ik word nooit nageflotenquote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Heb je een vriendin? Hoe oud ben je? Neuken?
quote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Ik loop altijd met een kist eieren naar mijn werk voor dit soort gevallen dus pas maar opquote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemhoewel ik er wel van houd dit soort aanbiedingen te ontvangen!
Waar zit jij in Arnhem dan?
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danquote:Op zondag 1 september 2013 12:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhem
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.quote:Op zondag 1 september 2013 12:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danhaha nu durf ik alleen niet te vragen naar je leeftijd maar ik doe het toch.
ik wist niet eens dat dat kon, maargoed dan trek je die er maar uit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.
Ik wilde je nog nafluiten, maar laat maar!quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijnquote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef b4kl4p het volgende:
Over naar de orde van de dag. Is het culinaire ding nog wat in de binnenstad?
Nah er is nu een soort van proefeet (dat hebben we hier) naast het busstation, dat schijnt wel cool te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijn
Oh daar weet ik niets vanafquote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij bedoelt Smaakvol Gelderland, op het Gele RijderspleinGeen idee of dat vandaag nog is trouwens, lijkt me wel. Gemiste kans als dat niet zo is
20:30 tot 22:00 was een goeie bak herrie inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Dat was inderdaad ook een genot voor het reukorgaan toen ik er langs fietste ja. Het is toch ook een jaarlijks iets?quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.smaakvolarnhem.nl
Of het was is, geen idee. Maar het rook wel lekker gisteren, toen ik erlangs fietste
Hier nog een!quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn burenquote:
Het poesje van Smijn? Of heb je inmiddels een nieuw huisdier?quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn buren
Daar gaan een aantal collega's ook aan mee doenquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik leef nogzondag Bridge to Bridge lopen, daarna ben ik wel dood denk ik
.quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef tliciouz het volgende:
Ik hoor overigens ook een vrouw zingen, dus lijkt me niet dat je buurvrouw aan de opera is.
Ik kom wel. Gari ook. Ff Vork appen?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:31 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een meet.
Aanstaande zaterdagavond 9:00 in Tape.
Er komen ook een paar SEXers wiens meet in Arnhem niet doorgaat
Komers:
Garisson72
Quickie_Batt
remlof
Vinniiee
Die zit op een camping dan vrees ik. Ik de dag ervoor ook, maar dat trek ik maar één nacht.quote:
Oh die gaat ook uiteraard. Die heeft het na 1 nacht ook wel gezien.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zit op een camping dan vrees ik. Ik de dag ervoor ook, maar dat trek ik maar één nacht.
Maar ik appwel even.
Wauw.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef remlof het volgende:
Oh SEX / [SEX MEET] Zaterdag 7 september Arnhem dus
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:49 schreef tliciouz het volgende:
Word er op de bar geneukt? Dan kom ik wel.
Wel een keer blote negertietjes gezien in Tape, dus dan is de stap naar het neuken op de bar nog maar klein.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat zal wel een mannen only meet worden
Ik hoop voor lopers dat het straks wat minder hard regent. Ik weet nu al wat mijn ccollega's denkenquote:Op zondag 8 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een weer voor de Bridge to Bridge![]()
Mwa, voor mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik heb in juni nog een race gelopen door zulk weer en ik moet zeggen dat het ook wel lekker is. Je krijgt een soort van gratis extra zweetquote:Op zondag 8 september 2013 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop voor lopers dat het straks wat minder hard regent. Ik weet nu al wat mijn ccollega's denken
Mja er zullen genoeg 'echte' hardlopers lopen die regen niet zoveel uit maakt. Koelt ook nog een beetje afquote:Op zondag 8 september 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Mwa, voor mij maakt het niet zo heel veel uit. Ik heb in juni nog een race gelopen door zulk weer en ik moet zeggen dat het ook wel lekker is. Je krijgt een soort van gratis extra zweetmaar het mag ook wel iets minder, is wat leuker voor de lopers die er niet zo van houden, en voor de toeschouwers
Klopt, daarom mag het voor mij ook wel wat minderquote:Op zondag 8 september 2013 08:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja er zullen genoeg 'echte' hardlopers lopen die regen niet zoveel uit maakt. Koelt ook nog een beetje af
Er zullen ook tal van hardlopers lopen, gewoon omdat het kan (zonder echt te trainen) of mensen die dat als doel stellen na dat programma 'hhardlopen met Eve' ofzo. Dan kan ik mij voorstellen dat het iets minder leuk is
Geeft natuurlijk wel zo'n gevoel van "HA, mietjes. Je smelt niet van een beetje regenquote:Op zondag 8 september 2013 08:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt, daarom mag het voor mij ook wel wat minderen ik reken mezelf ook absoluut tot de recreatieve lopers die begonnen zijn met Evy
maar als ik dan door de regen loop, voel ik mezelf een echte eindbaas hardlopert
De 10EM start om 12:00 uur, de 6EM om 13:45 om 15:00 uurquote:Op zondag 8 september 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft natuurlijk wel zo'n gevoel van "HA, mietjes. Je smelt niet van een beetje regen"
Hoe laat begint dat eigenlijk?
Oke, thanksquote:Op zondag 8 september 2013 08:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De 10EM start om 12:00 uur, de 6EM om 13:45 om 15:00 uur
Heerlijk weer toch? Ik zou liever met dit weer rennen dan met 30 graden zoals het laatst was.quote:Op zondag 8 september 2013 07:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat een weer voor de Bridge to Bridge![]()
Klopt! Ik ben blij! Beter dan dat smeltende weer van vorig jaar!quote:Op zondag 8 september 2013 09:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heerlijk weer toch? Ik zou liever met dit weer rennen dan met 30 graden zoals het laatst was.
quote:
Kat mishandeld bij Rijnkade in Arnhem
ARNHEM - In de nacht van zaterdag op zondag is in Arnhem een kat mishandeld in de buurt van de Rijnkade.
De nagels van zijn rechterachterpoot zijn tot in het bot afgeknipt. Het baasje meent dat dit met een kniptang is gebeurd. Er zijn alleen nog bloederige stompjes te zien. Een van de nagels van de linkerachterpoot is er ook uit.
Volgens een dierenarts is er opzet in het spel. De achterpoten van de kat zijn verbonden en met pijnstillers en antibiotica komt hij er vermoedelijk weer bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |