoon Sebrle!'
Was wel mooi, alle coaches en mensen met accreditatie kwamen bij pols naar 'mijn' vak, zat de hele tijd achter Joop Alberda o.a.
Had er wel klein beetje op gehoopt dat het uitverkocht zou zijn vanavond, maar helaas. Misschien bij vrouwenpolstok met Isinbayeva ofzo, al ging iedereen ook wel uit z'n plaat bij het volkslied van de 20 km snelwandelen, uiteraard.
Inderdaad. Wat dat betreft kan ik er niet rouwig om zijn dat Ennis en Chernova er niet bij zijn, normaal gesproken zijn er nu 9 vrouwen die voor de medailles kunnen vechten, en toch zeker wel 5 die mee kunnen doen om het goud.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kortom, het zit vreselijk dichtbij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |