ik word nooit nageflotenquote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles over de rivier en Presikhaaf. Daar wil je niet zitten. En verder tja, het is wel een stad met veel ongure lui die vrouwen nafluiten etc.
quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Heb je een vriendin? Hoe oud ben je? Neuken?
quote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Ik loop altijd met een kist eieren naar mijn werk voor dit soort gevallen dus pas maar opquote:Op zondag 1 september 2013 11:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup. Oh leuk, zal de eieren vast klaarleggen.
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhemquote:Op zondag 1 september 2013 11:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nup geen vriendin ben 26 en kom voor werk naar Arnhemhoewel ik er wel van houd dit soort aanbiedingen te ontvangen!
Waar zit jij in Arnhem dan?
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danquote:Op zondag 1 september 2013 12:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok, dan ben je wellicht wat te jong voor me, maar als je goeie skills hebt dan zal ik het door de vingers zien. Ik woon eveneens aan de goede kant van Arnhem
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.quote:Op zondag 1 september 2013 12:03 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dat moeten we maar eens gaan uitzoeken danhaha nu durf ik alleen niet te vragen naar je leeftijd maar ik doe het toch.
ik wist niet eens dat dat kon, maargoed dan trek je die er maar uit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb al een grijze schaamhaar, meer zeg ik er niet over.
Ik wilde je nog nafluiten, maar laat maar!quote:Op zondag 1 september 2013 11:53 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Haai aangenaam.
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijnquote:Op zondag 1 september 2013 12:25 schreef b4kl4p het volgende:
Over naar de orde van de dag. Is het culinaire ding nog wat in de binnenstad?
Nah er is nu een soort van proefeet (dat hebben we hier) naast het busstation, dat schijnt wel cool te zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het culinaire ding? De enige plekken waar ik eet zijn Ho-me en Zappa's, omdat ze zo lekker goedkoop zijn
Oh daar weet ik niets vanafquote:Op zondag 1 september 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij bedoelt Smaakvol Gelderland, op het Gele RijderspleinGeen idee of dat vandaag nog is trouwens, lijkt me wel. Gemiste kans als dat niet zo is
20:30 tot 22:00 was een goeie bak herrie inderdaadquote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Dat was inderdaad ook een genot voor het reukorgaan toen ik er langs fietste ja. Het is toch ook een jaarlijks iets?quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Guppyfriend het volgende:
http://www.smaakvolarnhem.nl
Of het was is, geen idee. Maar het rook wel lekker gisteren, toen ik erlangs fietste
Hier nog een!quote:Op zondag 1 september 2013 11:27 schreef Chloroform het volgende:
Voel me trouwens echt oud worden. Gisteravond het raam potdicht gehouden omdat ik niet zo goed tegen de herrie kon die van het Musispark kwam.Mijn god, alsof ik bij een of ander hardcorefeest was beland.
![]()
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn burenquote:
Het poesje van Smijn? Of heb je inmiddels een nieuw huisdier?quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik was met poesje aan het spelen dus had er geen last van, overigens hoorde ik nou zonet harde klassieke muziek of was dat gewoon bij mijn buren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |